Ik geloof er helemaal niets van dat hij wordt uitgekost. Hij is een markante persoonlijkheid die op bepaalde plaatsen uitstekend tot zijn recht zou kunnen komen. Meer dan uitstekend zelfs en hij zou er ook nog wel eens een hele goede baan aan over zou kunnen houden. Hij heeft op een bepaalde manier een enorme kracht als hij zich niet teveel van derden aantrekt. Ik vind het lastig om hem met iemand te vergelijken, maar wat bij mij als eerste naar boven komt is bijvoorbeeld een Theo van Gogh of een Jules Deelder. Niet dat ze hetzelfde zijn, totaal niet, maar Jaap is gewoon iemand met een tik waar je niet omheen kunt. En daar zit wel de overeenkomst met die andere twee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:55 schreef Junkie het volgende:
Das het mooie juist.
Hij wordt straks door de hele maatschappij uitgekotst.
Ik vindt het prachtig om zo'n zelfvernietiging te zien!![]()
Volgens mij kreeg amanda het minste, maar ook het hardste aplausquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap stal de show, Amanda kwam er niet tussen en het publiek lachte niet echt om haar. Ze lachten om Jaap die haar voor stoephoer en dergelijke uitmaakte. Amanda had echt NIKS te zeggen.
Amanda zal hier geen fans mee winnen.
Jaap is spraakmakend geweest, zowel positief als negatief, dus die zal wel kijkers trekken.
ja ze vroegen of ze met elkaar gingen neuken, jaap en amanda, toen zei amanda, als het had gekunnen had k het gedaan, ging ze nog laten zien hoe klein ze pikkie was:pquote:Op woensdag 6 juni 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg amanda het minste, maar ook het hardste aplaus
Ik weet alleen niet meer met welke opmerking
Ik geloof dat jaap zo zwak is dat hij zelfs door de kots rolt....
Hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:33 schreef lurf_doctor het volgende:
Ook wel eens leuk voor Jensen, stijlvoller zijn dan z'n gasten![]()
Iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:33 schreef lurf_doctor het volgende:
Ook wel eens leuk voor Jensen, stijlvoller zijn dan z'n gasten![]()
Dat applaus wordt er later ingeplaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg amanda het minste, maar ook het hardste aplaus
Jammer dat ik het gemist hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
IddDie Jensen wist niet wat hem overkwam.
Jaap was weer leuk bezig, en ook Amanda had haar woordje klaar. Alleen toonde Amanda weer eens aan (net zoals afgelopen zondag bij Life & Cooking beelden) totaal geen besef te hebben van haar handelen in de Kooi. Afgelopen zondag liep ze weg, en nu probeerde ze de beelden als knip-en-plak-werk te ontkennen
Vanmiddag rond 17:45 uur de herhaling op RTL5.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
JAmmer dat ik het gemist hebMaar gelukkig dat het leuk was
![]()
Dank, zag nog geen fragment online staanquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vanmiddag rond 17:45 uur de herhaling op RTL5.
Die lachmachine viel idd echt op.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Zelfs die lachmachine kan niet verbloemen dat Jaap gewoon een uberkneus is die zichzelf nogal tof vindt...
Dat bedoelde Amanda als grapje volgens mij,quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:24 schreef Mr_Scofield het volgende:
ja ze vroegen of ze met elkaar gingen neuken, jaap en amanda, toen zei amanda, als het had gekunnen had k het gedaan, ging ze nog laten zien hoe klein ze pikkie was:p
Hey Jan, waar kan je die kijkcjfers terug vinden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef Urquhart het volgende:
Jensen heeft met de uitzending van gisteren de beste kijkcijfers sinds tijden gehaald: 477.000 kijkers.
Die beelden waren knip en plakwerkquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
IddDie Jensen wist niet wat hem overkwam.
Jaap was weer leuk bezig, en ook Amanda had haar woordje klaar. Alleen toonde Amanda weer eens aan (net zoals afgelopen zondag bij Life & Cooking beelden) totaal geen besef te hebben van haar handelen in de Kooi. Afgelopen zondag liep ze weg, en nu probeerde ze de beelden als knip-en-plak-werk te ontkennen
Mensen die de kooi niet volgen vinden het afschuwlijk zoals het gaat en ging.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
In de aankondiging naar de bewoners toe, zei Jensen dat hij een aantal bewoners wil uitnodigen om te beginnen met Jaap en Amanda. Wie zullen de volgende zijn; Huub en Brian?
nounou wees er trots opquote:
Ik heb de kijkcijfers van Jensen bij het topic kijkcijfers geplaatstquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef bergkampf het volgende:
Hey Jan,
waar kan je die kijkcjfers terug vinden?![]()
Het staat er nog niet op meest recentelijke uitzending die je kunt bekijken is van 04-06.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:54 schreef nWo4Life_dbll het volgende:
op jensen ze home pagina kan je gewoon alle afleveringen bekijken volgens mij
staat er wel op heurquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het staat er nog niet op meest recentelijke uitzending die je kunt bekijken is van 04-06.
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Ja inderdaad vanmiddag geplaatstquote:
Ja ik vond ook dat ransJaap eigenlijk beter bij jensen past, dan terrorJaapquote:Op zondag 10 juni 2007 15:35 schreef ruby het volgende:
Ik was niet zo onder de indruk van Jaap z'n act. Dat ie dat in de Kooi doet, prima, maar bij Jensen vond ik het niet zo overtuigend.
dat ga je mee zwemmen was juist hardstikke grappigquote:Op maandag 11 juni 2007 01:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Als je goed op Jaap zijn gezichtsuitdrukking let op het moment dat Jaap wakker wordt gemaakt door Palma bij het kostincident (en hij dus net ontwaakt is en zijn woordje niet snel klaar heeft), dan zie je heel mooi hoe klein die gozer eigenlijk is. Hij heeft zijn mondje niet klaar en nodigt zelfs nog eens Palma uit mee te gaan zwemmen, hij wist gewoon niets te zeggen en nogmaals, dat gezicht erbij spreekt boekdelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |