Hebben ze je gegevens, en voor je het weet krijg je ongevraagd sms-jes die je ook weer moet betalen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nr kost 0,80 per minuut, en daar betaal je dus mee.![]()
Doe dus geen smsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben ze je gegevens, en voor je het weet krijg je ongevraagd sms-jes die je ook weer moet betalen.
Welnee , nou ja tis de mobiel van de zaakquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben ze je gegevens, en voor je het weet krijg je ongevraagd sms-jes die je ook weer moet betalen.
Wat een amateursquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nr kost 0,80 per minuut, en daar betaal je dus mee.![]()
Nee, volgens de pop-up ben je voor het bellen en een maand streams 5,20 kwijt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de 3.95¤ aan streams voor een maand, betaal je zo 8 ¤ aan gesprekskosten
![]()
Daar was ik al bang voor ja, die belkosten krijg je er 'gratis' bijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Voor de 3.95¤ aan streams voor een maand, betaal je zo 8 ¤ aan gesprekskosten
![]()
Huhquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een amateurs![]()
Ze kunnen het toch duurder maken en dan per gesprek laten betalen?![]()
Als het goed is heb ik nog een paar dagen dacht ikquote:
Die verhoging komt vast later nog wel, nu is het 5,20 toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huh
Ze lokken je binnen met ¤ 3.95 per maand en vervolgens moet je ervoor bellen wat kan oplopen tot ruim 10¤ per maand.
Das bijna 15 ¤ p/m.![]()
Oepele poeps je heb helemaal gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Problemen met Streams en Abonnement
[SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP
luitjes, jullie zijn hier zwaar off topic bezig.
Hou de Cos een beetje clean ajb
Nou zwaar offtopic is het nou ook weer niet, het gaat min of meer toch over de streamsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
Nope, vandaag was de gratis maand afgelopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog een paar dagen dacht ik![]()
En de SC open voor iedereen? [SC # 116] 2 NEW_OP Or Not 2 NEW_OP Dat zou ook een slok op een borrel schelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:40 schreef avonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |