Misschien is het ook wel gewoon drukker geworden op de weg??quote:Op donderdag 6 september 2007 22:32 schreef sempron2400 het volgende:
Nederland doet er alles aan om de vervoerseconomie ten gronde te richten: Eco-tax, slechere weginfrastructuur (50% meer reistijd t.o.v. 1985).
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:32 schreef sempron2400 het volgende:
slechere weginfrastructuur (50% meer reistijd t.o.v. 1985).
30, 60 en 80 km zones, inhaalverboden, de meeste drempels ter wereld... met name het provinciale wegennet zou een stuk beter kunnen worden ingericht. Beperkende maatregelen bij scholen, prima! Maar niet een heel dorp ombouwen tot 30 km-gebied.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel gewoon drukker geworden op de weg??
Dus het is niet drukker geworden?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
30, 60 en 80 km zones, inhaalverboden, de meeste drempels ter wereld... met name het provinciale wegennet zou een stuk beter kunnen worden ingericht. Beperkende maatregelen bij scholen, prima! Maar niet een heel dorp ombouwen tot 30 km-gebied.
Zelfs als het vrij rustig is op de weg is je reistijd langer, afhankelijk van de beperkende maatregel(en).quote:Op woensdag 12 september 2007 10:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dus het is niet drukker geworden?
![]()
nou, ik was dus nog op tijd...Gisteren geboekt, en voor totaal 92¤ zitten we met zijn drietjes in Barcelona...quote:Op woensdag 12 september 2007 15:35 schreef Smeich het volgende:
Ik zou maar snel boeken want voor je t weet is die 0,01 cent ticket al lang en breed weg!
Een ontwikkeling die goed past bij hoe Rotterdam Airport zich wilde profileren. Volgens andere media zouden er nog wat andere zakenbestemmingen bij komen de komende tijd. Te denken aan München, Kopenhagen en Berlijn...quote:Volareweb vanaf oktober dagelijks tussen Rotterdam en Milaan
26-09-2007
ROTTERDAM - De Italiaanse prijsvechter Volareweb vliegt vanaf 28 oktober dagelijks tussen Rotterdam en Milaan Malpensa. De maatschappij kondigt de lijndienst aan nadat vorige week ook al de lijndienst Maastricht - Milaan werd onthuld. Volareweb verwacht vanuit Rotterdam vooral veel zakenreizigers te vervoeren. Het vluchtschema is daarop afgestemd.
Op de lijndienst wordt een Airbus A320 ingezet, die plaats biedt aan 180 passagiers. Het vluchtschema ziet er als volgt uit:
Rotterdam - Milaan Malpensa VE 8201 08.50 - 10.20
Milaan Malpensa - Rotterdam VE 8200 06.40 - 08.20
“Dit is slechts de eerste stap in de ontwikkeling van Volareweb.com”, bevestigt Lorenzo Caporaletti, CEO van Volare S.p.A., “Met ingang van maart 2008 zullen we een substantiële groei in het aantal internationale bestemmingen door geheel Europa realiseren. We zullen onze vloot vanaf volgende zomer verdubbelen en op basis hiervan het aantal short en medium haul bestemmingen vanaf Milaan Malpensa verder uitbreiden.”
Paar jaar terug werd die route gevlogen door Azzurra Air, heen zaten er een man of 40 in het toestel (incl. compleet voetbalteam), terug ik geloof rond de 15. in de RJ70 met een plaats of..70 dus. Benieuwd of Volare ze vol krijgtquote:Op woensdag 26 september 2007 17:48 schreef DutchTrain het volgende:
Nieuwe vluchten vanaf Rotterdam Airport
[..]
Een ontwikkeling die goed past bij hoe Rotterdam Airport zich wilde profileren. Volgens andere media zouden er nog wat andere zakenbestemmingen bij komen de komende tijd. Te denken aan München, Kopenhagen en Berlijn...
Basiqair (nu: transavia.com) heeft de route ook nog gevlogen.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:22 schreef Thetallguy het volgende:
Paar jaar terug werd die route gevlogen door Azzurra Air, heen zaten er een man of 40 in het toestel (incl. compleet voetbalteam), terug ik geloof rond de 15. in de RJ70 met een plaats of..70 dus. Benieuwd of Volare ze vol krijgt
Dat is ook een goede aanbiedingquote:Op woensdag 26 september 2007 18:02 schreef MCH het volgende:
Ik vind dit toffer: Dusseldorf - New York 258 eu retour, tot vandaag te boeken op ltu.de
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:08 schreef Thetallguy het volgende:
www.volareweb.com
t/m 29 maart 2008 nog tickets Maastricht - Milaan voor 1 cent. Geen taxes alleen CC-toeslag dus voor 5,02 pp. kan je retourtjes krijgen
Ik zag ze al vanaf 45 incl in Nov!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanaf Rotterdam vliegen ze ook, maar dan kost het 75 euro (voor mij dus een reden om niet helemaal nar Maastricht te reizen). Wel vroeg vertrekken ofwel goed voor de zakenreiziger.
Inderdaad, ik had januari geprobeerd. Leuke prijs, en Milaan is een leuke uitvalsbasis om verder Italië in te gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:28 schreef Public_NME het volgende:
Ik zag ze al vanaf 45 incl in Nov!
Maar er staat dit:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:08 schreef Thetallguy het volgende:
www.volareweb.com
t/m 29 maart 2008 nog tickets Maastricht - Milaan voor 1 cent. Geen taxes alleen CC-toeslag dus voor 5,02 pp. kan je retourtjes krijgen
quote:Promotional fare from Milan Malpensa ¤ 0,01
+ airport taxes ¤ 26,72
+ service and operation surcharge ¤ 5
+ administrative fees ¤ 5
= All inclusive rate max ¤ 37
Maar dat geldt niet voor Maastricht / Manchester - Milaan. Daar staat bij 'No tasse' ofwel geen belastingen ofwel 5,01 enkele reis.quote:
Oh, cool! M'n Italiaans is wat roestigquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor Maastricht / Manchester - Milaan. Daar staat bij 'No tasse' ofwel geen belastingen ofwel 5,01 enkele reis.
[ afbeelding ]
precies genoeg voor een dag => Milaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, cool! M'n Italiaans is wat roestig.
Vraagje: ik zit te denken aan een klein minitripje, als in, vliegen en volgende dag weer terug, gewoon om even weg te zijn, maar is er ook wat te zien dan, in die anderhalve dag? Is Milaan interessant, om het zo te zeggen.
Alleen minder dat je vervolgens helemaal geen Maastricht - Manchester kunt boeken..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor Maastricht / Manchester - Milaan. Daar staat bij 'No tasse' ofwel geen belastingen ofwel 5,01 enkele reis.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:05 schreef Thetallguy het volgende:
Maastricht - Milaan
of
Manchester - Milaan
We are sorry for the inconvenience. There has been a problem with the database. An internal error has occurred, or there may be too many users on the server.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:46 schreef DutchTrain het volgende:
Als je een dagje en nachtje Oslo wil doen, dan kun je nog tot vannacht boeken op www.sterlingticket.com voor 24 euro retour incl. tax in oktober en november. Vanaf 1 november betaal je wel extra voor je bagage.
Tickets lijken erg snel uit te verkopen....
Damn, heb opeens zin om naar NYC te gaan in Januari. Hopen dat er snel weer zo'n offer komt!!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:02 schreef MCH het volgende:
Ik vind dit toffer: Dusseldorf - New York 258 eu retour, tot vandaag te boeken op ltu.de
Hoe zit dat nou precies? Als er "Amsterdam (Rotterdam) (RTM)" staat vlieg je dan vanaf Rotterdamquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanaf Rotterdam vliegen ze ook, maar dan kost het 75 euro (voor mij dus een reden om niet helemaal nar Maastricht te reizen). Wel vroeg vertrekken ofwel goed voor de zakenreiziger.
Dan vlieg je dus inderdaad vanaf Rotterdam Airport. Transavia adverteert op dezelfde manier in het buitenland, zelfs Eindhoven heb ik wel eens gezien als Amsterdam (EHV) Airport...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:32 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe zit dat nou precies? Als er "Amsterdam (Rotterdam) (RTM)" staat vlieg je dan vanaf Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |