abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 20:37:56 #1
2018 PC eend
relativist
pi_50104258
Las ik net in de COS...
quote:
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.

Op basis van de nieuwe regels zouden Brian, Huub en Amanda die straf krijgen. Dat gebeurt nu niet, maar de eerst volgende keer is wel meteen een verdubbeling voor die drie personen.
Wie zal de eerste zijn?
Ik had huub al een keer horen zeggen dat hij wel een miljoen over had om brian op zijn bek te rammen, dus ik blijf even bij huub

Ik denk dat er van de hoofdprijs uiteindelijk een negatief saldo overblijft
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:39:47 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50104338
Whehe dat wordt uiteindelijk nog een knap goedkoop programma voor Talpa...
pi_50104981
grapje zeker
  maandag 4 juni 2007 @ 20:56:33 #4
2018 PC eend
relativist
pi_50105044
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef goudenkooi_gek het volgende:
grapje zeker
Ik denk niet dat die lieve cossers ons in de zeik nemen
Toch
pi_50105479
dus ze mogen nu iemand neersteken en dat kost je 1000 euro.

Ze maken zich er wel makkelijk vanaf
  maandag 4 juni 2007 @ 21:08:02 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50105540
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
dus ze mogen nu iemand neersteken en dat kost je 1000 euro.
Ja, want justitie zal er ook vast niets tegen doen

Rare regel, het geldt alleen voor de winnaar neem ik aan? Ze kunnen moeilijk een deelnemer 100.000eur laten betalen. Zo'n boetebeding na maanden opeens invoeren zal - denk ik - wel heel snel van tafel worden geveegd.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_50105690
ja dat gaat van de winst af.

met dit willen ze gewoon elke bewoner er zo lang mogelijk in houden en rellen veroorzaken.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:12:34 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50105745
Als het hele bedrag opgegaan is, gaan ze dan evenredige delen van de villa slopen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_50105824
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:12 schreef soylent het volgende:
Als het hele bedrag opgegaan is, gaan ze dan evenredige delen van de villa slopen?
Verkopen ze de inboedel

Dit programma begon zo mooi met regeltjes hier en daar, maar het is echt een drama geworden
  maandag 4 juni 2007 @ 21:17:54 #10
2018 PC eend
relativist
pi_50105977
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:08 schreef soylent het volgende:

[..]
Zo'n boetebeding na maanden opeens invoeren zal - denk ik - wel heel snel van tafel worden geveegd.
Zou kunnen want dat is vaker gebeurd met regels
Maar nog niet zo lang geleden waren de regels aangescherpt, ze mochten elkaar niet meer uitdagen tot fysiek geweld, zelfs naar elkaar 'blazen' was uit den boze (orders van big John).
Maar het hielp geen reet, kort daarna was het bijna weer dagelijks raak....
Dus hit em where it hurts
  maandag 4 juni 2007 @ 21:19:32 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50106055
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Ning het volgende:
20:32 - Aanscherping van de regels!

De gezelligheid aan tafel wordt abrupt onderbroken door een brief. “Aan alle Miljonairs”, roept Brian. "Er is afgelopen weekend wederom veel gebeurd. Blijkbaar is er niet geheel duidelijk waar de grenzen van het toelaatbare liggen. Om jullie expliciet duidelijk te maken wanneer de grenzen zijn bereikt, is er een nieuwe regel om te voorkomen dat agressief gedrag van kwaad tot erger wordt. Vanaf nu geldt, dat bij een overschrijding van de grens, dat is spuugen, slaan, schoppen, duwen, trekken en dergelijke, er een boete volgt. Voor degene die een overtreding begaat zal zijn of haar jackpot met 100.000 euro zien dalen en bij een volgende overtreding zal de boete verdubbelen. Dus bij een tweede grensoverschrijding wordt 200.000 euro ingehouden en bij een derde 400.000 euro. Bij een ernstige overtreding kan er zelfs verwijdering uit de Villa plaatsvinden." De Miljonairs zijn dus gewaarschuwd!

10
Heel opvallend slechte weergave van de brief. Geen woord erin dat ze ook geld van de borg kwijtraken.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 4 juni 2007 @ 21:24:03 #12
2018 PC eend
relativist
pi_50106232
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heel opvallend slechte weergave van de brief. Geen woord erin dat ze ook geld van de borg kwijtraken.
Dus de cossers nemen ons niet alleen niet in de zeik, ze geven een betere weergave van de situatie dan 10 zelf
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 21:24:18 #13
137949 Disana
pi_50106245
Het wordt saai. Schreef de redactie hier gisteren al dat ze liever op tijd ingrijpen (lees: streamlock zodra Brian gek wordt, en bewaking naar binnen sturen), nu barricaderen ze mogelijke exits voor geweld nog eens met geldboetes.
pi_50106270
Wat ik niet begrijp is dat de 'oude regels' zomaar komen te vervallen?? Daar had Eric het gisteren ook over, fysiek geweld. In zijn contract staat dat dat een reden was om iemand de Kooi uit te gooien. Dat doen ze dus 'gewoon' maar even niet meer, en stellen nieuwe regels op?! Ik vat dat echt niet hoor. REDACTIE
Yesterday is history, tomorrow is a mistery
and today is a gift.
That's why we call it; ''The present'
(Jirí Kylián)
  maandag 4 juni 2007 @ 21:26:11 #15
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50106317
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat iedereen 10.000 euro borg heeft betaald. Natasia spreekt helemaal in het begin over 1100 euro, Brian heeft gesolliciteerd als poolboy en is gevraagd, Amanda is gevraagd?????

Die 10.000 euro is gewoon een hoax!

Misschien kan je 10.000 euro winnen als je niet uit jezelf weggaat en doe je dat toch........... dan krijg je niets!

Nena zou met een vette rechtszaak haar 10.000 euro makkelijk terug kunnen krijgen, na dat onbeduidende trapje.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_50106348
7 bewoners - 1 omdat je zelf wil winnen= 6. Huub wil best met Lieke overblijven dus dat is 5.
Nou, dan heb je de helft gewonnen als je er vijf ombrengt! Wel in 1 klap dood graag. Liefst ook in een korte snelle aanslag voordat Natasja een vloek uitbraakt en Brian wakker is. Armada mag je in de fik steken, lief in de fik want daar staat geen sanctie op? Dan vaart ze vanzelf wel brian bedje in.

Lijkt me een prima plan, de poppekast van Stijn in de fik. Liefst voor zijn afstuderen? Als cadeautje. Omdat de talpanisering misschien niet zo geweldig maar puur geweldadig is?
In ieder geval weten we nu waarom er geen bewoners weg mogen.
Stijn moet nog promoveren jongens. Ik geef Huub met zijn kankerlijer Stijn groot gelijk!
Alleen Huub maakt op dit moment kans op de hoofdprijs en zal dit dus kunnen betalen.

Brian mag weer gratis?
  maandag 4 juni 2007 @ 21:27:51 #17
2018 PC eend
relativist
pi_50106387
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
Het wordt saai. Schreef de redactie hier gisteren al dat ze liever op tijd ingrijpen (lees: streamlock zodra Brian gek wordt, en bewaking naar binnen sturen), nu barricaderen ze mogelijke exits voor geweld nog eens met geldboetes.
Wat wil je nou
Eerst zit je te zeiken dat het helemaal uit de hand loopt en nu weer klagen dat het saai wordt

Gisteren was er trouwens pas een streamlock toen huub zich met de het duwen van brian en Jaap wilde bemoeien, dat zie ik dus als bescherming van huub
  maandag 4 juni 2007 @ 21:28:13 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50106409
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Marelle het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de 'oude regels' zomaar komen te vervallen?? Daar had Eric het gisteren ook over, fysiek geweld. In zijn contract staat dat dat een reden was om iemand de Kooi uit te gooien. Dat doen ze dus 'gewoon' maar even niet meer, en stellen nieuwe regels op?! Ik vat dat echt niet hoor. REDACTIE
In de regels staat ook dat TIEN het recht heeft die regels ieder moment te veranderen.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:29:17 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50106460
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat wil je nou
Eerst zit je te zeiken dat het helemaal uit de hand loopt en nu weer klagen dat het saai wordt

Gisteren was er trouwens pas een streamlock toen huub zich met de het duwen van brian en Jaap wilde bemoeien, dat zie ik dus als bescherming van huub
Huub had nog maar net een stap gezet richting Jaap/Brian, dus dat dat precies op dat moment gebeurde leek me toeval. Het was meer om dat echt uit de hand leek te lopen tussen Brian en Jaap.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:29:41 #20
2018 PC eend
relativist
pi_50106482
quote:
Niks is wat het lijkt
Dat geldt sinds jaren in reality programma's voornamelijk voor de regels
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 21:31:03 #21
137949 Disana
pi_50106542
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat wil je nou

Ik becommentarieer tenminste, jij komt niet verder dan een brave beschrijving van de nieuwe regels

Wat ik wil is dat de escalaties tot iets leiden. Waarschuwingen en exits. Het is totaal niet interessant ernaar te kijken in de wetenschap dat er hooguit wat geld uit een pot verdwijnt.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:31:38 #22
2018 PC eend
relativist
pi_50106574
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Huub had nog maar net een stap gezet richting Jaap/Brian, dus dat dat precies op dat moment gebeurde leek me toeval. Het was meer om dat echt uit de hand leek te lopen tussen Brian en Jaap.
Nou was dat me al eerder eens opgevallen, dus ik denk niet dat het toeval is...
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 21:32:13 #23
137949 Disana
pi_50106607
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Juist, dat zag ik ook. En daarna zag je de bewaking binnen lopen. Als dit het patroon wordt, en eigenlijk was het dat al, dan valt er niet veel meer te beleven met die nieuwe regels.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:33:51 #24
2018 PC eend
relativist
pi_50106683
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik becommentarieer tenminste, jij komt niet verder dan een brave beschrijving van de nieuwe regels

Wat ik wil is dat de escalaties tot iets leiden. Waarschuwingen en exits. Het is totaal niet interessant ernaar te kijken in de wetenschap dat er hooguit wat geld uit een pot verdwijnt.
Jij komt niet verder dan het zo te draaien dat brian beschermt wordt en dat je hem eruit wil hebben
  maandag 4 juni 2007 @ 21:34:25 #25
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_50106714
Ik volg het programma niet helemaal maar blijf heel soms wel een steken bij het zappen.
Zijn ze nu al allemaal miljonair? Aangezien 100.000 een flinke smak geld is.
0 topics op naam. 14.gif
  maandag 4 juni 2007 @ 21:36:17 #26
2018 PC eend
relativist
pi_50106792
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ik volg het programma niet helemaal maar blijf heel soms wel een steken bij het zappen.
Zijn ze nu al allemaal miljonair? Aangezien 100.000 een flinke smak geld is.
Gaat van je winst af, mocht je de hoofdprijs winnen....
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 21:46:21 #27
137949 Disana
pi_50107247
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij komt niet verder dan het zo te draaien dat brian beschermt wordt en dat je hem eruit wil hebben
Ik begrijp dat je dit topic hebt geopend om te kunnen ouwehoeren. Jammer, interesse verloren
  maandag 4 juni 2007 @ 21:49:16 #28
2018 PC eend
relativist
pi_50107402
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je dit topic hebt geopend om te kunnen ouwehoeren. Jammer, interesse verloren
Jij begon mij af te zeiken

-edit- je zou kunnen zeggen dat ik begon, maar dat was nog inhoudelijk over de nieuwe regels
  maandag 4 juni 2007 @ 21:54:46 #29
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_50107642
Met deze sancties haal je de agressie niet weg, die moet toch op 1 of andere manier geuit worden. Volgens mij krijg je dan een alles of niets mentaliteit en de stap om echt iemand de hersens in te slaan is dan een stuk kleiner ipv groter.
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_50108856
Wil iemand met mij den weddenschap aan dat deze regel binnen een maand alweer verwaarloosd is door de redactie.

@dgk_redactie geloven jullier er zelf nog in, ik ben echt eens benieuwd naar jullie mening over de afgelopen paar dagen, en als het kan de toekomst.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_50109906
Dit heeft niks met geweld willen inperken te maken, dit is gewoon de kosten van een toekomstige hoofdprijs beperken John wordt met de dag zuiniger.
pi_50110644
Deze nieuwe regel zou best wel kunnen werken. Als mensen nog wat geld van hun mogelijk winst over willen houden, dan moeten ze maar eens gaan leren om hun handjes thuis te gaan houden. De vraag is echter, gaan ze deze regel ook netjes opvolgen? Dus als Brian weer eens een klap uitdeelt (ook al is het maar een "klapje"), kost het hem dan 100.000 euro of gaan ze weer eens uitzonderingen maken? In ieder geval hoeven ze met deze regels niemand naar huis te sturen, dus de redaktie heeft zichzelf wat speling gegeven omtrent het naleven van hun eigen regels.
  maandag 4 juni 2007 @ 22:58:49 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50110703
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:19 schreef Pavement het volgende:
@dgk_redactie geloven jullier er zelf nog in, ik ben echt eens benieuwd naar jullie mening over de afgelopen paar dagen, en als het kan de toekomst.
Waarin?
Dat het de DGK-ers lukt om hun handen thuis te houden?

Ik weet nog niet of ik daarin geloof
pi_50110796
1e overtreding: 100.000
2e overtreding: 200.000
3e overtreding: 400.000
4e overtreding: 800.000

Met nog 16 maanden te gaan in dit programma kan dat erg leuk gaan worden. 4 overtredingen en de winnaar zal met lege handen staan (dan heeft hij/zij alleen de villa zonder jackpot)
pi_50111032
Als iemand iemand slaat, dan gaat dat toch niet van de gezamenlijke jackpot af?
Ik bedoel als Brian Huub slaat dan krijgt Brian bij winst nog maar 900.000 euro in plaats van 1miljoen euro , maar Huub zou dan bij winst nog steeds 1 miljoen euro krijgen neem ik aan?
Anders zouden de goede te lijden krijgen onder de slechte.
Ik begrijp trouwens niet waarom die redactie bewoners niet gewoon laat verwijderen uit de villa bij fysiek geweld. Of zouden ze geen nieuwe bewoners meer kunnen vinden, en vandaar deze regels?
pi_50111961
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:01 schreef Mika25 het volgende:
Met nog 16 maanden te gaan in dit programma kan dat erg leuk gaan worden. 4 overtredingen en de winnaar zal met lege handen staan (dan heeft hij/zij alleen de villa zonder jackpot)
Inderdaad, als ik daar zou zitten, en op de wipstoel, dan wist ik het wel. Ik naar huis, dan de anderen een flinke som geld minder. En daarnaast. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat Talpa de regels op deze manier aanpast dat derden jou, als eventuele winnaar, een oor kunnen aannaaien. Dat is misleiding voor hen die er in gegaan zijn met het idee dat men 1 miljoen kan winnen.
pi_50114742
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Inderdaad, als ik daar zou zitten, en op de wipstoel, dan wist ik het wel. Ik naar huis, dan de anderen een flinke som geld minder.
Het geld per persoon, dus als Eric iemand slaat, dan zal de jackpot voor Eric minder worden, niet voor de andere bewoners.
pi_50114847
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 00:56 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Het geld per persoon, dus als Eric iemand slaat, dan zal de jackpot voor Eric minder worden, niet voor de andere bewoners.
Ok thnx.....dat maakt het inderdaad duidelijker en eerlijker. Alleen......waarom neem je nu Eric als voorbeeld. Die kneus slaat nog geen deuk in een pakje boter!
pi_50114882
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok thnx.....dat maakt het inderdaad duidelijker en eerlijker. Alleen......waarom neem je nu Eric als voorbeeld. Die kneus slaat nog geen deuk in een pakje boter!
Een stoel onder iemand wegtrekken mag niet meer
pi_50115248
quote:
ik vind het ook belachelijk.
De oude regels worden niet toegepast, dus verzinnen ze maar nieuwe regels.
Zullen die dan wel toegepast worden???? Nee, dus. Het gaat er in feite om dat de mensen achter de schermen de grenzen niet kunnen bewaken. Oké, soms kan het er over heen gaan en sluit je je ogen er voor, maar een andere keer compenseer je dat dan door extra alert te zijn en sneller in te grijpen. DAT is wat in het normale leven ook gewoonlijk is.

Maar hier... ik geloof wel dat de date van Eric (Alex) in opdracht van de redactie is gepest, vernederd en geslagen.
Alles voor TV-opnames.

Regels zijn er gewoon niet. Er zijn alleen maar "regels-om-de-schijn-op-te-houden"

Waarom geen boetes van 30 CP meer voor scheldwoorden? Waar is het verbod om met etenswaren te gooien gebleven? Waarom mag er nu opeens wel weer aan persoonlijke spullen gezeten worden?
Als dergelijke (feitelijk eenvoudig te constateren) overtredingen niet eens bestraft worden, is zoiets vaags als de grens van fysiek geweld al helemaal niet te handhaven. En dus afwezig !

Oke... stel in het hypothetische geval dat deze nieuwe boete regeling wordt wel gehandhaaft.... dan kun je er dus op los slaan, gewoon.
Als je denkt "ik kan toch niet meer winnen" ga je gewoon je jackpot even er uit meppen, voordat je naar huis gaat.
Gesanctioneerd geweld is het. En naar mijn mening leidt het juist naar extremer geweld "want je krijgt toch alleen maar een boete?????"

nieuwe regels? Er zijn geen regels.
pi_50117115
Het zou gewoon zo fijn zijn als iemand zn media stilte doorbreekt en eens zegt wat daar allemaal aan de hand is etc etc, Ilona bart nattenel nena ex talpa werkenemers post gewoon eens de waarheid ik denk dat iedereen dan nog verder in verbazing valt trouwens.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_50117343
Zal wel in het contract staan dat ze dat niet mogen
Anders had je het allang gehoord
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:13:32 #43
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_50128671
Of er valt niets te vertellen...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:55:10 #44
2018 PC eend
relativist
pi_50131904
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:27 schreef avonne het volgende:

[..]
Oke... stel in het hypothetische geval dat deze nieuwe boete regeling wordt wel gehandhaaft.... dan kun je er dus op los slaan, gewoon.
Als je denkt "ik kan toch niet meer winnen" ga je gewoon je jackpot even er uit meppen, voordat je naar huis gaat.
Gesanctioneerd geweld is het. En naar mijn mening leidt het juist naar extremer geweld "want je krijgt toch alleen maar een boete?????"

nieuwe regels? Er zijn geen regels.
Je kan de jackpot er niet uitrammen (alleen voor jezelf).
Maar als je toch denkt dat je niet kan winnen kan je natuurlijk altijd gaan slaan, ook voor deze regels
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:55:51 #45
2018 PC eend
relativist
pi_50131925
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 08:17 schreef Pavement het volgende:
Het zou gewoon zo fijn zijn als iemand zn media stilte doorbreekt en eens zegt wat daar allemaal aan de hand is etc etc, Ilona bart nattenel nena ex talpa werkenemers post gewoon eens de waarheid ik denk dat iedereen dan nog verder in verbazing valt trouwens.
Ilona heeft wel iemand gemailed
pi_50151710
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je kan de jackpot er niet uitrammen (alleen voor jezelf).
Maar als je toch denkt dat je niet kan winnen kan je natuurlijk altijd gaan slaan, ook voor deze regels
Als je over blijft met nog één of twee personen, dan calculeer je simpelweg 2 ton verlies in en sla je de ander het ziekenhuis in.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:55:34 #47
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_50164706
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je over blijft met nog één of twee personen, dan calculeer je simpelweg 2 ton verlies in en sla je de ander het ziekenhuis in.
Nope:
quote:
degene die een overtreding begaat zal zijn of haar jackpot met 100.000 euro zien dalen en bij een volgende overtreding zal de boete verdubbelen. Dus bij een tweede grensoverschrijding wordt 200.000 euro ingehouden en bij een derde 400.000 euro. Bij een ernstige overtreding kan er zelfs verwijdering uit de Villa plaatsvinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')