Ok, maar als je elkaar echt elke week het hele weekend ziet, dan blijft er toch geen tijd meer over voor andere mensen? Of je moet steeds je vriendje meeslepen, en daar heb ik dan weer niet altijd zin in...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben ook lid van de verre-vriendjes club. We zien elkaar elke week van zaterdagavond tot maandagochtend, en soms doordeweeks als ik tijd heb om 2,5 uur in de trein te zitten. Niks aan eigenlijk...
daar was ik ook lid vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:42 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben ook lid van de verre-vriendjes club.
Welkom RooieRakker!! En veel succes!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:13 schreef RooieRakker het volgende:
Als alleen meelezer, heeft dit topic mij net het duwtje gegeven wat in nodig had. Ik fiets meer, eet minder en de eerste kilootjes zijn eraf. Nu ik toch maar ben gaan posten, mag de rest van de wereld het ook weten, ik ben op dieet.![]()
Het is wel offtopic, maar damn, 2 weken, ik zou dat echt ontzettend moeilijk vinden. Als ik hem 3 volledige dagen, zoals afgelopen weekend, niet heb gezien word ik al gekquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Lucky bastard...
Ik moet de mijne regelmatig bijna 2 weken missen![]()
O lekker ! Ik heb er 2 op wuahaha.. Er stond neem een speculaasjequote:
ik heb 2 jaar met hem, en mis hem door de weeks ook hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het is wel offtopic, maar damn, 2 weken, ik zou dat echt ontzettend moeilijk vinden. Als ik hem 3 volledige dagen, zoals afgelopen weekend, niet heb gezien word ik al gekMaar dan is het wel weer extra leuk als je elkaar wel weer ziet. Meestal zien we elkaar 2 avonden doordeweeks en het hele weekend, alleen vorig weekend had hij dus voetbalkamp, dus hele weekend niet gezien. Toen hadden we elkaar echt wel gemist
Maar denk ook dat het wel iets makkelijker wordt naarmate je langer met elkaar hebt, wij hebben pas 2 maanden en zijn nog stapelverliefd, dus dan mis je elkaar al heel snel natuurlijk.
Nou, makkelijker wordt het niet echt moet ik zeggen. Ik ga natuurlijk niet beweren dat ik nog constant verliefd op hem ben, maar ik mis hem toch wel altijd. En toen ik nog wel gek was van verliefdheid woonde hij natuurlijk ook ver weg. Maar je leert het negeren, geloof ik. En beter een leuk vriendje ver weg dan een klootzak dichtbij (ook ervaring mee)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef Sylvana het volgende:
Maar denk ook dat het wel iets makkelijker wordt naarmate je langer met elkaar hebt, wij hebben pas 2 maanden en zijn nog stapelverliefd, dus dan mis je elkaar al heel snel natuurlijk.
Haha ik wilde net vragen, hoe lang houden jullie dat allemaal al vol dan? (om te kijken of er ook wat langs mogelijk is ... bij mij vrees ik niet ...quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar met hem, en mis hem door de weeks ook hoormaar niks aan te doen, ben allang blij dat ik hem int weekend zie. Ik zou hem voor geen goud willen missen
Ik ook al bijna 2 jaar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:19 schreef Chicolate het volgende:
Haha ik wilde net vragen, hoe lang houden jullie dat allemaal al vol dan? (om te kijken of er ook wat langs mogelijk is ... bij mij vrees ik niet ...) Maar 2 jaar vind ik wel lang ja
![]()
Nee, ik zou geen reden kunnen bedenken om voorgoed gedag te zeggen. Deze hou ik gewoon!quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:32 schreef Chicolate het volgende:
@Alcarin, toen ik het begin van je post las dacht ik even aan het liedje "Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one for me" ... Maar samen ergens gaan wonen is natuurlijk veel leuker hihi
Ach, dezelfde studie gaat ook wel heel ver. Als het maar een beetje in de buurt is, toch?quote:Ik hoop nog steeds dat we in dezelfde stad gaan studeren ... het zal sowieso niet dezelfde studie worden
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:
mijn doel voor de komende weken lijkt me wel duidelijk:
[afbeelding]
wel knap dat deze bikini een e cup kan later verdwijnen trouwens
mijn doel 20 kilo afvallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat een dapperheid!
![]()
Nou, wat is je doel precies ongeveer? Als je echt dingen meet, heb je sneller door dat het werkt namelijk.
Misschien moet ik ook maar eens zo'n foto gaan neerplempen, dat zal vast motiveren!
Ik heb gelijk gezegd,zodra ik mn vervolg diploma heb, kom ik bij hem intrekkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ook al bijna 2 jaar...
Maar nog 2 jaar ga ik niet volhouden, nou ja, ik zou het wel volhouden maar ik ben het nu wel zat. Over een jaar ben ik hopelijk afgestudeerd, dan kunnen we samen naar locatie X verhuizen en hoeven we elkaar niet meer te missen![]()
Je bent wel vriendjes met diequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef Qwea het volgende:
ik laat die 3 er inzitten. Ik heb afspraken met mezelf gemaakt. nu een appel tegen half 1 mn 3 broodjes en tegen 13:00 mn peer.niks niet 5 stuks fruit
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent wel vriendjes met diesmiley he?
Wow dat lijkt op mijn 70Bquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:
mijn doel voor de komende weken lijkt me wel duidelijk:
[afbeelding]
wel knap dat deze bikini een e cup kan later verdwijnen trouwens
niets mis met een B tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wow dat lijkt op mijn 70BJe hebt ook voorgevormde triangel dan lijkt 't wat meer E?
Als je commentaar wil, dan zal je het krijgenquote:
Nee, tuurlijk niet! Zou wel triest zijn...quote:
het eerste wat me opviel aan die foto was dat ik juist niet bruin wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je commentaar wil, dan zal je het krijgen![]()
Zo'n topje is ideaal als je een inimini boezem wil inderdaad. Vind zelf een 'gewone' mooier meestal, denk ik ook beter bij jouw verhoudingen.
Verder lijk je me vrij breed sowieso, dus ik weet niet of er qua breedtemaat nog een hoop af kan.
Nu weet ik ook niet wat precies je doel is![]()
Verder ben je goed bruin en staan de kleurtjes je goed![]()
pirates of the en de rest kan ik niet spellenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef Qwea het volgende:
potc3 ken ik niet
Ik zit in een twijfel over wat we vanaaf moeten eten![]()
Morgen soep met bieten bij MikeyMo, maar wtf dan vanaaf*niks weet
Staan laten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef Qwea het volgende:ze lonken zo. Die lekkere bokkepoten,mergpijpjes,cakes en cake met aardbeidingen
![]()
ik denk dat dat door alleen nog een operatie glad wordquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O misschien een lullige vraag? Ik voel me wel een beetje lullig dat ik hem stel.. Hoe kan het dat je benen zo golvend zijn? Omdat je eerst zwaarder was of omdat het je bouw is? Want je sport veel dus lijkt mij dat je dan ook gewoon glad bent? Of is het een proces en en is je been over een maand wel glad?
ik ging van een 85C naar een 75E dus eigenlijk is er niets afquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, wel een heel belangrijk iets, Miss_S, hoeveel zijn je borsten minder geworden?
Ik wil de mijne graag behouden
ow boy, krijg je dan cellulitis? ik heb ook dikke benen, en ik wil geen cellulitisquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik denk dat dat door alleen nog een operatie glad word
gewoon gevolg van veel afvallen en dat mijn boven benen echt gigantisch waren (nog steeds erg groot)
ooh dan ist goed. Gezien de mijne maar 95D zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ging van een 85C naar een 75E dus eigenlijk is er niets af
wel steviger geworden
het is niet alleen datquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
ow boy, krijg je dan cellulitis? ik heb ook dikke benen, en ik wil geen cellulitis![]()
Plaatselijk afvallen gaat niet lukken. Je lichaam kiest zelf ervoor waar je als eerste afvalt. De buik zal toch met zeer grote waarschijnlijkheid het laatste zijn waar je afvalt. Bij mij is de volgorde bovenlichaam > Benen + billen > Buik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
ja ik wil ook ff een vraag stellen, mn vet zit voornamelijk bij mn buik en billen. Hoe snel gaan die verselijke billen van me weg?
Heb je echt vreselijke billen of gewoon dikke billen? Dikke billen zijn mooi !quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
ja ik wil ook ff een vraag stellen, mn vet zit voornamelijk bij mn buik en billen. Hoe snel gaan die verselijke billen van me weg?
Damnquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is niet alleen dat
maar ook gewoon los vel en tja los vet![]()
maar goed beter dan 24 kilo geleden
ik weet dat ik er nooit als een supermodel uit ga zien maar toch ga ik zo het strand op(hopelijk ietsje strakker maar goed)
Ja wat is verselijk dit. Ik vind ze goor, MM zegt dat het reuze meevalt. Ik zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Heb je echt vreselijke billen of gewoon dikke billen? Dikke billen zijn mooi !
Okee thanks. Misschien kan je het nog wel wegsporten/ Want zewangere vrouwen komen toch ook weer goed? Alleen een man die 160 kilo was afgevallen die moest wel zn vet laten weghalen maar ja hij was nog 140 kilo en zn vel dacht dat hij nog 300 kg wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik denk dat dat door alleen nog een operatie glad word
gewoon gevolg van veel afvallen en dat mijn boven benen echt gigantisch waren (nog steeds erg groot)
Bij mij is het bovenlijf (incl borsten dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:14 schreef YPrue het volgende:
Plaatselijk afvallen gaat niet lukken. Je lichaam kiest zelf ervoor waar je als eerste afvalt. De buik zal toch met zeer grote waarschijnlijkheid het laatste zijn waar je afvalt. Bij mij is de volgorde bovenlichaam > Benen + billen > Buik.
Met fitness word je inderdaad strak, dus met dat los vel zal wel erg meevallen, tenzij je echt zwaar overgewicht hebt (gehad).quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damnik weet niet of ik wel los vel wil eigenlijk
kun je dat niet strakker krijgen dmv fitness oid?
![]()
O je lovehandles?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wat is verselijk dit. Ik vind ze goor, MM zegt dat het reuze meevalt. Ik zal vanmiddag eens kijken of ik een foto kan maken.
En met billen bedoel ik niet mn kont he. Maar mn bovenbillen![]()
O dat is wel kut want ik had al geen tietenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Bij mij is het bovenlijf (incl borsten dus), buik, benen/billen/heupen. Gaat van boven naar beneden.
Als mn benen als eerste gaan en dan mn buik zal ik nietmeer klagen. Ik hoop eigenlijk dat ik begin Juli 82 kan wegen. Das dus 4 kilo minder dan nu. Ik woog 84, maar moest zo nodig weer vreten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:14 schreef YPrue het volgende:
[..]
Plaatselijk afvallen gaat niet lukken. Je lichaam kiest zelf ervoor waar je als eerste afvalt. De buik zal toch met zeer grote waarschijnlijkheid het laatste zijn waar je afvalt. Bij mij is de volgorde bovenlichaam > Benen + billen > Buik.
Dan kan er ook niks vanaf hequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O dat is wel kut want ik had al geen tieten
Nee, wachtquote:
zwangere vrouwen hebben toch geen last van hun benen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Okee thanks. Misschien kan je het nog wel wegsporten/ Want zewangere vrouwen komen toch ook weer goed? Alleen een man die 160 kilo was afgevallen die moest wel zn vet laten weghalen maar ja hij was nog 140 kilo en zn vel dacht dat hij nog 300 kg was
ik heb die ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In de etalage van hunkemoller staat een hele vrolijke bikini met best felle kleurtjes, die wil ik wel even gaan proberen zoalleen volgens de site hebben ze in cup C alleen zo'n bandeau achtig ding, en kweet niet of ik die wel zo leuk vind...
Zo even brood maken om mee te nemen naar de stad (is dat stom) en dan kijk ik wel waar ik mee thuis kom
![]()
Dan mag ik mn tieten wel gaan vergrotenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dan kan er ook niks vanaf he![]()
Ik had gewoon wat bonustiet, omdat ik iets te dik was, en de bonus is er nu af. Scheelt denk ik een halve cupmaat.
en dat hebben de meeste hier nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef YPrue het volgende:
[..]
Met fitness word je inderdaad strak, dus met dat los vel zal wel erg meevallen, tenzij je echt zwaar overgewicht hebt (gehad).![]()
Ik heb (bijna) geen taille maar m'n vriendje vindt mn kont wel keimooiquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dikke billen zijn mooi, mits taille![]()
Als je rug breeder is dan je billen dan zou ik wel gaan afvallen want dat is naar
Nee buik doh maar dat is ook huidquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zwangere vrouwen hebben toch geen last van hun benen?
links is leukerquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou.......
[afbeelding]
Ja zelfde meisje![]()
volgens mij heb ik die gister aangehad die jij bedoelt stond tenminste ook in de etalage maar die bandeau ding was niet mooiquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In de etalage van hunkemoller staat een hele vrolijke bikini met best felle kleurtjes, die wil ik wel even gaan proberen zoalleen volgens de site hebben ze in cup C alleen zo'n bandeau achtig ding, en kweet niet of ik die wel zo leuk vind...
Zo even brood maken om mee te nemen naar de stad (is dat stom) en dan kijk ik wel waar ik mee thuis kom
![]()
ja maar toch een ander fenomeen lijkt mequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee buik doh maar dat is ook huid
Ieh.. En ze had haar tanden ook nog laten vergroten toch? Voor het echte kijk-eens-hoe-dun-ik-ben effectquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou.......
[afbeelding]
Ja zelfde meisje![]()
ik was ook een kilo afgevallen in een dag en niemand reageertquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Sylvana het volgende:
Wat ben ik toch ook een doos, ben ik een kilo afgevallen, post ik het hier, reageert er niemand en dan is bij mij ook de vrolijkheid over omdat niemand anders zo vrolijk op mij reageert en op anderen wel
Waarom trek ik me dingen op internet zoveel aan
Moet dat echt es afleren, en gewoon blij zijn met wat ik zelf bereikt heb
Ik heb een C-cup, maar merk niet dat daar wat afgaat als ik afval. Het meeste gaat van mn armen, benen en gezicht af, terwijl die al dun zijn. Maarja, van mn buik zal het idd wel als laatste afgaan
ja duhquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Qwea het volgende:
oooooh. Dus als je niet extreem overgewicht hebt vallen die vellen op je benen mee?
*opgelucht is![]()
Ik ga ff buiten mn neus frissen :d
Whaha ja 1 kilo is wel goed maar niet geweldigquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Sylvana het volgende:
Wat ben ik toch ook een doos, ben ik een kilo afgevallen, post ik het hier, reageert er niemand en dan is bij mij ook de vrolijkheid over omdat niemand anders zo vrolijk op mij reageert en op anderen wel
Ik heb een C-cup, maar merk niet dat daar wat afgaat als ik afval. Het meeste gaat van mn armen, benen en gezicht af, terwijl die al dun zijn. Maarja, van mn buik zal het idd wel als laatste afgaan
Als het snel gaat is er weinig overzicht, en dan kan je minder goed reageren op iedereen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Sylvana het volgende:
nou 1 kilo in een week is toch behoorlijk geweldig hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Whaha ja 1 kilo is wel goed maar niet geweldig
Als je hafd gezegd ik ben deze week 10kg afgevallen dan zou ik wel zeggen WOOOW WTF
nu denk ik okee fijn![]()
ik zou graag met je ruilen hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Sylvana het volgende:
Ik wil me niet wegenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wil me ook weer wegen, maar heb hier natuurlijk geen weegschaal...
thnxquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik was ook een kilo afgevallen in een dag en niemand reageert
maar toch goed van je
zo door blijven gaan
Daarom zou ik dus ook op die 10kg reagerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou 1 kilo in een week is toch behoorlijk geweldig hoor
10 kil in een week is ziek
nog geen week, ben vrijdag opnieuw begonnen, dus 5 dagenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou graag met je ruilen hoorhoeveel weken deed je over die kilo?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnxmja, ben gewoon in een kutbui vandaag, gister gestruikeld over een stapel kleren, voet dubbelgeklapt, vette pijn, kon mn bed ( hoogslaper) niet eens meer in, dus op slaapbank geslapen, maar dies vet hard, dus nou ook nog last van mn rug. Maandag en gister verder hele leuke dagen gehad, en dan heb ik vandaag echt zo'n kut "the day after" gevoel, dus zit ook gewoon ff niet lekker in m vel, en dan is positieve aandacht gewoon leuk om te krijgen, maar dat zit er vandaag niet in, ook omdat Peter smste dat hij gister geen zin had om schoon te maken en af te wassen enzo, en dan ga ik vanavond naar hem toe, en dan gaan we het dus samen doen, op zich vind ik dat nite zo heel erg, maar kan niet bij hem blijven slapen omdat ik morgenvroeg moet werken, dus toch zonde van de tijd dan eigenlijk, maarja, het moet toch gebeuren...
[/einde zeikmodus]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nog geen week, ben vrijdag opnieuw begonnen, dus 5 dagen
nee maar elkaar steunen zou wel fijn zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Daarom zou ik dus ook op die 10kg reageren
wat heeft ze er aan als iedereen zegt ja fijn voor je
zoals ik dus al zei, ben ik vrijdag 1 juni weer helemaal opnieuw begonnen met afvallen, omdat ik toen dus weer mocht beginnen met sporten, dus heb nou idd mn startgewicht weer veranderd op hoeveel ik toen woogquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als het snel gaat is er weinig overzicht, en dan kan je minder goed reageren op iedereen!
Je moet maar denken dat we dat allemaal weleens hebbenen het je idd. zeker niet aantrekken.
Kilo afvallen is voor jou al best veel toch? Zet jij trouwens je startgewicht soms anders of ben je weer helemaal terug bij af?
Wil me ook weer wegen, maar heb hier natuurlijk geen weegschaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |