quote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef Cootz het volgende:
De wet kan in verschillende gradaties dwingend zijn. Er is dwingend recht, driekwart dwingend recht, semi dwingend recht en aanvullend recht. Wat verstaat men onder driekwart dwingend recht?
ScottTracy +2quote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef ScottTracy het volgende:
Afwijking van de wet in de CAO
Volgens mij is het dezelfde die 14 uitroeptekens in de TT gezet heeft...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef ScottTracy het volgende:
Godverdomme, welke klootviool heeft die links uit de OP gehaald? Kan ik alles weer herstellen zeker.
Nee, MREn zei dat het ging over afwijking van de in de CAO geregelde arbeidsvoorwaarden. Dat is precies andersomquote:Op maandag 4 juni 2007 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zei MREn dat niet eerst?
Oh jaquote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef Cootz het volgende:
Onrechtmatige daad en wanprestatie
(leuk, zo'n minor Recht)
Jawelquote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef Cootz het volgende:
Onrechtmatige daad en wanprestatie
(leuk, zo'n minor Recht)
Beetje spanning opbouwen natuurlijkquote:
Juist! Tegenwoordig ook bekend van de sternum piercingquote:Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
borstbeen
Daar moet ik het wel een beetje van hebben hier ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er is weer een muziekvraag.... en Neleos maakt um uitermate professioneel af
Ik vind dat je het mooi gedaan hebt.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:00 schreef ScottTracy het volgende:
Alles updated. Voorlopig laatste keer voor mij.
Maar als ik mormonen had getypt was ik misschien sneller geweestquote:Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef Cootz het volgende:
The Church of Jesus Christ Of Latter Day Saints
Erg netjes, maar het punt gaat naar MREnquote:Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef Cootz het volgende:
The Church of Jesus Christ Of Latter Day Saints
Cootz + 1quote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef Cootz het volgende:
Vredespaleis, Den Haag
quote:
Dat is gunstiger dan te laat buitenquote:
Die bedoelde ik niet, maar eigenlijk is het gewoon goed. Dus:quote:Op maandag 4 juni 2007 22:26 schreef MREn het volgende:
De Special Olympics coor geestelijk gehandicapten.
ScottTracy +1quote:Op maandag 4 juni 2007 22:36 schreef ScottTracy het volgende:
Jumbo?
Jawelquote:
Sorry?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
hcgfycjhvjucgckhgckh ;ihvpifyiu
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
hcgfycjhvjucgckhgckh ;ihvpifyiu
In firefox nog niet eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een rood kruisje.
ChrisJX + 1quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef ChrisJX het volgende:
De moeder van cow and chicken
Hmmm, bij mij doet ie het wel en bij Chris ook. Maar ik zal de volgende keer het plaatje wel eerst ergens opslaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een rood kruisje.
Graagquote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef Neleos het volgende:
Hmmm, bij mij doet ie het wel en bij Chris ook. Maar ik zal de volgende keer het plaatje wel eerst ergens opslaan.
Ik heb de url opgezocht en die in een apart venster geopend. Al zag ik hem nadat ik mijn antwoord had gepost wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmmm, bij mij doet ie het wel en bij Chris ook. Maar ik zal de volgende keer het plaatje wel eerst ergens opslaan.
Heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar ik zie nog steeds een kruisje.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:49 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb de url opgezocht en die in een apart venster geopend. Al zag ik hem nadat ik mijn antwoord had gepost wel.
Cootz +1 Lekker bezig vanavondquote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef Cootz het volgende:
Flemming, heeft er zelfs nog een Nobelprijs voor gekregen
Ja, pfoe... steeds vragen bedenken valt me niet meequote:
Waarom heb je net bij jezelf eigenlijk een punt afgetrokken?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:51 schreef ScottTracy het volgende:
Puntje van m'n tong
Oh foutjequote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom heb je net bij jezelf eigenlijk een punt afgetrokken?
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarom heb je net bij jezelf eigenlijk een punt afgetrokken?
ScottTracy +1quote:Op maandag 4 juni 2007 22:58 schreef ScottTracy het volgende:
Steur?
Nogal jaquote:
Ik raak er helemaal gestresst van...quote:
Helemaal niet meerquote:
Tikkie terugquote:Op maandag 4 juni 2007 23:05 schreef Cootz het volgende:
Ohja, de vraag. Jean Reno in Leon?
Nog één vraagje om het af te leren. Categorie?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat mijn vakantie na deze laatste bankholiday van vandaag om is en ik geen tijd meer heb enzo.
Dan maak je maar tijdquote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat mijn vakantie na deze laatste bankholiday van vandaag om is en ik geen tijd meer heb enzo.
Je onderschat mequote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een inkoppertje, maar ik zeg niks![]()
![]()
quote:
Waar al die mensen zaten tijdens de watersnood?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:26 schreef Cootz het volgende:
Hoe heet het grote stadion in New Orleans?
Ik ga zo slapen zal ik een makkelijke vraag stellen dan ?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik onderschat je trouwens niet, hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zo slapen zal ik een makkelijke vraag stellen dan ?
Omdat je alle links in de OP dood had gemaakt, wat mij extra werk kostte.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waarom staat dit: [afbeelding] tekentje achter mijn naam in de ranglijst![]()
En ik had het nog wel zo subtiel gedaan!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Cootz het volgende:
Oeps, Scott... hij heeft het gezien...
Ik had het ook gezien, maar ik snap het welquote:Op maandag 4 juni 2007 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
En ik had het nog wel zo subtiel gedaan!![]()
Is misschien wel een goeie, ik zal het in de OP erbij zetten.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, weet ik veel hoe dat moet.... Leg het gewoon effe uit in de OP de volgende x
quote:
GVD ik bedoele ton Lensinkquote:Op maandag 4 juni 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar Henk Elsink weet ik niet. Ja, Harm met het harpje. Oeps. Maar dat bedoel je niet.
Gaillimhquote:
Waaaat?!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef tong80 het volgende:
Sorry voor de verwarring Wickedangel mag in het pierenbadje met Erica Terpsta
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gaillimh
ik hoef geen punt.
Dankjewel Cootz, lief dat je nog een vraag aan me spendeert![]()
![]()
Neleos +1quote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef Neleos het volgende:
Ethiopie
Oh ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef ScottTracy het volgende:
En Graham Coxon
Scott + 1quote:Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef ScottTracy het volgende:
En Graham Coxon
Ik wil een naam.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:02 schreef Cootz het volgende:
in 2004 die gast van Coldplay
Die kopt iemand wel in, ik kom er niet opquote:
Ik wou net zeggen, beetje vreemde reactie. Iedereen weet toch wel wat Band Aid is?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:03 schreef Cootz het volgende:
MREn, het is allemaal Band Aid... het gaat over wie die bepaalde regels zong
dat is dan chris martinquote:
Sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:04 schreef Cootz het volgende:
Die kopt iemand wel in, ik kom er niet op
Edit: Dat zeg ik... WA dus
Maar je wist serieus niet dat de 1984 versie ook door Band Aid werd gezongen?quote:
Never mind, ik wist dat ik het punt weggaf toen ik Coldplay zonder naam noemde. We moeten het wel een beetje spannend houden, zeker nu Elizabeth is afgehaakt...quote:
Wel ruwweg...verder heb ik me daar totaaaal niet in verdiept omdat het me geen zak boeit. Ik hou me vooral bezig met bands die tenminste nog hun eigen teksten schrijven (uitzondering voor Boudewijn de Groot wellicht...)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:05 schreef ScottTracy het volgende:
Ik wou net zeggen, beetje vreemde reactie. Iedereen weet toch wel wat Band Aid is?
Saskia komt wel weer bovendrijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:07 schreef Cootz het volgende:
Never mind, ik wist dat ik het punt weggaf toen ik Coldplay zonder naam noemde. We moeten het wel een beetje spannend houden, zeker nu Elizabeth is afgehaakt...
Nee, dat was tijdens de MTV Awards, dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:07 schreef ScottTracy het volgende:
Eminem?
FormerlyKnownAs +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Pete Doherty
Ja... daar wordt het spannend van...quote:
Je moet bepaalde vaste waarden hebben in het leven... en op dit forumquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:10 schreef Cootz het volgende:
Dat is toch die junk die met Kate Moss gaat?
Ja zijn 2 films eigenlijk. Death Proof en Planet of Terrorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
tsjah maar deathproof is toch deel 1 van een duologie die grindhouse heet?
en samen grindhousequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja zijn 2 films eigenlijk. Death Proof en Planet of Terror
Grindhouse is de overkoepelende titel van twee films, waarvan Kurt Russell in Death Proof speelt, en daar vraag ik naarquote:
Alleen in Death Proof, niet in die andere.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Maar hij speelt ook in deathproof?????
Kom, Scott. Ik vroeg specifiek naar Russell in welke film, en natuurlijk zijn het twee films, met één overkoepelende titel omdat Tarantino nooit een punt achter zijn films kan zettenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:24 schreef ScottTracy het volgende:
Vind dit discutabel. Grindhouse is strikt genomen één film. Staat ook onder die naam op IMDb, niet onder Death Proof of Planet of Terror.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom, Scott. Ik vroeg specifiek naar Russell in welke film, en natuurlijk zijn het twee films, met één overkoepelende titel omdat Tarantino nooit een punt achter zijn films kan zetten
Punt is gegeven. Next
Alsnog een puntje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Sunnydale
Je straf voor het verpesten van de OPquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Flauw... we haden alle 2 gelijk... ik gaf als eerste een antwoord en je geeft 't toch aan hem......![]()
Ik blijf er gewoon over doorgaan....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je straf voor het verpesten van de OP![]()
Het is maar net hoe strikt de vragensteller is. De vragensteller beslist --> zie OPquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik blijf er gewoon over doorgaan....
Ik vind het flauw... ik was eerst en hij krijgt een punt.......
Belachelijk......![]()
Heel belachelijk, shit happens. De scheids vergeet ook wel eens te fluiten als het buitenspel was. Moeten we dan allemaal, a la Louis van Gaal, daar over blijven huilen? Nee, we spelen gewoon verder, want: It's all in the game.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik blijf er gewoon over doorgaan....
Ik vind het flauw... ik was eerst en hij krijgt een punt.......
Belachelijk......![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
En Wickedangel is nou eenmaal een mierenneuker.
Amenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:34 schreef Cootz het volgende:
Heel belachelijk, shit happens. De scheids vergeet ook wel eens te fluiten als het buitenspel was. Moeten we dan allemaal, a la Louis van Gaal, daar over blijven huilen? Nee, we spelen gewoon verder, want: It's all in the game.
ScottTracy +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:36 schreef ScottTracy het volgende:
Heiligendamm Duitsland.
Nu is het wel mooi geweest he. Ik blijf toch ook niet zeuren dat je de links in de OP was vergeten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Je vroeg toch om land en stad...... Niet stad en land????
Als we nou toch precies gaan zijn...........
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:41 schreef Lothario het volgende:
Bernard Hinault
Ja, dat is wel het idee, als je een punt hebt gescoord en die ook wil houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:43 schreef Lothario het volgende:
Nog een vraag?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
zweden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |