okquote:Op maandag 4 juni 2007 23:40 schreef smammela het volgende:
iedereen met een alcoholverslaving en rokerslongen denkt dat ie mooi zingt![]()
Ja.... dat brengt een vraag in me naar boven. Russisch right? Maar tussen de tanden? Welk volk heeft geen tanden? Ook Russen he?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef oranjekoek het volgende:
das wat anders dan tussen de tieten
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef PeZu het volgende:
zingt voor iemand
Notre vieille terre est une étoile
Où toi aussi tu brilles un peu
Je viens te chanter la ballade,
la ballade des gens heureux
je viens te chanter la ballade,
Tu n'as pas de titre ni de grade
Mais tu dis "tu" quand tu parles à Dieu
Journaliste, pour ta première page
tu peux écrire tout ce que tu veux,
Je t'offre un titre formidable,
Je t'offre un titre formidable,
Toi, qui as planté un arbre
dans ton petit jardin de banlieue,
Il s'endort, tu le regardes
c'est un enfant il te ressemble un peu,
Je viens lui chanter la ballade,
Toi la star, du haut de ta vague
descends vers nous, tu nous verras mieux
Roi de la drague et de la rigolade
roule-flambeur ou gentil petit vieux,
Comme un choeur dans une cathédrale
comme un oiseau qui fait ce qu'il peut,
Tu viens de chanter la ballade,
tu viens de chanter la ballade,
Die is er nog.quote:
is dat de vertalingquote:[b]Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:[/b
Ik mag daar niet meer aan meedoen....quote:Op maandag 4 juni 2007 23:44 schreef smammela het volgende:
[..]
jee lang leve Beelzebub85!!!!!!!
volgend jaar samen naar Idols/X-factor![]()
"koosnaampje" die ik vroeger gekregen met de voorletter van mijn naam ervoor geplaktquote:Op maandag 4 juni 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is er nog.
Ik zat me net even te verbazen over jouw naam, smammela hoe kom je erop.
we houden het in de gaten!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:44 schreef smammela het volgende:
[..]
jee lang leve Beelzebub85!!!!!!!
volgend jaar samen naar Idols/X-factor![]()
maar dan heb je er wel een leuk zakcentje bij Jensen aan over gehouden tochquote:Op maandag 4 juni 2007 23:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meer aan meedoen....
proestquote:Op maandag 4 juni 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is er nog.
Ik zat me net even te verbazen over jouw naam, smammela hoe kom je erop.
wat een kut-quote's maak jij btwquote:Op maandag 4 juni 2007 23:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
is dat de vertalingin het frans is ie mooier! en het klopt ook niet helemaal of wel?
Eigenlijk niet.... Zij krijgen nog geld van mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:46 schreef smammela het volgende:
[..]
maar dan heb je er wel een leuk zakcentje bij Jensen aan over gehouden toch![]()
Het doet me denken aan een soaquote:Op maandag 4 juni 2007 23:46 schreef smammela het volgende:
[..]
"koosnaampje" die ik vroeger gekregen met de voorletter van mijn naam ervoor geplakt
Een meeuw, uit het blote hoofdquote:Op maandag 4 juni 2007 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
Dat had beelzebub toch al uitgevogeld
quote:
herrinneringquote:Op maandag 4 juni 2007 00:07 schreef smammela het volgende:
[..]
Oranjekoek (Fryske Oranjekoeke) is een typisch Friese lekkernij. De oranjekoek dankt zijn naam aan de gecarameliseerde sinaasappelsnippers welke op de oranjekoek zijn aangebracht.
De oranjekoek bestaat traditioneel uit een plaatvormige koek, met daarop roze glazuur en een crèmeversiering. Op deze crèmeversiering zijn ten slotte de gecarameliseerde vruchten en sinaasappelsnippers aangebracht.
Sinds de jaren '70 wordt in plaats van crème ook slagroom toegepast en wordt de koek gevuld met amandelspijs, of, voor een langere houdbaarheid, banketbakkersspijs. De vorm is in de loop der tijd veranderd in een vierhoek.Geschiedenis
De koek werd vroeger bij Friese bruiloften geserveerd, maar tegenwoordig wordt de koek als een gewone traktatie gezien.
Grootste oranjekoek
De allergrootste oranjekoek ooit, is gemaakt op 27 mei 2006 door de bakkers van Sneek. De koek was 117,5 vierkante meter.
weet je nu wat meer?
Wij ook niet lieverdquote:Op maandag 4 juni 2007 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
Het gaat me allemaal aan me voorbij op het moment, ik volg geen enkel verhaal meer.
Ik wist dat dat de vertaling niet wasquote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef PeZu het volgende:
nee dit is de vertaling
een frans tof en leuk liedjequote:
Dat is een flinke taart!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
De bakkers van Sneek, wie kent ze niet? 117 en een fucking halve vierkante meter maar liefst. Wereldberoemd in Sneek.
Doet me denken aan Bruce Allmighty....quote:
Gérard Lenorman met Le Ballade des gens heureuxquote:
Die film moet ik nog altijd eens zien!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Bruce Allmighty....
And thats the way the coockie crumbles... And that's the way it was.
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:55 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Bruce Allmighty....
And thats the way the coockie crumbles... And that's the way it was.
waarom dan waarom dan waarom dan? Ik wil het weten ook! Als ik het niet weet, kan ik het ook niet veranderen!quote:
Ja en neequote:Op maandag 4 juni 2007 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
Zit er verdomme nog enkele lijn in dit topic, of is het slechts een kwestie van enkele quotes uit films, artikeltjes van internet en lyrics dumpen?
Die quote, kijk maar klopt geen ruk van.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
is dat de vertalingin het frans is ie mooier! en het klopt ook niet helemaal of wel?
Wie is dat?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:59 schreef smammela het volgende:
[afbeelding]
ieww,
die kerel is oud en lelijk.
ik val op oude kerels, maar dit gaat me toch echt te ver
oow gaat het alleen om die quote. Ze zei quotes!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die quote, kijk maar klopt geen ruk van.
ten tijde van dat leidje wat ik net zong zag hij er meer zo uitquote:Op maandag 4 juni 2007 23:59 schreef smammela het volgende:
[afbeelding]
ieww,
die kerel is oud en lelijk.
ik val op oude kerels, maar dit gaat me toch echt te ver
dat is Gerard Lenorman van La Balladequote:
ja hehquote:
hmm, niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ten tijde van dat leidje wat ik net zong zag hij er meer zo uit
[afbeelding]
HIj blijft weer in mijn hoofd zitten! Even iets anders opzoeken. Slaap kindje slaap oidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:01 schreef smammela het volgende:
[..]
dat is Gerard Lenorman van La Ballade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |