abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50143000
Ik ben ook lid van de verre-vriendjes club. We zien elkaar elke week van zaterdagavond tot maandagochtend, en soms doordeweeks als ik tijd heb om 2,5 uur in de trein te zitten. Niks aan eigenlijk...
pi_50143321
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben ook lid van de verre-vriendjes club. We zien elkaar elke week van zaterdagavond tot maandagochtend, en soms doordeweeks als ik tijd heb om 2,5 uur in de trein te zitten. Niks aan eigenlijk...
Ok, maar als je elkaar echt elke week het hele weekend ziet, dan blijft er toch geen tijd meer over voor andere mensen? Of je moet steeds je vriendje meeslepen, en daar heb ik dan weer niet altijd zin in...

Nou ja, dit is ook offtopic, geloof ik
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50143336
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben ook lid van de verre-vriendjes club.
daar was ik ook lid van
maar toch goed vanaf gekomen
pi_50144325
ik wil een liga
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:24:46 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50144911
Jouw totaal aantal kilocalorieėn: 1132

inclusief mn appel nu dus hierbij blijft hte voor vandaag
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50147259
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef RooieRakker het volgende:
Als alleen meelezer, heeft dit topic mij net het duwtje gegeven wat in nodig had. Ik fiets meer, eet minder en de eerste kilootjes zijn eraf. Nu ik toch maar ben gaan posten, mag de rest van de wereld het ook weten, ik ben op dieet.
Welkom RooieRakker!! En veel succes!

Het uiteten viel mee: vooraf gebakken courgette met een gepocheerd ei en daarna konijn met salade en aardappels met ui en omega3 olie (gele olie van 35 euro per flesje ) daarna yoghurt met aardbeien en bijenpollen. En 1 glaasje wit en 1 glaasje rode wijn. Schade viel mee en het was heerlijk!
pi_50147456
Welkom RooieRakker en veel succes

Kermis was weer leuk, vriendin nam allemaal lekkere dingen als wafels enzo, maar ik heb gewoon helemaal niks genomen
pi_50147579
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Lucky bastard...
Ik moet de mijne regelmatig bijna 2 weken missen
Het is wel offtopic, maar damn, 2 weken, ik zou dat echt ontzettend moeilijk vinden. Als ik hem 3 volledige dagen, zoals afgelopen weekend, niet heb gezien word ik al gek Maar dan is het wel weer extra leuk als je elkaar wel weer ziet. Meestal zien we elkaar 2 avonden doordeweeks en het hele weekend, alleen vorig weekend had hij dus voetbalkamp, dus hele weekend niet gezien. Toen hadden we elkaar echt wel gemist

Maar denk ook dat het wel iets makkelijker wordt naarmate je langer met elkaar hebt, wij hebben pas 2 maanden en zijn nog stapelverliefd, dus dan mis je elkaar al heel snel natuurlijk.
pi_50148601
Ik heb dag 2 overleeft Ik heb vooral 's ochtends honger en na 't avond eten eigenlijk niet meer !
Best grappig om een officieel dieet te volgen

Volgens mij zit ik wel goed qua kcal, hele dag water/thee gedronken, precies gegeten wat er bij dag 2 stond van SB boek 1 en dan ipv een banaan een kleine peer en nog extra 1 liga koekje en een broodje hutekase. Maarrr ik heb wel een les bodypump gevolgd dus nu ben ik vast niet 4 kg aangekomen
pi_50148652
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:
ik wil een liga
O lekker ! Ik heb er 2 op wuahaha.. Er stond neem een speculaasje
maar dan heb ik liever een liga
of ben ik dan de enige
pi_50148682
tuurlijk neem je dan 2 liga dat is een stuk slechter dan speculaas

ik heb geen liga op
pi_50149964
Nee ik nam 1 liga ipv speculaas
pi_50151926
Goedemorgen!

Gisteren vrij vet avondeten gehad, maar het sporten heeft zo te zien wel een beetje gecompenseerd. (68,4>68,7) Vandaag maar weer ff goed slank eten zodat de we teller weer omlaag kunnen krijgen
*neemt hapt van z'n knackebrod met leverworst *
pi_50152026
Goeiemorgen

En opeens vallen de helft van mn lessen uit ... maar ik ben vrolijk en ga zo lekker ontbijten met melk en Special K cornflakes (hihi ook eerste keer dat ik in de ochtend post)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:04:58 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50152253
goeie morgen. Ik zit aan de cornflakes. Strax stage lopen. Heb 3 broodjes en 2 stuks fruit mee. Das toch wel goed?
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:07:52 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50152279
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het is wel offtopic, maar damn, 2 weken, ik zou dat echt ontzettend moeilijk vinden. Als ik hem 3 volledige dagen, zoals afgelopen weekend, niet heb gezien word ik al gek Maar dan is het wel weer extra leuk als je elkaar wel weer ziet. Meestal zien we elkaar 2 avonden doordeweeks en het hele weekend, alleen vorig weekend had hij dus voetbalkamp, dus hele weekend niet gezien. Toen hadden we elkaar echt wel gemist

Maar denk ook dat het wel iets makkelijker wordt naarmate je langer met elkaar hebt, wij hebben pas 2 maanden en zijn nog stapelverliefd, dus dan mis je elkaar al heel snel natuurlijk.
ik heb 2 jaar met hem, en mis hem door de weeks ook hoor maar niks aan te doen, ben allang blij dat ik hem int weekend zie. Ik zou hem voor geen goud willen missen
pi_50152406
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef Sylvana het volgende:
Nou, makkelijker wordt het niet echt moet ik zeggen. Ik ga natuurlijk niet beweren dat ik nog constant verliefd op hem ben, maar ik mis hem toch wel altijd. En toen ik nog wel gek was van verliefdheid woonde hij natuurlijk ook ver weg. Maar je leert het negeren, geloof ik. En beter een leuk vriendje ver weg dan een klootzak dichtbij (ook ervaring mee)

Zo, maar eens gerst in mijn yoghurt gooien zometeen. Weer eens wat anders dan haver
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50152408
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik heb 2 jaar met hem, en mis hem door de weeks ook hoor maar niks aan te doen, ben allang blij dat ik hem int weekend zie. Ik zou hem voor geen goud willen missen
Haha ik wilde net vragen, hoe lang houden jullie dat allemaal al vol dan? (om te kijken of er ook wat langs mogelijk is ... bij mij vrees ik niet ... ) Maar 2 jaar vind ik wel lang ja

Wat zal ik eens mee nemen naar school om te eten ... heb 2 tussenuren, dus dan moet ik wel wat te eten hebben (anders ga ik naar de Vomar naast de school )
pi_50152437
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:19 schreef Chicolate het volgende:
Haha ik wilde net vragen, hoe lang houden jullie dat allemaal al vol dan? (om te kijken of er ook wat langs mogelijk is ... bij mij vrees ik niet ... ) Maar 2 jaar vind ik wel lang ja
Ik ook al bijna 2 jaar...
Maar nog 2 jaar ga ik niet volhouden, nou ja, ik zou het wel volhouden maar ik ben het nu wel zat. Over een jaar ben ik hopelijk afgestudeerd, dan kunnen we samen naar locatie X verhuizen en hoeven we elkaar niet meer te missen
pi_50152551
Zozo allemaal dames met een vaste relatie ... het kan dus toch

@Alcarin, toen ik het begin van je post las dacht ik even aan het liedje "Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one for me" ... Maar samen ergens gaan wonen is natuurlijk veel leuker hihi

Ik hoop nog steeds dat we in dezelfde stad gaan studeren ... het zal sowieso niet dezelfde studie worden
pi_50152555
zo ik woog vanmorgen weer 74
morgen mijn officiele weegdag dus ben benieuwd of ik moet updaten
pi_50152837
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:32 schreef Chicolate het volgende:
@Alcarin, toen ik het begin van je post las dacht ik even aan het liedje "Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one for me" ... Maar samen ergens gaan wonen is natuurlijk veel leuker hihi
Nee, ik zou geen reden kunnen bedenken om voorgoed gedag te zeggen. Deze hou ik gewoon!
Als het kon gingen we vandaag nog samenwonen
quote:
Ik hoop nog steeds dat we in dezelfde stad gaan studeren ... het zal sowieso niet dezelfde studie worden
Ach, dezelfde studie gaat ook wel heel ver. Als het maar een beetje in de buurt is, toch?
Lijkt me geweldig, als je de hele dag moet werken/studeren 's avonds gewoon nog even langs gaan...
Nou ja, shit happens

Ik heb yoghurt met gerstvlokken! En voor de calorietellers: er zitten minder calorieen in dan in havermout
pi_50153005
mijn doel voor de komende weken lijkt me wel duidelijk:

wel knap dat deze bikini een e cup kan later verdwijnen trouwens
pi_50153067
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:

[afbeelding]

Wat een dapperheid!
Nou, wat is je doel precies ongeveer? Als je echt dingen meet, heb je sneller door dat het werkt namelijk.

Misschien moet ik ook maar eens zo'n foto gaan neerplempen, dat zal vast motiveren!
pi_50153156
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:04 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat een dapperheid!
Nou, wat is je doel precies ongeveer? Als je echt dingen meet, heb je sneller door dat het werkt namelijk.

Misschien moet ik ook maar eens zo'n foto gaan neerplempen, dat zal vast motiveren!
mijn doel 20 kilo afvallen tenminste als ik die foto zie
nee gewoon 5 kilo afvallen en strakker worden

en meten doe ik ook
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:52:02 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50154254
ja nee tof, kom je met weinig shit op stage, isser iemand jarig geweest en staat er een schaal met koekjes klaar
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:53:32 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50154298
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ook al bijna 2 jaar...
Maar nog 2 jaar ga ik niet volhouden, nou ja, ik zou het wel volhouden maar ik ben het nu wel zat. Over een jaar ben ik hopelijk afgestudeerd, dan kunnen we samen naar locatie X verhuizen en hoeven we elkaar niet meer te missen
Ik heb gelijk gezegd,zodra ik mn vervolg diploma heb, kom ik bij hem intrekken En hij zag dat wel zitten
pi_50155151
Vorige week was de weegschaal stom, maar nou issie lief

Vrijdag begonnen met mn nieuwe start, eigenlijk vrijdag pas weer weegdag, maar kon het niet laten, en er is al 1 kilo vanaf

Dus de 1e week zal het wel iets van 1,5 kilo zijn ofzo
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:25:32 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50155176
ik ben sterk en weersta tot nu toe die heerlijke koekjes
pi_50155319
Goedemorgen!
Heb net hardgelopen 8*2 minuten met 1 minuut rust tussendoor. Best zwaar eigenlijk
Gisteren wilde ik het na de crackers helemaal goed gaan doen, maar het vriendje (ook een verre ) sleepte me mee voor een mcflurry... en ik kon geen nee zeggen... want ze hadden een met solero smaak en die is echt KEI lekker... en toen ook nog een biertje op het terras. Gelukkig was het avondeten weer wel gezond en vandaag moet het ook goed gaan Dan ga ik vanavond weer naar huis en kan ik 'm vrij lang niet zien.
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:39:45 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50155553
ik had 3 broodjes en 2 fruit mee. Trek ik mn tas open zitten er 3 broodjes en 5 stuks fruit in Mn ma gedaan Damn
pi_50155598
dat is wel erg veel ja

alhoewel fruit niet ongezond is natuurlijk, 5 stuks eten is ook weer een beetje overdreven
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:42:57 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50155652
ik laat die 3 er inzitten. Ik heb afspraken met mezelf gemaakt. nu een appel tegen half 1 mn 3 broodjes en tegen 13:00 mn peer.

niks niet 5 stuks fruit
pi_50156130
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef Qwea het volgende:
ik laat die 3 er inzitten. Ik heb afspraken met mezelf gemaakt. nu een appel tegen half 1 mn 3 broodjes en tegen 13:00 mn peer.

niks niet 5 stuks fruit
Je bent wel vriendjes met die smiley he?
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:59:04 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156145
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef STING het volgende:

[..]

Je bent wel vriendjes met die smiley he?
de is ook favoriet. Of de

.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:00:52 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156212
ze lonken zo. Die lekkere bokkepoten,mergpijpjes,cakes en cake met aardbeidingen
pi_50156219
geen commentaar op mijn lichaam

ik heb vanmorgen ontbeten met yoghurt en een handje muesli
pak zo nog een peer en dan weet ik niet wanneer ik ga lunchen want ik ga zo naar een vriendin en dan gaan we naar de bios
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:03:49 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156294
welke film ga je heen?
pi_50156366
potc 3
pi_50156371
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:

[afbeelding]

Wow dat lijkt op mijn 70B Je hebt ook voorgevormde triangel dan lijkt 't wat meer E?
pi_50156416
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Wow dat lijkt op mijn 70B Je hebt ook voorgevormde triangel dan lijkt 't wat meer E?
niets mis met een B toch
en het is wel het stand punt want officieel is het topje iets te klein, van boven ziet het er heel anders uit
pi_50156440
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
Als je commentaar wil, dan zal je het krijgen
Zo'n topje is ideaal als je een inimini boezem wil inderdaad. Vind zelf een 'gewone' mooier meestal, denk ik ook beter bij jouw verhoudingen.
Verder lijk je me vrij breed sowieso, dus ik weet niet of er qua breedtemaat nog een hoop af kan.
Nu weet ik ook niet wat precies je doel is
Verder ben je goed bruin en staan de kleurtjes je goed
Het mooi kotsende meisje.
pi_50156482
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
Nee, tuurlijk niet! Zou wel triest zijn...

Ik heb net boodschappen gedaan, en ananas, aardbei, appel en peer gekocht
Oja, en een grote zak gesnipperde uien, want ik krijg het zelf nooit zo mooi klein. Dat wordt vanavond gehaktballetjes met ui erin, en ui eromheen, en ui erbij!
Ui
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:09:18 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156487
potc3 ken ik niet

Ik zit in een twijfel over wat we vanaaf moeten eten

Morgen soep met bieten bij MikeyMo, maar wtf dan vanaaf *niks weet
pi_50156500
O misschien een lullige vraag? Ik voel me wel een beetje lullig dat ik hem stel.. Hoe kan het dat je benen zo golvend zijn? Omdat je eerst zwaarder was of omdat het je bouw is? Want je sport veel dus lijkt mij dat je dan ook gewoon glad bent? Of is het een proces en en is je been over een maand wel glad?
pi_50156518
O of het is schaduw dan kan ook
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:10:28 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156522
ja ik wil ook ff een vraag stellen, mn vet zit voornamelijk bij mn buik en billen. Hoe snel gaan die verselijke billen van me weg?
pi_50156530
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als je commentaar wil, dan zal je het krijgen
Zo'n topje is ideaal als je een inimini boezem wil inderdaad. Vind zelf een 'gewone' mooier meestal, denk ik ook beter bij jouw verhoudingen.
Verder lijk je me vrij breed sowieso, dus ik weet niet of er qua breedtemaat nog een hoop af kan.
Nu weet ik ook niet wat precies je doel is
Verder ben je goed bruin en staan de kleurtjes je goed
het eerste wat me opviel aan die foto was dat ik juist niet bruin was
en dat bij mijn borstkas toch niet smaller word
maar over dat topje heb je gelijk maar goed heb ook nog 2 gewone beetje afwisselen
pi_50156551
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef Qwea het volgende:
potc3 ken ik niet

Ik zit in een twijfel over wat we vanaaf moeten eten

Morgen soep met bieten bij MikeyMo, maar wtf dan vanaaf *niks weet
pirates of the en de rest kan ik niet spellen
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:11:36 #250
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50156562
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef Qwea het volgende:
ze lonken zo. Die lekkere bokkepoten,mergpijpjes,cakes en cake met aardbeidingen
Staan laten. Dan is de vreugde erover dat je hebt kunnen weerstaan des te groter daarna.

Oh en ook goeiemorgen.
The Police 08-06-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')