Nu doe je het toch.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:22 schreef RecomServ het volgende:
en ik reageer niet eens op jouw reply... [afbeelding]

Wat hebben we dan aan de 200/500 papiertjes en de 1 en 2 eurocent?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:22 schreef Reneuh het volgende:
Is inderdaad wel een beetje zeik. Ik begrijp het wel aan de andere kant. Zeker met briefjes van 500. Die worden behoorlijk vervalst. En dan kun je nog zo veel controleren, als er eentje nep is dan wordt de manager vaak verantwoordelijk gehouden.
Maar zeker bij bedragen die kort bij de waarde van het briefje liggen moet er niet teveel gezeikt worden. Al helemaal niet als het 100 euro biljetten zijn..

Precies, daar knelt bij mij de sok ook...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:22 schreef Reneuh het volgende:
Zeker bij bedragen die kort bij de waarde van het briefje liggen moet er niet teveel gezeikt worden. Al helemaal niet als het 100 euro biljetten zijn..

ach shit... betrapt... damn..quote:

Dus...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:24 schreef RecomServ het volgende:
Over het algemeen pin of chip ik nagenoeg alles... maar soms heb ik gewoon groot geld in mijn portemonnee. en ik vertik het om te gaan wisselen bij een bank.
Negen van de tien keer accepteren ze het trouwens wel hoor, na een hoop gezeik...

Aah.. we hebben een bliepmiep in ons middenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:29 schreef OudFruit het volgende:
Wat veel moeite voor een kuttopic zeg..

precies.. doe niet zo moeilijk! .. want zoals GambinoT al schrijft:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:35 schreef Snien het volgende:
Weet je dat dat heel erg irritant is voor die kassa meisjes, klanten als jij? Je weet het toch van tevoren, doe niet zo moeilijk.
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef GambinoT het volgende:
GELD = GELD!
De goeie moeten weer lijden onder die schooiers die het geld na maken.

dan heb ik het over voornamelijk de supermarkt ja... het is toch niet vreemd om boodschappen te doen van 100 euro of meer voor een vierkoppig gezin?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:43 schreef Camplo het volgende:
Oh na beter lezen... als je bedrag in de buurt komt van het papiertje. Wat voor winkel is het dan?
Elektronica zaak of een buurtsuper? Zit toch verschil tussen
Tankstations enzo moet je ook niet raar opkijken (ivm overvallen enzo)

Wat ook volstrekt logisch is, omdat de financiele regels in Nederland veel strenger zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:43 schreef Marsepein het volgende:
Net als een bon per persoon in een restaurant, dat schijnt in NL ook geweldig ingewikkeld te zijn. Terwijl er in elk land een bonnenboekje op tafel komt en gewoon een geschreven bon gemaakt wordt, soms zelfs met een kopie van totale bon erachter.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |