Ja, want klant is immers koning.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hoor, toffe kerel. Je hebt dat als kassamongool maar gewoon te slikken, anders ben je gewoon je baan kwijt.
Ik wil even opmerken dat het inleggen van een kassa bij AH geen grote klus is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:28 schreef MrFl0ppY het volgende:
Daarbij komt dat de kassa's onder controle staan. Inleg (van kleingeld) wordt voornamelijk (eigenlijk altijd) alleen 's morgens gedaan en meteen in het systeem ingevoerd. Dit proces is redelijk tijdrovend en uitsluitend voor administratieve/controle doeleinden. Managers zullen dus ook niet staan te springen om dit overdag te doen. Zeker omdat dit ook met 2 man moet gebeuren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:38 schreef Lausteen het volgende:
Wat loopt iedereen hier nou te janken over wisselgeld en over teveel geld in je kassa, als je nou 94 euro moet afrekenen en je betaalt met een briefje van 100, wat boeit dat danEn met 2x 50 of 10x 10 mag het dan wel ofzo
Anders is idd iets van 5 euro op die manier afrekenen, maar daar gaat het hier niet om.
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:29 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, TS, als ik cassier was en jij zou in een dergelijke situatie zomaar weglopen en alles op de band laten staan terwijl er een hoop chagrijnige mensen achter je in de rij staan, dan zou ik je ter plekke een nequeschot geven.
Ha, daar hebben ze niet van terug!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:29 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, TS, als ik cassier was en jij zou in een dergelijke situatie zomaar weglopen en alles op de band laten staan terwijl er een hoop chagrijnige mensen achter je in de rij staan, dan zou ik je ter plekke een nequeschot geven.
Dat is dan gewoon diefstal, dat lijkt mij overduidelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:12 schreef BasOne het volgende:
Als jij voor 195 Euro boodchappen doet, en je wilt betalen met een briefje van 200, (en je hebt geen ander betaalmiddel bij je voor het bedrag) en ze nemen het niet aan is het gratis, inladen en wegwezen.
Je hebt geprobeert te betalen, ze accepteren je geld niet, is het gewoon voor jou.
Al die grappige stickers die ze soms op kassa's plaatsen (hier hebben wij niet van terug, de kassa prijs is de juiste prijs) etc zijn niet rechtsgeldig.
Boeie, laat ze dat maar hard maken, ik wil betalen, maar ze willen mijn geld nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon diefstal, dat lijkt mij overduidelijk.![]()
![]()
Boek 6, artikel 112 van het Burgerlijk Wetboekquote:Er is geen wettelijke acceptatieplicht voor winkeliers om bepaalde bankbiljetten aan te nemen. De bewering dat winkeliers dat wel verplicht zijn is niets meer dan volledige onzin. Als een winkelier dus aangeeft geen biljetten van 100 euro aan te nemen, dan heb je dat te accepteren en anders niet.
Dat is echt triest. Toppunt van Hollandsche krenterigheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:43 schreef Marsepein het volgende:
Net als een bon per persoon in een restaurant, dat schijnt in NL ook geweldig ingewikkeld te zijn.
Wat moet je met een pinpas als je genoeg contant geld bij je hebt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef Pippo_plus het volgende:
Oh BTW TS waar was je pinpas. Zoveel geld opzak en geen pinpas of creditcard?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef Pippo_plus het volgende:
Ik ben dus niet de enige met dit probleem.
Kan niet eens een paar blikjes fris kopen met een 500 eurie briefje.
Kan toch niet??? Geld is toch geld? Hmm..Hmmm??
Oh BTW TS waar was je pinpas. Zoveel geld opzak en geen pinpas of creditcard?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat moet je met een pinpas als je genoeg contant geld bij je hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |