abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50143000
Ik ben ook lid van de verre-vriendjes club. We zien elkaar elke week van zaterdagavond tot maandagochtend, en soms doordeweeks als ik tijd heb om 2,5 uur in de trein te zitten. Niks aan eigenlijk...
pi_50143321
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben ook lid van de verre-vriendjes club. We zien elkaar elke week van zaterdagavond tot maandagochtend, en soms doordeweeks als ik tijd heb om 2,5 uur in de trein te zitten. Niks aan eigenlijk...
Ok, maar als je elkaar echt elke week het hele weekend ziet, dan blijft er toch geen tijd meer over voor andere mensen? Of je moet steeds je vriendje meeslepen, en daar heb ik dan weer niet altijd zin in...

Nou ja, dit is ook offtopic, geloof ik
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50143336
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben ook lid van de verre-vriendjes club.
daar was ik ook lid van
maar toch goed vanaf gekomen
pi_50144325
ik wil een liga
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:24:46 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50144911
Jouw totaal aantal kilocalorieėn: 1132

inclusief mn appel nu dus hierbij blijft hte voor vandaag
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50147259
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef RooieRakker het volgende:
Als alleen meelezer, heeft dit topic mij net het duwtje gegeven wat in nodig had. Ik fiets meer, eet minder en de eerste kilootjes zijn eraf. Nu ik toch maar ben gaan posten, mag de rest van de wereld het ook weten, ik ben op dieet.
Welkom RooieRakker!! En veel succes!

Het uiteten viel mee: vooraf gebakken courgette met een gepocheerd ei en daarna konijn met salade en aardappels met ui en omega3 olie (gele olie van 35 euro per flesje ) daarna yoghurt met aardbeien en bijenpollen. En 1 glaasje wit en 1 glaasje rode wijn. Schade viel mee en het was heerlijk!
pi_50147456
Welkom RooieRakker en veel succes

Kermis was weer leuk, vriendin nam allemaal lekkere dingen als wafels enzo, maar ik heb gewoon helemaal niks genomen
pi_50147579
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Lucky bastard...
Ik moet de mijne regelmatig bijna 2 weken missen
Het is wel offtopic, maar damn, 2 weken, ik zou dat echt ontzettend moeilijk vinden. Als ik hem 3 volledige dagen, zoals afgelopen weekend, niet heb gezien word ik al gek Maar dan is het wel weer extra leuk als je elkaar wel weer ziet. Meestal zien we elkaar 2 avonden doordeweeks en het hele weekend, alleen vorig weekend had hij dus voetbalkamp, dus hele weekend niet gezien. Toen hadden we elkaar echt wel gemist

Maar denk ook dat het wel iets makkelijker wordt naarmate je langer met elkaar hebt, wij hebben pas 2 maanden en zijn nog stapelverliefd, dus dan mis je elkaar al heel snel natuurlijk.
pi_50148601
Ik heb dag 2 overleeft Ik heb vooral 's ochtends honger en na 't avond eten eigenlijk niet meer !
Best grappig om een officieel dieet te volgen

Volgens mij zit ik wel goed qua kcal, hele dag water/thee gedronken, precies gegeten wat er bij dag 2 stond van SB boek 1 en dan ipv een banaan een kleine peer en nog extra 1 liga koekje en een broodje hutekase. Maarrr ik heb wel een les bodypump gevolgd dus nu ben ik vast niet 4 kg aangekomen
pi_50148652
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef Miss_S het volgende:
ik wil een liga
O lekker ! Ik heb er 2 op wuahaha.. Er stond neem een speculaasje
maar dan heb ik liever een liga
of ben ik dan de enige
pi_50148682
tuurlijk neem je dan 2 liga dat is een stuk slechter dan speculaas

ik heb geen liga op
pi_50149964
Nee ik nam 1 liga ipv speculaas
pi_50151926
Goedemorgen!

Gisteren vrij vet avondeten gehad, maar het sporten heeft zo te zien wel een beetje gecompenseerd. (68,4>68,7) Vandaag maar weer ff goed slank eten zodat de we teller weer omlaag kunnen krijgen
*neemt hapt van z'n knackebrod met leverworst *
pi_50152026
Goeiemorgen

En opeens vallen de helft van mn lessen uit ... maar ik ben vrolijk en ga zo lekker ontbijten met melk en Special K cornflakes (hihi ook eerste keer dat ik in de ochtend post)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:04:58 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50152253
goeie morgen. Ik zit aan de cornflakes. Strax stage lopen. Heb 3 broodjes en 2 stuks fruit mee. Das toch wel goed?
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:07:52 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50152279
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het is wel offtopic, maar damn, 2 weken, ik zou dat echt ontzettend moeilijk vinden. Als ik hem 3 volledige dagen, zoals afgelopen weekend, niet heb gezien word ik al gek Maar dan is het wel weer extra leuk als je elkaar wel weer ziet. Meestal zien we elkaar 2 avonden doordeweeks en het hele weekend, alleen vorig weekend had hij dus voetbalkamp, dus hele weekend niet gezien. Toen hadden we elkaar echt wel gemist

Maar denk ook dat het wel iets makkelijker wordt naarmate je langer met elkaar hebt, wij hebben pas 2 maanden en zijn nog stapelverliefd, dus dan mis je elkaar al heel snel natuurlijk.
ik heb 2 jaar met hem, en mis hem door de weeks ook hoor maar niks aan te doen, ben allang blij dat ik hem int weekend zie. Ik zou hem voor geen goud willen missen
pi_50152406
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef Sylvana het volgende:
Nou, makkelijker wordt het niet echt moet ik zeggen. Ik ga natuurlijk niet beweren dat ik nog constant verliefd op hem ben, maar ik mis hem toch wel altijd. En toen ik nog wel gek was van verliefdheid woonde hij natuurlijk ook ver weg. Maar je leert het negeren, geloof ik. En beter een leuk vriendje ver weg dan een klootzak dichtbij (ook ervaring mee)

Zo, maar eens gerst in mijn yoghurt gooien zometeen. Weer eens wat anders dan haver
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50152408
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik heb 2 jaar met hem, en mis hem door de weeks ook hoor maar niks aan te doen, ben allang blij dat ik hem int weekend zie. Ik zou hem voor geen goud willen missen
Haha ik wilde net vragen, hoe lang houden jullie dat allemaal al vol dan? (om te kijken of er ook wat langs mogelijk is ... bij mij vrees ik niet ... ) Maar 2 jaar vind ik wel lang ja

Wat zal ik eens mee nemen naar school om te eten ... heb 2 tussenuren, dus dan moet ik wel wat te eten hebben (anders ga ik naar de Vomar naast de school )
pi_50152437
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:19 schreef Chicolate het volgende:
Haha ik wilde net vragen, hoe lang houden jullie dat allemaal al vol dan? (om te kijken of er ook wat langs mogelijk is ... bij mij vrees ik niet ... ) Maar 2 jaar vind ik wel lang ja
Ik ook al bijna 2 jaar...
Maar nog 2 jaar ga ik niet volhouden, nou ja, ik zou het wel volhouden maar ik ben het nu wel zat. Over een jaar ben ik hopelijk afgestudeerd, dan kunnen we samen naar locatie X verhuizen en hoeven we elkaar niet meer te missen
pi_50152551
Zozo allemaal dames met een vaste relatie ... het kan dus toch

@Alcarin, toen ik het begin van je post las dacht ik even aan het liedje "Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one for me" ... Maar samen ergens gaan wonen is natuurlijk veel leuker hihi

Ik hoop nog steeds dat we in dezelfde stad gaan studeren ... het zal sowieso niet dezelfde studie worden
pi_50152555
zo ik woog vanmorgen weer 74
morgen mijn officiele weegdag dus ben benieuwd of ik moet updaten
pi_50152837
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:32 schreef Chicolate het volgende:
@Alcarin, toen ik het begin van je post las dacht ik even aan het liedje "Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one for me" ... Maar samen ergens gaan wonen is natuurlijk veel leuker hihi
Nee, ik zou geen reden kunnen bedenken om voorgoed gedag te zeggen. Deze hou ik gewoon!
Als het kon gingen we vandaag nog samenwonen
quote:
Ik hoop nog steeds dat we in dezelfde stad gaan studeren ... het zal sowieso niet dezelfde studie worden
Ach, dezelfde studie gaat ook wel heel ver. Als het maar een beetje in de buurt is, toch?
Lijkt me geweldig, als je de hele dag moet werken/studeren 's avonds gewoon nog even langs gaan...
Nou ja, shit happens

Ik heb yoghurt met gerstvlokken! En voor de calorietellers: er zitten minder calorieen in dan in havermout
pi_50153005
mijn doel voor de komende weken lijkt me wel duidelijk:

wel knap dat deze bikini een e cup kan later verdwijnen trouwens
pi_50153067
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:

[afbeelding]

Wat een dapperheid!
Nou, wat is je doel precies ongeveer? Als je echt dingen meet, heb je sneller door dat het werkt namelijk.

Misschien moet ik ook maar eens zo'n foto gaan neerplempen, dat zal vast motiveren!
pi_50153156
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:04 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat een dapperheid!
Nou, wat is je doel precies ongeveer? Als je echt dingen meet, heb je sneller door dat het werkt namelijk.

Misschien moet ik ook maar eens zo'n foto gaan neerplempen, dat zal vast motiveren!
mijn doel 20 kilo afvallen tenminste als ik die foto zie
nee gewoon 5 kilo afvallen en strakker worden

en meten doe ik ook
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:52:02 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50154254
ja nee tof, kom je met weinig shit op stage, isser iemand jarig geweest en staat er een schaal met koekjes klaar
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:53:32 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50154298
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ook al bijna 2 jaar...
Maar nog 2 jaar ga ik niet volhouden, nou ja, ik zou het wel volhouden maar ik ben het nu wel zat. Over een jaar ben ik hopelijk afgestudeerd, dan kunnen we samen naar locatie X verhuizen en hoeven we elkaar niet meer te missen
Ik heb gelijk gezegd,zodra ik mn vervolg diploma heb, kom ik bij hem intrekken En hij zag dat wel zitten
pi_50155151
Vorige week was de weegschaal stom, maar nou issie lief

Vrijdag begonnen met mn nieuwe start, eigenlijk vrijdag pas weer weegdag, maar kon het niet laten, en er is al 1 kilo vanaf

Dus de 1e week zal het wel iets van 1,5 kilo zijn ofzo
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:25:32 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50155176
ik ben sterk en weersta tot nu toe die heerlijke koekjes
pi_50155319
Goedemorgen!
Heb net hardgelopen 8*2 minuten met 1 minuut rust tussendoor. Best zwaar eigenlijk
Gisteren wilde ik het na de crackers helemaal goed gaan doen, maar het vriendje (ook een verre ) sleepte me mee voor een mcflurry... en ik kon geen nee zeggen... want ze hadden een met solero smaak en die is echt KEI lekker... en toen ook nog een biertje op het terras. Gelukkig was het avondeten weer wel gezond en vandaag moet het ook goed gaan Dan ga ik vanavond weer naar huis en kan ik 'm vrij lang niet zien.
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:39:45 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50155553
ik had 3 broodjes en 2 fruit mee. Trek ik mn tas open zitten er 3 broodjes en 5 stuks fruit in Mn ma gedaan Damn
pi_50155598
dat is wel erg veel ja

alhoewel fruit niet ongezond is natuurlijk, 5 stuks eten is ook weer een beetje overdreven
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:42:57 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50155652
ik laat die 3 er inzitten. Ik heb afspraken met mezelf gemaakt. nu een appel tegen half 1 mn 3 broodjes en tegen 13:00 mn peer.

niks niet 5 stuks fruit
pi_50156130
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef Qwea het volgende:
ik laat die 3 er inzitten. Ik heb afspraken met mezelf gemaakt. nu een appel tegen half 1 mn 3 broodjes en tegen 13:00 mn peer.

niks niet 5 stuks fruit
Je bent wel vriendjes met die smiley he?
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:59:04 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156145
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef STING het volgende:

[..]

Je bent wel vriendjes met die smiley he?
de is ook favoriet. Of de

.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:00:52 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156212
ze lonken zo. Die lekkere bokkepoten,mergpijpjes,cakes en cake met aardbeidingen
pi_50156219
geen commentaar op mijn lichaam

ik heb vanmorgen ontbeten met yoghurt en een handje muesli
pak zo nog een peer en dan weet ik niet wanneer ik ga lunchen want ik ga zo naar een vriendin en dan gaan we naar de bios
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:03:49 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156294
welke film ga je heen?
pi_50156366
potc 3
pi_50156371
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:

[afbeelding]

Wow dat lijkt op mijn 70B Je hebt ook voorgevormde triangel dan lijkt 't wat meer E?
pi_50156416
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Wow dat lijkt op mijn 70B Je hebt ook voorgevormde triangel dan lijkt 't wat meer E?
niets mis met een B toch
en het is wel het stand punt want officieel is het topje iets te klein, van boven ziet het er heel anders uit
pi_50156440
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
Als je commentaar wil, dan zal je het krijgen
Zo'n topje is ideaal als je een inimini boezem wil inderdaad. Vind zelf een 'gewone' mooier meestal, denk ik ook beter bij jouw verhoudingen.
Verder lijk je me vrij breed sowieso, dus ik weet niet of er qua breedtemaat nog een hoop af kan.
Nu weet ik ook niet wat precies je doel is
Verder ben je goed bruin en staan de kleurtjes je goed
pi_50156482
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
Nee, tuurlijk niet! Zou wel triest zijn...

Ik heb net boodschappen gedaan, en ananas, aardbei, appel en peer gekocht
Oja, en een grote zak gesnipperde uien, want ik krijg het zelf nooit zo mooi klein. Dat wordt vanavond gehaktballetjes met ui erin, en ui eromheen, en ui erbij!
Ui
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:09:18 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156487
potc3 ken ik niet

Ik zit in een twijfel over wat we vanaaf moeten eten

Morgen soep met bieten bij MikeyMo, maar wtf dan vanaaf *niks weet
pi_50156500
O misschien een lullige vraag? Ik voel me wel een beetje lullig dat ik hem stel.. Hoe kan het dat je benen zo golvend zijn? Omdat je eerst zwaarder was of omdat het je bouw is? Want je sport veel dus lijkt mij dat je dan ook gewoon glad bent? Of is het een proces en en is je been over een maand wel glad?
pi_50156518
O of het is schaduw dan kan ook
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:10:28 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156522
ja ik wil ook ff een vraag stellen, mn vet zit voornamelijk bij mn buik en billen. Hoe snel gaan die verselijke billen van me weg?
pi_50156530
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als je commentaar wil, dan zal je het krijgen
Zo'n topje is ideaal als je een inimini boezem wil inderdaad. Vind zelf een 'gewone' mooier meestal, denk ik ook beter bij jouw verhoudingen.
Verder lijk je me vrij breed sowieso, dus ik weet niet of er qua breedtemaat nog een hoop af kan.
Nu weet ik ook niet wat precies je doel is
Verder ben je goed bruin en staan de kleurtjes je goed
het eerste wat me opviel aan die foto was dat ik juist niet bruin was
en dat bij mijn borstkas toch niet smaller word
maar over dat topje heb je gelijk maar goed heb ook nog 2 gewone beetje afwisselen
pi_50156551
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef Qwea het volgende:
potc3 ken ik niet

Ik zit in een twijfel over wat we vanaaf moeten eten

Morgen soep met bieten bij MikeyMo, maar wtf dan vanaaf *niks weet
pirates of the en de rest kan ik niet spellen
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:11:36 #250
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50156562
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef Qwea het volgende:
ze lonken zo. Die lekkere bokkepoten,mergpijpjes,cakes en cake met aardbeidingen
Staan laten. Dan is de vreugde erover dat je hebt kunnen weerstaan des te groter daarna.

Oh en ook goeiemorgen.
The Police 08-06-2008
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:11:44 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156566
ooh ja, wel een heel belangrijk iets, Miss_S, hoeveel zijn je borsten minder geworden?

Ik wil de mijne graag behouden
pi_50156583
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O misschien een lullige vraag? Ik voel me wel een beetje lullig dat ik hem stel.. Hoe kan het dat je benen zo golvend zijn? Omdat je eerst zwaarder was of omdat het je bouw is? Want je sport veel dus lijkt mij dat je dan ook gewoon glad bent? Of is het een proces en en is je been over een maand wel glad?
ik denk dat dat door alleen nog een operatie glad word
gewoon gevolg van veel afvallen en dat mijn boven benen echt gigantisch waren (nog steeds erg groot)
pi_50156602
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, wel een heel belangrijk iets, Miss_S, hoeveel zijn je borsten minder geworden?

Ik wil de mijne graag behouden
ik ging van een 85C naar een 75E dus eigenlijk is er niets af
wel steviger geworden
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:12:56 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156613
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gewoon gevolg van veel afvallen en dat mijn boven benen echt gigantisch waren (nog steeds erg groot)
ow boy, krijg je dan cellulitis? ik heb ook dikke benen, en ik wil geen cellulitis
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:13:37 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156645
quote:

[..]

ik ging van een 85C naar een 75E dus eigenlijk is er niets af
wel steviger geworden
ooh dan ist goed. Gezien de mijne maar 95D zijn
pi_50156676
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

ow boy, krijg je dan cellulitis? ik heb ook dikke benen, en ik wil geen cellulitis
het is niet alleen dat
maar ook gewoon los vel en tja los vet
maar goed beter dan 24 kilo geleden
ik weet dat ik er nooit als een supermodel uit ga zien maar toch ga ik zo het strand op (hopelijk ietsje strakker maar goed)
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:14:30 #257
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50156685
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
ja ik wil ook ff een vraag stellen, mn vet zit voornamelijk bij mn buik en billen. Hoe snel gaan die verselijke billen van me weg?
Plaatselijk afvallen gaat niet lukken. Je lichaam kiest zelf ervoor waar je als eerste afvalt. De buik zal toch met zeer grote waarschijnlijkheid het laatste zijn waar je afvalt. Bij mij is de volgorde bovenlichaam > Benen + billen > Buik.
The Police 08-06-2008
pi_50156702
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
Heb je echt vreselijke billen of gewoon dikke billen? Dikke billen zijn mooi !
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:15:15 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156711
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het is niet alleen dat
maar ook gewoon los vel en tja los vet
maar goed beter dan 24 kilo geleden
ik weet dat ik er nooit als een supermodel uit ga zien maar toch ga ik zo het strand op (hopelijk ietsje strakker maar goed)
Damn ik weet niet of ik wel los vel wil eigenlijk kun je dat niet strakker krijgen dmv fitness oid?
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:16:09 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156755
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Heb je echt vreselijke billen of gewoon dikke billen? Dikke billen zijn mooi !
Ja wat is verselijk dit. Ik vind ze goor, MM zegt dat het reuze meevalt. Ik zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken.

En met billen bedoel ik niet mn kont he. Maar mn bovenbillen
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:17:00 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156791
Jezus, deze verhalen helpen wel goed tegen die koekjes die lonken. Ik hoef ze opeens totaal niet meer
pi_50156810
quote:

[..]

Okee thanks. Misschien kan je het nog wel wegsporten/ Want zewangere vrouwen komen toch ook weer goed? Alleen een man die 160 kilo was afgevallen die moest wel zn vet laten weghalen maar ja hij was nog 140 kilo en zn vel dacht dat hij nog 300 kg was
pi_50156814
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:14 schreef YPrue het volgende:
Plaatselijk afvallen gaat niet lukken. Je lichaam kiest zelf ervoor waar je als eerste afvalt. De buik zal toch met zeer grote waarschijnlijkheid het laatste zijn waar je afvalt. Bij mij is de volgorde bovenlichaam > Benen + billen > Buik.
Bij mij is het bovenlijf (incl borsten dus ), buik, benen/billen/heupen. Gaat van boven naar beneden.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:17:51 #264
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50156831
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Damn ik weet niet of ik wel los vel wil eigenlijk kun je dat niet strakker krijgen dmv fitness oid?
Met fitness word je inderdaad strak, dus met dat los vel zal wel erg meevallen, tenzij je echt zwaar overgewicht hebt (gehad).
The Police 08-06-2008
pi_50156840
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja wat is verselijk dit. Ik vind ze goor, MM zegt dat het reuze meevalt. Ik zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken.

En met billen bedoel ik niet mn kont he. Maar mn bovenbillen
O je lovehandles?
pi_50156851
Je onderrug bedoel je?
pi_50156863
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Bij mij is het bovenlijf (incl borsten dus ), buik, benen/billen/heupen. Gaat van boven naar beneden.
O dat is wel kut want ik had al geen tieten
pi_50156888
In de etalage van hunkemoller staat een hele vrolijke bikini met best felle kleurtjes, die wil ik wel even gaan proberen zo alleen volgens de site hebben ze in cup C alleen zo'n bandeau achtig ding, en kweet niet of ik die wel zo leuk vind...
Zo even brood maken om mee te nemen naar de stad (is dat stom ) en dan kijk ik wel waar ik mee thuis kom
pi_50156894
Dikke billen zijn mooi, mits taille
Als je rug breeder is dan je billen dan zou ik wel gaan afvallen want dat is naar
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:20:07 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50156914
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:14 schreef YPrue het volgende:

[..]

Als mn benen als eerste gaan en dan mn buik zal ik nietmeer klagen. Ik hoop eigenlijk dat ik begin Juli 82 kan wegen. Das dus 4 kilo minder dan nu. Ik woog 84, maar moest zo nodig weer vreten.

Jullie hebben wel gelijk, die honger negeren helpt wel. Ik denk dat deze dag best makkie wordt, gezien ik strax om 12:30 ga lunchen en dan om 13:30 een uur en 15 min naar huis moet rijden. Dus ben om 15u thuis en om 16:30 eten we
pi_50156982
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O dat is wel kut want ik had al geen tieten
Dan kan er ook niks vanaf he
Ik had gewoon wat bonustiet, omdat ik iets te dik was, en de bonus is er nu af. Scheelt denk ik een halve cupmaat.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:23:15 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157013
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

O je lovehandles?
Nee, wacht

Rood zijn love handles. Die mogen ook weg. Ik bedoel dat witte. Dus echt mn bovenbenen.
pi_50157024
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Okee thanks. Misschien kan je het nog wel wegsporten/ Want zewangere vrouwen komen toch ook weer goed? Alleen een man die 160 kilo was afgevallen die moest wel zn vet laten weghalen maar ja hij was nog 140 kilo en zn vel dacht dat hij nog 300 kg was
zwangere vrouwen hebben toch geen last van hun benen?
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:24:00 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157036
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In de etalage van hunkemoller staat een hele vrolijke bikini met best felle kleurtjes, die wil ik wel even gaan proberen zo alleen volgens de site hebben ze in cup C alleen zo'n bandeau achtig ding, en kweet niet of ik die wel zo leuk vind...
Zo even brood maken om mee te nemen naar de stad (is dat stom ) en dan kijk ik wel waar ik mee thuis kom
ik heb die ook
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:24:36 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157050
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dan kan er ook niks vanaf he
Ik had gewoon wat bonustiet, omdat ik iets te dik was, en de bonus is er nu af. Scheelt denk ik een halve cupmaat.
Dan mag ik mn tieten wel gaan vergroten
pi_50157058
Nou.......

Ja zelfde meisje
pi_50157059
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef YPrue het volgende:

[..]

Met fitness word je inderdaad strak, dus met dat los vel zal wel erg meevallen, tenzij je echt zwaar overgewicht hebt (gehad).
en dat hebben de meeste hier niet
maar ik heb het dus wel gehad
maar heb er eigenlijk zelf niet zo problemen mee
ik vind me er gewoon goed uitzien in bikini
pi_50157073
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dikke billen zijn mooi, mits taille
Als je rug breeder is dan je billen dan zou ik wel gaan afvallen want dat is naar
Ik heb (bijna) geen taille maar m'n vriendje vindt mn kont wel keimooi Bij mij is het geen 'inham' in de taille, maar wel een beetje glooiend zeg maar. Ohja en m'n vriendje wilde niet dat m'n kont kleiner word en hij is bang dat dat eerder gebeurt als ik nog meer afval dan dat het van m'n buik afgaat
pi_50157077
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zwangere vrouwen hebben toch geen last van hun benen?
Nee buik doh maar dat is ook huid
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:26:20 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157095
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou.......

[afbeelding]

Ja zelfde meisje
links is leuker
pi_50157103
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
volgens mij heb ik die gister aangehad die jij bedoelt stond tenminste ook in de etalage maar die bandeau ding was niet mooi
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:27:11 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157121
oooooh. Dus als je niet extreem overgewicht hebt vallen die vellen op je benen mee?

*opgelucht is

Ik ga ff buiten mn neus frissen :d
pi_50157127
Wat ben ik toch ook een doos, ben ik een kilo afgevallen, post ik het hier, reageert er niemand en dan is bij mij ook de vrolijkheid over omdat niemand anders zo vrolijk op mij reageert en op anderen wel

Waarom trek ik me dingen op internet zoveel aan

Moet dat echt es afleren, en gewoon blij zijn met wat ik zelf bereikt heb

Ik heb een C-cup, maar merk niet dat daar wat afgaat als ik afval. Het meeste gaat van mn armen, benen en gezicht af, terwijl die al dun zijn. Maarja, van mn buik zal het idd wel als laatste afgaan
pi_50157133
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee buik doh maar dat is ook huid
ja maar toch een ander fenomeen lijkt me
30 kilo overgewicht van jaren of een zwangerschap die na 9 maanden weer weg trekt
pi_50157135
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou.......

[afbeelding]

Ja zelfde meisje
Ieh.. En ze had haar tanden ook nog laten vergroten toch? Voor het echte kijk-eens-hoe-dun-ik-ben effect
Tja, als je jezelf ECHT uithongert, gaan je tieten er uiteindelijk wel aan...
pi_50157160
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Sylvana het volgende:
Wat ben ik toch ook een doos, ben ik een kilo afgevallen, post ik het hier, reageert er niemand en dan is bij mij ook de vrolijkheid over omdat niemand anders zo vrolijk op mij reageert en op anderen wel

Ik heb een C-cup, maar merk niet dat daar wat afgaat als ik afval. Het meeste gaat van mn armen, benen en gezicht af, terwijl die al dun zijn. Maarja, van mn buik zal het idd wel als laatste afgaan
ik was ook een kilo afgevallen in een dag en niemand reageert
maar toch goed van je
zo door blijven gaan
pi_50157173
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Qwea het volgende:
oooooh. Dus als je niet extreem overgewicht hebt vallen die vellen op je benen mee?

*opgelucht is

Ik ga ff buiten mn neus frissen :d
ja duh
je bent toch niet blont
pi_50157205
quote:

Whaha ja 1 kilo is wel goed maar niet geweldig
Als je hafd gezegd ik ben deze week 10kg afgevallen dan zou ik wel zeggen WOOOW WTF
nu denk ik okee fijn
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:30:52 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157249
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja duh
je bent toch niet blont
ehm,jawel
pi_50157261
quote:

Als het snel gaat is er weinig overzicht, en dan kan je minder goed reageren op iedereen!
Je moet maar denken dat we dat allemaal weleens hebben en het je idd. zeker niet aantrekken.
Kilo afvallen is voor jou al best veel toch? Zet jij trouwens je startgewicht soms anders of ben je weer helemaal terug bij af?

Wil me ook weer wegen, maar heb hier natuurlijk geen weegschaal...
pi_50157262
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Whaha ja 1 kilo is wel goed maar niet geweldig
Als je hafd gezegd ik ben deze week 10kg afgevallen dan zou ik wel zeggen WOOOW WTF
nu denk ik okee fijn
nou 1 kilo in een week is toch behoorlijk geweldig hoor
10 kil in een week is ziek
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:31:36 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157272
quote:

ik zou graag met je ruilen hoor hoeveel weken deed je over die kilo?
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:32:35 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157308
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik wil me niet wegen dan is er straks een teleurstelling en dan ga ik koekjes eten
pi_50157322
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik was ook een kilo afgevallen in een dag en niemand reageert
maar toch goed van je
zo door blijven gaan
thnx mja, ben gewoon in een kutbui vandaag, gister gestruikeld over een stapel kleren, voet dubbelgeklapt, vette pijn, kon mn bed ( hoogslaper) niet eens meer in, dus op slaapbank geslapen, maar dies vet hard, dus nou ook nog last van mn rug. Maandag en gister verder hele leuke dagen gehad, en dan heb ik vandaag echt zo'n kut "the day after" gevoel, dus zit ook gewoon ff niet lekker in m vel, en dan is positieve aandacht gewoon leuk om te krijgen, maar dat zit er vandaag niet in, ook omdat Peter smste dat hij gister geen zin had om schoon te maken en af te wassen enzo, en dan ga ik vanavond naar hem toe, en dan gaan we het dus samen doen, op zich vind ik dat nite zo heel erg, maar kan niet bij hem blijven slapen omdat ik morgenvroeg moet werken, dus toch zonde van de tijd dan eigenlijk, maarja, het moet toch gebeuren...

[/einde zeikmodus]
pi_50157326
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou 1 kilo in een week is toch behoorlijk geweldig hoor
10 kil in een week is ziek
Daarom zou ik dus ook op die 10kg reageren

wat heeft ze er aan als iedereen zegt ja fijn voor je
pi_50157333
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik zou graag met je ruilen hoor hoeveel weken deed je over die kilo?
nog geen week, ben vrijdag opnieuw begonnen, dus 5 dagen
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:33:51 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157350
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

thnx mja, ben gewoon in een kutbui vandaag, gister gestruikeld over een stapel kleren, voet dubbelgeklapt, vette pijn, kon mn bed ( hoogslaper) niet eens meer in, dus op slaapbank geslapen, maar dies vet hard, dus nou ook nog last van mn rug. Maandag en gister verder hele leuke dagen gehad, en dan heb ik vandaag echt zo'n kut "the day after" gevoel, dus zit ook gewoon ff niet lekker in m vel, en dan is positieve aandacht gewoon leuk om te krijgen, maar dat zit er vandaag niet in, ook omdat Peter smste dat hij gister geen zin had om schoon te maken en af te wassen enzo, en dan ga ik vanavond naar hem toe, en dan gaan we het dus samen doen, op zich vind ik dat nite zo heel erg, maar kan niet bij hem blijven slapen omdat ik morgenvroeg moet werken, dus toch zonde van de tijd dan eigenlijk, maarja, het moet toch gebeuren...

[/einde zeikmodus]

helpt dit?
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:34:17 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50157360
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nog geen week, ben vrijdag opnieuw begonnen, dus 5 dagen
ik hoop toch bij god dat mij dat ook gaat lukken
pi_50157366
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Daarom zou ik dus ook op die 10kg reageren

wat heeft ze er aan als iedereen zegt ja fijn voor je
nee maar elkaar steunen zou wel fijn zijn
zeker als je weet dat het een tijdje niet goed ging
pi_50157380
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als het snel gaat is er weinig overzicht, en dan kan je minder goed reageren op iedereen!
Je moet maar denken dat we dat allemaal weleens hebben en het je idd. zeker niet aantrekken.
Kilo afvallen is voor jou al best veel toch? Zet jij trouwens je startgewicht soms anders of ben je weer helemaal terug bij af?

zoals ik dus al zei, ben ik vrijdag 1 juni weer helemaal opnieuw begonnen met afvallen, omdat ik toen dus weer mocht beginnen met sporten, dus heb nou idd mn startgewicht weer veranderd op hoeveel ik toen woog en heb ook mn streefgewicht veranderd, was eerst 50 kg, maar nu eerst maar es de 52 zien te halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')