qb kijkt jurassic parkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef oranjekoek het volgende:
Waar is QB, PeZu? heeft ze dat baantje nog gekregen?
Nou er staat 1 foto in de collage. Er staat 1 foto in mijn fobo en die meloenen liggen bij jou op de scanner!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zijn dei evan jou en je meloenen dan![]()
Ik sprak haar gisteren nog op msn, rond een uurtje of 2. Ze was vergeten die brief te postenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef oranjekoek het volgende:
Waar is QB, PeZu? heeft ze dat baantje nog gekregen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef smammela het volgende:
nee, geen foto's..........
helaas kan ze niet vinden op google
oleequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
in dit geval praat ik liever over de deltawerken_!
ja die in je foob isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou er staat 1 foto in de collage. Er staat 1 foto in mijn fobo en die meloenen liggen bij jou op de scanner!
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik sprak haar gisteren nog op msn, rond een uurtje of 2. Ze was vergeten die brief te posten.
Ik meen het.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Dan zal ze ook wel te laat geweest zijn.
aahhhhhh wat ben je toch lief!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
aahhhhhh wat ben je toch lief!!!!!!!!!!!
(ik had trouwens ff te laat door dat je mij helemaal niet quotte, ha ha!)
blame my age, maar wat zijn bumfightsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Iemand zin in Bumfights?
een stel zwervers die gaan vechten voor een paar cowboycenten en zich laten tatooëren op hun voorhoofd etcquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:41 schreef smammela het volgende:
[..]
blame my age, maar wat zijn bumfights
PeZu, als ik niet getrouwd was ging ik nu een uitgebreide msnsessie met ja aan tot diep in de nacht en dan gingen we daarna afspreken en knuffelen!!!!!!!quote:
Je bent toch jonger dan mij? Dan moet je Bumfights kennen. Kansloze mennekes die zwervers geld geven om elkaar op het gezicht te slaan terwijl zij filmen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:41 schreef smammela het volgende:
[..]
blame my age, maar wat zijn bumfights
owquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
een stel zwervers die gaan vechten voor een paar cowboycenten en zich laten tatooëren op hun voorhoofd etc
gefilmd door een stel trieste faalhazen in amerika
![]()
Gefeliciteerd nog... Ik zij mijn aandeel wel verschijnenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Idd, vergeten te posten en vast te laat,.
Ik leef nog welBen ook Mrs ONZ, check mn ava.
En ik steek redelijk wat tijd in een bepaalde jongen momenteel.
En nu weer Jurassic ParkIk kom binnenkort nog wel weer terug
![]()
Skatties
ja maar ben denk net weer te oud om dat te weten of gewoonweg wereldvreemdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Je bent toch jonger dan mij? Dan moet je Bumfights kennen. Kansloze mennekes die zwervers geld geven om elkaar op het gezicht te slaan terwijl zij filmen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
PeZu, als ik niet getrouwd was ging ik nu een uitgebreide msnsessie met ja aan tot diep in de nacht en dan gingen we daarna afspreken en knuffelen!!!!!!!
Je mist niks hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:44 schreef smammela het volgende:
[..]
ja maar ben denk net weer te oud om dat te weten of gewoonweg wereldvreemd![]()
gelukkig, was al bang! je weet niet hoe opgelucht ik benquote:
Hey! ja kom es terug jij!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Idd, vergeten te posten en vast te laat,.
Ik leef nog welBen ook Mrs ONZ, check mn ava.
En ik steek redelijk wat tijd in een bepaalde jongen momenteel.
En nu weer Jurassic ParkIk kom binnenkort nog wel weer terug
![]()
Skatties
Vertel eens... die usericon van je.... Daffy.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:45 schreef smammela het volgende:
[..]
gelukkig, was al bang! je weet niet hoe opgelucht ik ben
niet op mijn manierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Je schijnt er status en aanzien van te krijgen.....in bepaalde kringen.
Ervaring zat, wat dat betreft..quote:
trustequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef Tezz het volgende:
nou in ieder geval, ik ga pitten! Mocht iemand BeeDee nog zien online vanav, zeg dan ff dat ik helemaal niet dood / ziek / verdrietig of zo ben maar alive and kicking!!!!!
trusten!!!!
afleiding van de naam van mijn zusjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Vertel eens... die usericon van je.... Daffy.
Welterusten Tess slaap lekker!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef Tezz het volgende:
nou in ieder geval, ik ga pitten! Mocht iemand BeeDee nog zien online vanav, zeg dan ff dat ik helemaal niet dood / ziek / verdrietig of zo ben maar alive and kicking!!!!!
trusten!!!!
Vertel eens, je sig. Redhead?quote:
bingo, de tv!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee.... ik ga niet weer raden.
Daphne?
die is obvious, vul zelf maar inquote:
dat toevallig, ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:49 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo had ik ook bijna geheten.... als ik een femme was.
Ja, niet echt nodig..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |