idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef thewishmaster het volgende:
Makaay zou echt een topaankoop zijn voor Feyenoord, maar ik vraag me af waarom hij voor Feyenoord zou kiezen wanneer ook PSV belangstelling heeft.
Mjah, psv is een zaadclub?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef thewishmaster het volgende:
Makaay zou echt een topaankoop zijn voor Feyenoord, maar ik vraag me af waarom hij voor Feyenoord zou kiezen wanneer ook PSV belangstelling heeft.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef SoupNazi het volgende:
Als Makaay komt heeft Feyenoord wel kans op de top 4 van Nederland.![]()
moet je niet doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
...en als ik de verhalen van Pi-air en consorten moet geloven...
de kans is heel groot dat Bert komt hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:23 schreef -jos- het volgende:
De kans is het grootst dat ze beiden niet komen imo
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Om al die fouten van de verdediging weg te werken met goals, mag hij wel net zo veel doelpunten maken als Alves.
34? Dan zit je net rond de helft?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Om al die fouten van de verdediging weg te werken met goals, mag hij wel net zo veel doelpunten maken als Alves.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
Wel jammer dat Pizarro en Tymoschuk al ergens hebben getekend
Dat is toch van die pizza;s?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
Maar we hebben altijd nog Wagner Love,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |