don mercedes en peter koelewijn 1 pot natquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef steekbal het volgende:
don mercedes dan ? (allemaal 1 pot nat)
zei ik toch ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef Cootz het volgende:
* Cootz googlet er wat op los: http://www.peterkoelewijn.nl/discografie/produkties/mercedes_don.html
Geproduceerd door Peter Koelewijn
ja de producer en de zanger is inderdaad 1 pot natquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef Cootz het volgende:
* Cootz googlet er wat op los: http://www.peterkoelewijn.nl/discografie/produkties/mercedes_don.html
Geproduceerd door Peter Koelewijn
Ik wist niet dat jij er was, anders had ik deze vraag niet gesteldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:20 schreef SaskiaR het volgende:
eufraat/tigris
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef steekbal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij er was, anders had ik deze vraag niet gesteld
Deze keur ik goed.quote:
Zoiets dacht ik al, maar ik deed gewoon mee met de restquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Homogrammen zijn woorden die weliswaar het zelfde geschreven worden maar die verschillend worden uitgesproken.
kayzie +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:13 schreef kayzie het volgende:
Gijs Wanders
Bijna, ik mis nog één ding.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:37 schreef ScottTracy het volgende:
Rum, limoen, munt, ijs en spa rood
Ik heb seven up kenbaar aangepast naar water en suiker toegevoegd, vrijwel op hetzelfde moment als ik de initiële post geplaatst had...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:41 schreef ScottTracy het volgende:
Editen
Edit je post niet, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!
Plaats dan gewoon een extra post, dan kan er nooit iets mis gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb seven up kenbaar aangepast naar water en suiker toegevoegd, vrijwel op hetzelfde moment als ik de initiële post geplaatst had...
me...
Nee, het is niet van Nederlandse komaf...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef Homdeck het volgende:
Tokkelroom?
Maar is wel wat ik zocht...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:04 schreef kayzie het volgende:
eggnog is smerig, bah
Maar je vroeg uit de top 10quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef SaskiaR het volgende:
Die staat op 19.
ja maar ik had er toch ook 5?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:37 schreef ScottTracy het volgende:
FKA, hou je nou eens op met zeiken? Gisteren was het nog leuk, nu begint het me al enorm te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |