Oh, ok. Jij zorgt er dus voor dat er verplicht solitaire in de software komt zodat ze zich niet gaan vervelen?quote:
Dat zal een buitencategorie zijn die jij logica noemt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat is logica stroomafwaarts, sigme..
Nee, hoor sigme.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zal een buitencategorie zijn die jij logica noemt?
Welk boek? Zou kunnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeft het een verband met het boek?
On lead poisoned wings you try to sing
Freak beak shrieks are thrown at your confusing hue
The peacock screaming eyes show no mercy no mercy
Painted bird it’s absurd
Just a tainted bird hurting their twisted nerve
The flock will make you choke on this sadistic joke
And the whippoorwills they make a din
In laughing unison you’re hitchcock carrion
Carry on
Painted bird it’s absurd
Just a tainted bird hurting their twisted nerve
I hear your sorrow maybe tomorrow
You’ll lose you sorrow
When a fated weather will cleanse away
That painted feather and all that sorrow
A coquette in fur purr for the painted bird
Confound that dowdy flock with a sharp honed nerve
Because we’re painted birds by our own design
By our own design there’s no more sorrow
Have you heard about the painted bird
Just a tainted bird hunting their twisted nerve
We’ve lost our sorrow now it’s tomorrow
No need to hide your feather under a fated weather
No more sorrow...
Now we’re painted birds mocking that twisted nerve
Een beetje Napalm komt meestal van boven dus dat kan niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat is logica stroomafwaarts, sigme..
Ze vervelen zich nooit. Ze bespreken pagina 5 van de Spits, de belevenissen van het weekend (en de familie, de buren en afwezige collega's), het feit dat de donorshow nep was, het gebrek aan theezakjes in rooibossmaak en andere onduidelijkheden die als surrealistische flarden bij ons opgevangen worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, ok. Jij zorgt er dus voor dat er verplicht solitaire in de software komt zodat ze zich niet gaan vervelen?
In dit geval niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een beetje Napalm komt meestal van boven dus dat kan niet.
Hij postte het twee minuten voordat ik het aanhaaldequote:
En jij houdt het daar in uit?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze vervelen zich nooit. Ze bespreken pagina 5 van de Spits, de belevenissen van het weekend (en de familie, de buren en afwezige collega's), het feit dat de donorshow nep was, het gebrek aan theezakjes in rooibossmaak en andere onduidelijkheden die als surrealistische flarden bij ons opgevangen worden.
Painted Bird; Jerzy Kosińskiquote:
Ja, jij maakte later gebruik van zijn lollige bedoelde opmerking, om mijn vraag niet te hoeven te beantwoorden, that is om te verwijzen naar zijn antwoord. Dus je moet nog antwoorden op mijn vraag. Waarom noem je je tieten (en je korte rokjes) terwijl het aankomt op je logica.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij postte het twee minuten voordat ik het aanhaalde. Het stond er vlakboven, zoals Napalm betaamt.
Het is vermakelijk. Mijn collega's zijn gewone normale ICT'ers, geen amtenaren, geen neiging het weekend of andere trivialiteiten te bespreken. Hooguit wat zwarte humor, sarcastische opmerkingen en onversneden sexisme.quote:
ondertussen noem jij die uiers 5 keer vaker dan ik. Fascinatie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij maakte later gebruik van zijn lollige bedoelde opmerking, om mijn vraag niet te hoeven te beantwoorden, that is om te verwijzen naar zijn antwoord. Dus je moet nog antwoorden op mijn vraag. Waarom noem je je tieten (en je korte rokjes) terwijl het aankomt op je logica..
Om vooroordelen te bevestigen, wat andersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij maakte later gebruik van zijn lollige bedoelde opmerking, om mijn vraag niet te hoeven te beantwoorden, that is om te verwijzen naar zijn antwoord. Dus je moet nog antwoorden op mijn vraag. Waarom noem je je tieten (en je korte rokjes) terwijl het aankomt op je logica..
Dus je neemt aan dat wij door vooroordelen ahw worden voortbewogen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Om vooroordelen te bevestigen, wat anders![]()
Nee, ik ken die hele sigme niet. Mijn fascinatie geldt slechts dat iemand die logica is zich blijkbaar moet voorstaan op haar tieten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
ondertussen noem jij die uiers 5 keer vaker dan ik. Fascinatie?
Dan had het over kinderen en het aanrecht gegaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:49 schreef raaretsalsdoG het volgende:
jezus gristus, wat een geouwehoer, werkende vrouwen, met tieten, anno 2007 nog immer spraakmakend![]()
of zijn zowel Ryan als Aaah kloons van Echtgaaf?
Maar je komt er geen zak vooruit, dus geen normale ict'ers, maar luie klootviolen zonder enige ambitie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is vermakelijk. Mijn collega's zijn gewone normale ICT'ers, geen amtenaren, geen neiging het weekend of andere trivialiteiten te bespreken. Hooguit wat zwarte humor, sarcastische opmerkingen en onversneden sexisme.
Vergeet je plaatje niet hè.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:49 schreef raaretsalsdoG het volgende:
jezus gristus, wat een geouwehoer, werkende vrouwen, met tieten, anno 2007 nog immer spraakmakend![]()
Godslasteraar, die echtgaaf is ver van na mijn en ome Ryan's tijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:49 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Juist!quote:
Que?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar je komt er geen zak vooruit, dus geen normale ict'ers, maar luie klootviolen zonder enige ambitie.
De ontkenningsfase..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ken die hele sigme niet. Mijn fascinatie geldt slechts dat iemand die logica is zich blijkbaar moet voorstaan op haar tieten.
Newbies, overal newbies. Jij ook en zelfs Ryan en vooral Sigme. Allemaal feuten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Godslasteraar, die echtgaaf is ver van na mijn en ome Ryan's tijd.
Ik neem niks aanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je neemt aan dat wij door vooroordelen ahw worden voortbewogen?
Suf geleuter over theezakjes, aktief of passief door dat gezwets aan te horen.quote:
Ah welnee man, je hebt altijd wat wat niet deugt. Hier heb ik tenminste geen last van management of Persoonlijke Ontwikkel Plannen en dergelijke. Heerlijk, externe wezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Suf geleuter over theezakjes, aktief of passief door dat gezwets aan te horen.
Ja, daar noem je weer een ander uiterste, ook daar heb je natuurlijk geen zak aan. Maar waarom verdoe je je talent met nikszeggende bullshit?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah welnee man, je hebt altijd wat wat niet deugt. Hier heb ik tenminste geen last van management of Persoonlijke Ontwikkel Plannen en dergelijke. Heerlijk, externe wezen.
the horror.quote:
Ik heb nu -daar- juist weer goed werk dat aansluit bij mijn talent. Afgelopen twee jaar zat ik steeds intern bij een automatiseerder / detacheerder, en daar was ik na een half jaar wel uitgewerkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar noem je weer een ander uiterste, ook daar heb je natuurlijk geen zak aan. Maar waarom verdoe je je talent met nikszeggende bullshit?
Waar zit je, bij rdw of zo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nu -daar- juist weer goed werk dat aansluit bij mijn talent. Afgelopen twee jaar zat ik steeds intern bij een automatiseerder / detacheerder, en daar was ik na een half jaar wel uitgewerkt.
Waar ik nu zit is ten minste weer echt testwerk te doen, veel puzzelwerk, veel analyse die echt nog moet plaatsvinden. Afgelopen jaar deed ik alleen nog maar nieuwe releases van een in grote lijnen wel draaiende applicatie. Saaaaaaaaaaaaaaaaaai. En slechte testomgeving, we werden daar gedwongen tot slechte analyses. Werkt lastig en weinig motiverend (en levert slechte programmatuur, toch).
Haar talent voor logische analyse zet ze in via de lengte van haar rokjes en de grote van haar borsten, Aah.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar noem je weer een ander uiterste, ook daar heb je natuurlijk geen zak aan. Maar waarom verdoe je je talent met nikszeggende bullshit?
Midden- en kleinbedrijf joh?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
the horror.
Het mkb kent die onzin van verplichte cursussen gelukkig niet.
Dat heb ik er niet zo uit begrepen, ome Ryan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Haar talent voor logische analyse zet ze in via de lengte van haar rokjes en de grote van haar borsten, Aah.
Jij bent misantroop?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef raaretsalsdoG het volgende:
ach ja, werk, het vervelende van werk is dat het meestal gepaard gaat met contact met mensen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |