tsja; dan ben ik (vandaag als eerste dag) klaar met de (HBO bedrijfswiskunde) afstudeerstage die niet bijster vlekkeloos verliep (zoeken op simmu geeft info) klaar, dan moet er volgens mijn partner met de diplomauitreiking een familie etentje komen, betaald door de ouders. (ik ben zelf overigens 34, geen puber meer dank u zeer)
probleem 1: zijn ouders zijn gescheiden en de nieuwe vriend kan de ex man niet uitstaan (schoonpapa is ook wel een pietsje moeilijk aandachtvragerig persoon, mentaal en sociaal niet helemaal vaardig, laten we het daarop houden). iig altijd gesodemieter.
probleem 2: ik ben zo onhandig geweest om voor dat feest mijn tante uit te nodigen (die jarenlang voor mij gezorgd heeft, van kleins afaan) en daar is mijn ma nu dus verontwaardigd over, want tsja: 'het moet toch alleen de nabije familie zijn, en ze trekt zo de aandacht naar zich toe'
jaja: de vrouw die mijn luiers verschoonde (tante dus) mag er niet bij zijn, en de vrouw die me er (tot twee keer aan toe) eruit schopte 'thuis' (ma dus) is familie. right.
naja, ik ben nu zo kwaad dat ik zoiets heb van 'lamaar met dat hele etentje', maar als ik even rustig nadenk komen de volgende opties boven:
1) slik het, etentje met pa, ma en schoonfamilie, geen tante.
2) heibel: tegen ma zeggen dat ik tante erbij wens, en dat zij het maar heeft te slikken
3) barst helemaal maar 1: geen etentje
4) barst helemaal maar 2: ik betaal het zelf wel, en dan maak ik zelf wel uit wie er komt.
wie o wie heeft zinnig advies. zoals al blijkt heb ik nou niet bepaald een leuke relatie met ma, ik heb zelf de stelregel dat ik minstens 100 kilometer verdeop wil wonen. ze heeft zo haar problemen. misshcien stemmen over de opties?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh