quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:08 schreef Qwea het volgende:
Jouw totaal aantal kilocalorieën: 877inc aaf eten. Sla en kipfilet
Alleen nog ff kijken of ik slasaus over de sla doe ja of nee.
Je hoeft het aantal kcal ook niet te verlagen, je moet het gewoon beter verdelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, maar dit is wel ergje moet het wel de rest van je leven vol kunnen houden. Nou sorry, maar minder eten dan dat ik nu doe (1400 kcal per dag) is voor mij geen optie. Ik vind van 2500 naar 1400 al een hele prestatie
jawel hoor ;quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:10 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Met al die boterhammen? Doe je er niks op ofzo? Beetje weinig kcal....
Haha eerst eet je teveel, nu weer te weinig![]()
Dat is inderdaad prima, veel lager moet je ook niet gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef SaskiaR het volgende:
Dat zou wel kunnen ja, bedankt voor de tip!
Overigens kom ik volgens mijn eigen berekeningen met wat ik eet aan 1500 kcal ongeveer, dus dan zou ik toch wel (langzaam) af moeten vallen, als je 2000 kcal per dag nodig hebt.
Dieetplanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je hoeft het aantal kcal ook niet te verlagen, je moet het gewoon beter verdelen.
Honger krijg je niet omdat je weinig kcal eet maar omdat je maag leeg is.
Je kunt 1 Big Mac eten per dag, dan heb je alle kcal die je nodig hebt en dan heb je nog honger. Voor diezelfde hoeveelheid kcal kun je ook 10 sneetjes knackebrod met Slankie eten bij wijze van spreken.
Wat eet jij trouwens vroeg warmquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:14 schreef Qwea het volgende:
mn verdeling als ik vrij ben. kan iemand me dan even helpen hoe ik het zou moeten verdelen als ik a ; stage loop van 09:30 tot 13:30 (ik ontbijt dan om 07:30 ) en b ; een hele dag stage loop van 09:30 tot 16:00
puhlease?
nee ik kan niet later eten ivm mn ouders.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat eet jij trouwens vroeg warmZou je dat niet beter wat later kunnen doen zodat je 's avonds geen honger meer hebt?
Stage:
07.30 ontbijt
10.30 tussendoortje of 1 boterham ofzo
13.00 2 boterhammen lunch (ik ga er vanuit dat je op je stage mag eten)
16.00 tussendoortje/fruit
18.00 avondeten
20.00 fruit
Zoiets?
Voor een hele dag kun je in principe hetzelfde schema aanhouden.
ooh dan ist goed? Maar knackerbrod kent mnkcal teller nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo'n sneetje weegt ook maar 10 gram ofzo. Veel minder dan een boterham iig.
Voedingsstoffenalert gaat af! Das geen avondeten! In sla zitten nauwelijks vitamines en voedingsstoffen. En waar zijn de koolhydraten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
jawel hoor ;
Cornflakes met yoghurt en suiker = 212 kcal (ontbijt
4 broodjes waarvan 2 met jam en 2 met kaas = 430 kcal (lunch)
ijsbergsla en kipfilet = 125kcal (aaf eten)
appel en 2 nectarines = 110 kcal (tussendoortjes)
maakt 877kan ik vanaaf als ik honger heb nog een broodje pakken
Plukie adviseert daarbij nog een handje walnoten door de sla.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:35 schreef YPrue het volgende:
Mik anders nog wat tomaat, komkommer en ei door die sla, dan is het niet gewoon een in stukken gesneden krop ijsbergsla met wat saus erop. Rooster eventueel een boterham voor erbij?
Ook geen slecht idee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:36 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Plukie adviseert daarbij nog een handje walnoten door de sla.
wtf moet je dan eten als avond etenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:32 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Voedingsstoffenalert gaat af! Das geen avondeten! In sla zitten nauwelijks vitamines en voedingsstoffen. En waar zijn de koolhydraten?
Als dit je avondeten is, dan moet je vanavond ook niet gaan zeuren dat je honger hebt!
ik mag geen walnoten. * Qwea heeft walnoten allergie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:36 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Plukie adviseert daarbij nog een handje walnoten door de sla.
Er is niks mis met sla, alleen is sla+ kipfilet vrij weinig als avondeten alleen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
wtf moet je dan eten als avond etenwtf is er for god sake nou weer mis met sla
en de koolhydraten zaten in mn 4 broodkjes
mag ik ipv die boterham ook een knackerbrod met slankie smeerkaas tuinkruiden 20+?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef YPrue het volgende:
[..]
Er is niks mis met sla, alleen is sla+ kipfilet vrij weinig als avondeten alleen.Als je nou nog wat door de sla gooit en een boterham roostert of een paar aardappelen kookt heb je van alle dingen wat: koolhydraten, eiwit (kipfilet) en vetten (doordat je je kip bakt). Je kunt eventueel nog wat champignons meebakken met je kipfilet, smaakt ook erg lekker.
![]()
Ik heb het even voor je uitgerekend: ik ben ervan uitgegaan dat 1 sneetje 13 gram weegt (zoals eerder iemand hier al aangaf). 1 plakje knäckebröd is dan ongeveer 42 kcal. Ik zou er eerder wat aardappelen bij koken of wat brood bij roosteren dan knäckebröd te eten. Mijn ervaring is dat zo'n plakje niet echt vult, en dan krijg je wat je al zo vaak hebt: direct na het eten weer honger.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
mag ik ipv die boterham ook een knackerbrod met slankie smeerkaas tuinkruiden 20+?
En ik weet nog steeds niet hoeveel er in 1 knackerbrod zit
* Qwea is boos.
Ik las een zielig artikel over Bobo de hond op de FP
1 Knackebrod (bruin) = 35 kcalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef Qwea het volgende:
* Qwea is boos.
Mariabiscuit? Tarwebiscuit? Sultana Fruit&Form?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef Qwea het volgende:
wat ik me even afvroeg, zijn er koekjes die je als je op dieet bent wel mag? denk aan van die meelkoekjes (die koekjes bij de thee) dat wou ik ff weten
Ik las 20 kilo in twee wekenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:36 schreef flamoes het volgende:
Over 2 weken is er totaal 20kg af als het zo doorgaat. De eerste buikspieren zijn al in zicht![]()
ik heb van die maria biscuit dingen van de lidl. Op dat stomme pak staat nergens hoeveel er in zit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mariabiscuit? Tarwebiscuit? Sultana Fruit&Form?
Ligt er aan wat voor dieet en hoeveel je ervan eet denk ik?
Vanavond wederom sporten.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:59 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
1 Knackebrod (bruin) = 35 kcal
1 " lichtgewicht = 15 kcal (logisch, die zijn de helft dunner)
1 " volkoren = 30 kcal
Dat zegt het voedingscentrum.
Ik zei straks al: bij dat van mij is het 45 kcal per sneetje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
mag ik ipv die boterham ook een knackerbrod met slankie smeerkaas tuinkruiden 20+?
30 hiero. Heb volkoren. Samen 100 met jam erbijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zei straks al: bij dat van mij is het 45 kcal per sneetje.
Jam is geen 70 hoor, of je moet het er heel dik op doen. Ik denk meer iets van 35. Of heb je er ook boter op gedaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
30 hiero. Heb volkoren. Samen 100 met jam erbij
2 knackerbrod lieverdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Jam is geen 70 hoor, of je moet het er heel dik op doen. Ik denk meer iets van 35. Of heb je er ook boter op gedaan?
Oh, okequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 knackerbrod lieverddus das 60. En 2x 20 kcal jam is 40
60+40=100
boter is goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |