Wie zal de eerste zijn?quote:Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Op basis van de nieuwe regels zouden Brian, Huub en Amanda die straf krijgen. Dat gebeurt nu niet, maar de eerst volgende keer is wel meteen een verdubbeling voor die drie personen.
Ik denk niet dat die lieve cossers ons in de zeik nemenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef goudenkooi_gek het volgende:
grapje zeker
Ja, want justitie zal er ook vast niets tegen doenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
dus ze mogen nu iemand neersteken en dat kost je 1000 euro.
Verkopen ze de inboedelquote:Op maandag 4 juni 2007 21:12 schreef soylent het volgende:
Als het hele bedrag opgegaan is, gaan ze dan evenredige delen van de villa slopen?
Zou kunnen want dat is vaker gebeurd met regelsquote:Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Zo'n boetebeding na maanden opeens invoeren zal - denk ik - wel heel snel van tafel worden geveegd.
Heel opvallend slechte weergave van de brief. Geen woord erin dat ze ook geld van de borg kwijtraken.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Ning het volgende:
20:32 - Aanscherping van de regels!
De gezelligheid aan tafel wordt abrupt onderbroken door een brief. “Aan alle Miljonairs”, roept Brian. "Er is afgelopen weekend wederom veel gebeurd. Blijkbaar is er niet geheel duidelijk waar de grenzen van het toelaatbare liggen. Om jullie expliciet duidelijk te maken wanneer de grenzen zijn bereikt, is er een nieuwe regel om te voorkomen dat agressief gedrag van kwaad tot erger wordt. Vanaf nu geldt, dat bij een overschrijding van de grens, dat is spuugen, slaan, schoppen, duwen, trekken en dergelijke, er een boete volgt. Voor degene die een overtreding begaat zal zijn of haar jackpot met 100.000 euro zien dalen en bij een volgende overtreding zal de boete verdubbelen. Dus bij een tweede grensoverschrijding wordt 200.000 euro ingehouden en bij een derde 400.000 euro. Bij een ernstige overtreding kan er zelfs verwijdering uit de Villa plaatsvinden." De Miljonairs zijn dus gewaarschuwd!
10
Dus de cossers nemen ons niet alleen niet in de zeik, ze geven een betere weergave van de situatie dan 10 zelfquote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel opvallend slechte weergave van de brief. Geen woord erin dat ze ook geld van de borg kwijtraken.
Ik geloof ook niet dat iedereen 10.000 euro borg heeft betaald. Natasia spreekt helemaal in het begin over 1100 euro, Brian heeft gesolliciteerd als poolboy en is gevraagd, Amanda is gevraagd?????quote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel opvallend slechte weergave van de brief. Geen woord erin dat ze ook geld van de borg kwijtraken.
Wat wil je nouquote:Op maandag 4 juni 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
Het wordt saai. Schreef de redactie hier gisteren al dat ze liever op tijd ingrijpen (lees: streamlock zodra Brian gek wordt, en bewaking naar binnen sturen), nu barricaderen ze mogelijke exits voor geweld nog eens met geldboetes.
In de regels staat ook dat TIEN het recht heeft die regels ieder moment te veranderen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Marelle het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de 'oude regels' zomaar komen te vervallen?? Daar had Eric het gisteren ook over, fysiek geweld. In zijn contract staat dat dat een reden was om iemand de Kooi uit te gooien. Dat doen ze dus 'gewoon' maar even niet meer, en stellen nieuwe regels op?! Ik vat dat echt niet hoor. REDACTIE![]()
![]()
![]()
Huub had nog maar net een stap gezet richting Jaap/Brian, dus dat dat precies op dat moment gebeurde leek me toeval. Het was meer om dat echt uit de hand leek te lopen tussen Brian en Jaap.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat wil je nou![]()
![]()
Eerst zit je te zeiken dat het helemaal uit de hand loopt en nu weer klagen dat het saai wordt![]()
Gisteren was er trouwens pas een streamlock toen huub zich met de het duwen van brian en Jaap wilde bemoeien, dat zie ik dus als bescherming van huub
Niks is wat het lijktquote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Marelle het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de 'oude regels' zomaar komen te vervallen?? Daar had Eric het gisteren ook over, fysiek geweld. In zijn contract staat dat dat een reden was om iemand de Kooi uit te gooien. Dat doen ze dus 'gewoon' maar even niet meer, en stellen nieuwe regels op?! Ik vat dat echt niet hoor. REDACTIE![]()
![]()
![]()
Ik becommentarieer tenminste, jij komt niet verder dan een brave beschrijving van de nieuwe regelsquote:Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat wil je nou![]()
![]()
Eerst zit je te zeiken dat het helemaal uit de hand loopt en nu weer klagen dat het saai wordt![]()
Gisteren was er trouwens pas een streamlock toen huub zich met de het duwen van brian en Jaap wilde bemoeien, dat zie ik dus als bescherming van huub
Nou was dat me al eerder eens opgevallen, dus ik denk niet dat het toeval is...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub had nog maar net een stap gezet richting Jaap/Brian, dus dat dat precies op dat moment gebeurde leek me toeval. Het was meer om dat echt uit de hand leek te lopen tussen Brian en Jaap.
Juist, dat zag ik ook. En daarna zag je de bewaking binnen lopen. Als dit het patroon wordt, en eigenlijk was het dat al, dan valt er niet veel meer te beleven met die nieuwe regels.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub had nog maar net een stap gezet richting Jaap/Brian, dus dat dat precies op dat moment gebeurde leek me toeval. Het was meer om dat echt uit de hand leek te lopen tussen Brian en Jaap.
Jij komt niet verder dan het zo te draaien dat brian beschermt wordt en dat je hem eruit wil hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik becommentarieer tenminste, jij komt niet verder dan een brave beschrijving van de nieuwe regels![]()
Wat ik wil is dat de escalaties tot iets leiden. Waarschuwingen en exits. Het is totaal niet interessant ernaar te kijken in de wetenschap dat er hooguit wat geld uit een pot verdwijnt.
Gaat van je winst af, mocht je de hoofdprijs winnen....quote:Op maandag 4 juni 2007 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ik volg het programma niet helemaal maar blijf heel soms wel een steken bij het zappen.
Zijn ze nu al allemaal miljonair? Aangezien 100.000 een flinke smak geld is.
Ik begrijp dat je dit topic hebt geopend om te kunnen ouwehoeren. Jammer, interesse verlorenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan het zo te draaien dat brian beschermt wordt en dat je hem eruit wil hebben![]()
![]()
Jij begon mij af te zeikenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dit topic hebt geopend om te kunnen ouwehoeren. Jammer, interesse verloren![]()
Waarin?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef Pavement het volgende:
@dgk_redactie geloven jullier er zelf nog in, ik ben echt eens benieuwd naar jullie mening over de afgelopen paar dagen, en als het kan de toekomst.
Inderdaad, als ik daar zou zitten, en op de wipstoel, dan wist ik het wel. Ik naar huis, dan de anderen een flinke som geld minder. En daarnaast. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat Talpa de regels op deze manier aanpast dat derden jou, als eventuele winnaar, een oor kunnen aannaaien. Dat is misleiding voor hen die er in gegaan zijn met het idee dat men 1 miljoen kan winnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:01 schreef Mika25 het volgende:
Met nog 16 maanden te gaan in dit programma kan dat erg leuk gaan worden. 4 overtredingen en de winnaar zal met lege handen staan (dan heeft hij/zij alleen de villa zonder jackpot)
Het geld per persoon, dus als Eric iemand slaat, dan zal de jackpot voor Eric minder worden, niet voor de andere bewoners.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, als ik daar zou zitten, en op de wipstoel, dan wist ik het wel. Ik naar huis, dan de anderen een flinke som geld minder.
Ok thnx.....dat maakt het inderdaad duidelijker en eerlijker. Alleen......waarom neem je nu Eric als voorbeeld. Die kneus slaat nog geen deuk in een pakje boter!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het geld per persoon, dus als Eric iemand slaat, dan zal de jackpot voor Eric minder worden, niet voor de andere bewoners.
Een stoel onder iemand wegtrekken mag niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok thnx.....dat maakt het inderdaad duidelijker en eerlijker. Alleen......waarom neem je nu Eric als voorbeeld. Die kneus slaat nog geen deuk in een pakje boter!
ik vind het ook belachelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Marelle het volgende:
![]()
![]()
Je kan de jackpot er niet uitrammen (alleen voor jezelf).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Oke... stel in het hypothetische geval dat deze nieuwe boete regeling wordt wel gehandhaaft.... dan kun je er dus op los slaan, gewoon.
Als je denkt "ik kan toch niet meer winnen" ga je gewoon je jackpot even er uit meppen, voordat je naar huis gaat.
Gesanctioneerd geweld is het. En naar mijn mening leidt het juist naar extremer geweld "want je krijgt toch alleen maar een boete?????"nieuwe regels? Er zijn geen regels.
Ilona heeft wel iemand gemailedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:17 schreef Pavement het volgende:
Het zou gewoon zo fijn zijn als iemand zn media stilte doorbreekt en eens zegt wat daar allemaal aan de hand is etc etc, Ilona bart nattenel nena ex talpa werkenemers post gewoon eens de waarheid ik denk dat iedereen dan nog verder in verbazing valt trouwens.
Als je over blijft met nog één of twee personen, dan calculeer je simpelweg 2 ton verlies in en sla je de ander het ziekenhuis in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan de jackpot er niet uitrammen (alleen voor jezelf).
Maar als je toch denkt dat je niet kan winnen kan je natuurlijk altijd gaan slaan, ook voor deze regels
Nope:quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je over blijft met nog één of twee personen, dan calculeer je simpelweg 2 ton verlies in en sla je de ander het ziekenhuis in.
quote:degene die een overtreding begaat zal zijn of haar jackpot met 100.000 euro zien dalen en bij een volgende overtreding zal de boete verdubbelen. Dus bij een tweede grensoverschrijding wordt 200.000 euro ingehouden en bij een derde 400.000 euro. Bij een ernstige overtreding kan er zelfs verwijdering uit de Villa plaatsvinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |