Oke.quote:
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat vergeten bent he.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik dat beloofd, dat was aardig laat op de avond dan zeker.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
ongerust over mij??
Nou oke dan: zaterdagavond uit geweest. Gisteravond doodmoe om half 10 (!) in bed gevallen. Vandaag tot zes uur gewerkt en vanavond de hele avond visite gehad.
Dus gewoon te druk!!!!!!!!
Sorry Pezu, ik had beloofd dat ik gezelli zou doen vanavond. Ja dat heb ik trouwens ook wel gedaan, maar niet met jou!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Vrienden, studenten en gepeupel. Dit was het weer, tot de volgende keer. Daahaag.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Oke.
Welkom bij dit college over Mammela. Mijn naam is professor docterandus erectus Beelz, en ik ga mijn uiterste best doen om jullie het één en ander bij te brengen over dit fenomeen.
Het verschijnsel mammela werdt ongeveer 20 jaar geleden ontdekt in een niet nader te noemen plaats in Nederland. Over het ontstaan van dit verwijs ik jullie naar Mevr B. Ologie, docent Voortplanting en Celdeling.
Lange tijd werd er niets vernomen van mammela, tot voor kort. Op moment van spreken is het een dag of twee geleden dat er voor het eerst sinds 20 jaar melding gemaakt werd van een gespotte mammela. Het leek onwaarschijnlijk maar het eerste contact dat gelegt werd was op een internetforum. Fok.nl.
Ook daar zijn verschillende onderzoekers actief en het viel Meester Ingenieur LudoSanders op dat er meer schuilging achter de benaming mammela. Over het hoe en wat tastte hij volledig in het duister en hij maakte gebruik van zijn eerste hulplijn: De 50/50. Helaas had Robert ten Brink hem door en streepte hij de 2 antwoorden weg die LudoSanders als goed bestempelde.
Kort daarop ontving ik een telefoontje: "Wat betekend mammela?" vroeg de stem aan de andere kant. Ik kan daar vrij kort in zijn.
Het schijnt verband te houden met cupmaten.
1. Mammela = Pammela maar dan met een M = Big boobs. Klasse 85D en groter.
2. Mammela = Mamma = Hangtieten = Klasse B tot oneindig.
3. Mammela = Mammel-A = Cupje A = De moeite niet waard.
4. Mammela = MaMMela = MMM= 3000 (Roman) = 3000cc inhoud = Tamelijk.
Vrienden, studenten en gepeupel. Dit was het weer, tot de volgende keer. Daahaag.
oehquote:
Eerlijk gezegd welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat vergeten bent he.![]()
ja want prof pezu had la bewezen dat het mammela:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik loop door dat verhaal godverdomme een hele pagina achter.
Hop hop hop! Kom maar op! destijds zei je dat je geen foto's had. Je ging toch opvakantie dus daar zouden wel leuke kiekjes van komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel.
Maarjoah als ik deh beloofd heb.. op mijn fok! msn heb ik wel foto staan trouwens..
Hoe zit het dan met de bloemkolen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want prof pezu had la bewezen dat het mammela:
mamma mia wat een meloenen was
![]()
ooh jaquote:
bloemekloen smaken raar en ruiken nog vreemderquote:
Ja! Een foto van Ludo! Ik ben heel nieuwschierig!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:27 schreef Tezz het volgende:
foto!!!!!!!!!!!
dat zijn de fakes en smerige ookquote:
foto's!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Een foto van Ludo! Ik ben heel nieuwschierig!
foto's!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Een foto van Ludo! Ik ben heel nieuwschierig!
Je gaat me toch niet vertellen dat je die ook niet lust?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
bloemekloen smaken raar en ruiken nog vreemder
meloenen daarintegen
psssst PeZu, ben je weer bijgekomen van het weekend of zo?? Of heeft het je extra inspiratie gegeven......quote:
dat zeg ikquote:
extra inspiratie jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
psssst PeZu, ben je weer bijgekomen van het weekend of zo?? Of heeft het je extra inspiratie gegeven......
oei.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
extra inspiratie ja
wordt steeds erger eik![]()
Dan moet ik gaan uploaden.quote:
waar zijn dei evan jou en je meloenen danquote:
Dat heb ik ook altijd, als het hek van de dam is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
extra inspiratie ja
wordt steeds erger eik![]()
wel inspiratie krijg ik genoeg! tnx anywayquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
oei.
Ik kan je helaas niet helpen! (wel inspireren natuurlijk)
Er zijn genoeg meloenen te vinden op google, moet je nu perse die van haar hebben?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zijn dei evan jou en je meloenen dan![]()
hmmm moet ik ff zoeken,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zijn dei evan jou en je meloenen dan![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:33 schreef smammela het volgende:
[..]
hmmm moet ik ff zoeken,
1 monumentje ajb
haha rustig aan met de monumenten he! zoveel hebben we r niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:33 schreef smammela het volgende:
[..]
hmmm moet ik ff zoeken,
1 monumentje ajb
in dit geval praat ik liever over de deltawerkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, als het hek van de dam is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |