Niets, maar het toont wel leuk het hypocriete gedrag van jouw moslimbroeders. Ik kan het wel waarderen. Ze zijn gelukkig toch nog mens daar, zodra het op sex aan komt weten ze de regeltjes mooi te buigen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:53 schreef Masterix het volgende:
Dus wat maakt het dan uit dat in Iran de zedenpolitie ongesluierde vrouwen mishandeld terwijl met instemming en hulp van de geestelijken kleine meisjes worden geprostitueerd?
man ik hoop op een revolutie in iran,laat die gekke ayatollah's opkankerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef desiredbard het volgende:
http://nederkrant.wordpre(...)ische-dress-code-af/
Twee leuke filmpjes van een paar opgedroogde schapenkutten die belerend bezig zijn
En er wordt er een afgeranseld in de tweede ...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Niets, maar het toont wel leuk het hypocriete gedrag van jouw moslimbroeders. Ik kan het wel waarderen. Ze zijn gelukkig toch nog mens daar, zodra het op sex aan komt weten ze de regeltjes mooi te buigen.
En laat Ali buiten deze discussie. Ali vertelde net (in mijn hoofd) dat hij genoeg heeft van jullie geflame
Het is niet ongebruikelijk dat een fundi niet van zichzelf vindt dat hij een fundi is. Daarom zeg ik het maar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:04 schreef Masterix het volgende:
[..]
Niet van een fundi hoor.
Van iemand die normaal nadenkt. Want inhoudelijk ben je weer uitgeluld natuurlijk.
Ik lees het vanuit de veronderstelling dat het een goddelijke openbaring is, maar ik zie er geen ingewikkeldheid in. Al helemaal geen hoge ingewikkeldheid. Op dit punt spreek je wel jezelf tegen. Aan de ene kant beweer je dat de analfabete Mohammed (vzmh) een boek bij elkaar heeft geraapt met verhalen die hij tijdens reizen hoorde, aan de andere kant noem je het zeer ingewikkeld. Dat rijmt niet met elkaar.quote:De koran is een hoogst ingewikkeld boek als je het leest vanuit de veronderstelling dat het een goddelijke openbaring is. Vanuit die misvatting kan je de koran je leven lang bestuderen zonder er een houtvan te snappen.
Zo denken de joden ook over de christenen. Maakt dat dat de joden gelijk hebben?quote:Ik heb dat probleem niet. Ik lees het voor wat het is: een reeks fantasiën van een man over zijn eplileptische ervaringen en de geruchten die hij gehoord heeft over het jodendom en het christendom.
Weet je?
Zo bezien is de koran niet zo moeilijk eigenlijk: het maakt het mensen moeilijk, maar is het niet.
De tweede is gewoon een zwerfster die op hardhandige wijze wordt verzocht op te tievenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef desiredbard het volgende:
Twee leuke filmpjes van een paar opgedroogde schapenkutten die belerend bezig zijn
Altijd al felle types geweest die Perzische meiden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef desiredbard het volgende:
...ja, en anderen zie je aan voor shii: ik bewonder hoe stoïcijns je blijft als je zwaar afgaat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat een fundi niet van zichzelf vindt dat hij een fundi is. Daarom zeg ik het maar.
Het lijkt er anders niet op dat je er wat van begrijpt.quote:Ik lees het vanuit de veronderstelling dat het een goddelijke openbaring is, maar ik zie er geen ingewikkeldheid in.
Je fantasie wint het weer een van je leesvaardigheid: ik vind het niet ingewikkeld, het is onsamenhangend en chaotisch, maar nogmaals: als je begrijpt dat het alleen gaat om de fantasieën van een vrij onbeschaafde handelaar die zijn epilepsie probeert te begrijpen dan is er niks ingewikkelds aan.quote:Al helemaal geen hoge ingewikkeldheid. Op dit punt spreek je wel jezelf tegen.
Maar het dicht wel: de man was ziek, en de koran heeft daardoor nauwelijks een samenhang, een logica en erger nog: het heeft een chaotische opbouw en een stel onbegrijpelijke conclusies.quote:Aan de ene kant beweer je dat de analfabete Mohammed (vzmh) een boek bij elkaar heeft geraapt met verhalen die hij tijdens reizen hoorde, aan de andere kant noem je het zeer ingewikkeld. Dat rijmt niet met elkaar.
Ja.quote:Zo denken de joden ook over de christenen. Maakt dat dat de joden gelijk hebben?
Welke afgangquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:35 schreef Masterix het volgende:
[..]
...ja, en anderen zie je aan voor shii: ik bewonder hoe stoïcijns je blijft als je zwaar afgaat.
Gelukkig neem ik die conclusie van christenen nooit serieusquote:[..]
Het lijkt er anders niet op dat je er wat van begrijpt.
Onzin. Ik zeg enkel dat jij het interpreteert vanuit christelijk oogpunt, net zoals joden de Bijbel vanuit hun oogpunt interpreteren.quote:Moslims vinden trouwens (echte moslims dan, niet jij) dat je jaren studie nodig hebt om de koran te interpreteren. Soms beweer jij dat ook, maar ja, je vind tegenspreken leuker dan redeneren merk ik wel eens.
[..]
Naast christen- en moslimgeleerde ben je nu ook al een arts. Indrukwekkendquote:Je fantasie wint het weer een van je leesvaardigheid: ik vind het niet ingewikkeld, het is onsamenhangend en chaotisch, maar nogmaals: als je begrijpt dat het alleen gaat om de fantasieën van een vrij onbeschaafde handelaar die zijn epilepsie probeert te begrijpen dan is er niks ingewikkelds aan.
Het is een anamnese: een ziektegeschiedenis van een epilepticus. Boeiend.
Dat zeg je nu wel steeds, maar voor mij is het nog altijd niet ingewikkeld. Ik merk wel dat jij er wederom niets van snapt. Niet verwonderlijk. De joden denken ook exact te weten wat er in de Bijbel bedoeld wordt, net zoals de christenen menen te weten wat in de Koran bedoeld wordt.quote:Daarnaast heeft hij er allemaal verhalen doorgeengegooid die hij blijkbaar half gehoord en begrepen heeft: nalezen kon hij ze niet. Maar ik gelukkig wel, dus ik begrijp wel wat hij bedoelt.
Nee, ingewikkeld wordt het voor de mensen die doen alsof het goddelijke openbaringen zijn. Voor mij niet.
[..]
Vanuit jouw christen-fundi oogpunt is dat geen versassende conclusie.quote:Maar het dicht wel: de man was ziek, en de koran heeft daardoor nauwelijks een samenhang, een logica en erger nog: het heeft een chaotische opbouw en een stel onbegrijpelijke conclusies.
[..]
Heel goed, je hersenen beginnen weer meer zuursto te krijgen merk ik.quote:Ja.
Joden hebben hun gelijk, jij de jouwe en ik de mijne.
Fundi...
quote:
Dat is nogal een schijnoppositie, omdat alle kandidaten voor de presidentsverkiezingen moeten worden goedgekeurd door de ayatollah.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef retteketet het volgende:
Stom om dit te promoten, maar het laat wel zien dat Iran wél oppositie toelaat. Er is wel degelijk een veelvoud aan politici met sterk uiteenlopende meningen. Van Pourmohammadi tot Khatami tot Ahmadi Nejad, allemaal kunnen ze zich verkiesbaar stellen.
Tijdelijke huwelijken zijn nooit, behalve één enkele uitzondering in een zeer korte periode voor de volledige totstandkoming van de Islam ten tijde van een dreigende uitroeiing van de Moslims, toegstaan geweest in de Islam, dus dan kan je het moeillijk uitgeband hebben. Deze zeer zeldzame verschijnselen zijn bovendien heden ten dage van culturele aard en hebben verder geen basis in de Islam.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:50 schreef Paltalk het volgende:
[..]
de soennieten zijn net zo ziek:
The "sigheh" is banned in Sunni Islam, but similar practices can be found in Sunni countries. One such practice is the "urfi" marriage, an unofficial arrangement that is often kept secret. Although an urfi marriage involves signing a document in front of witnesses, the marriage can be broken by destroying the paper.
http://news.yahoo.com/s/a(...)temporary_marriage_1
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:35 schreef Masterix het volgende:
[..]
...ja, en anderen zie je aan voor shii: ik bewonder hoe stoïcijns je blijft als je zwaar afgaat.
[..]
Het lijkt er anders niet op dat je er wat van begrijpt.
Moslims vinden trouwens (echte moslims dan, niet jij) dat je jaren studie nodig hebt om de koran te interpreteren. Soms beweer jij dat ook, maar ja, je vind tegenspreken leuker dan redeneren merk ik wel eens.
[..]
Je fantasie wint het weer een van je leesvaardigheid: ik vind het niet ingewikkeld, het is onsamenhangend en chaotisch, maar nogmaals: als je begrijpt dat het alleen gaat om de fantasieën van een vrij onbeschaafde handelaar die zijn epilepsie probeert te begrijpen dan is er niks ingewikkelds aan.
Het is een anamnese: een ziektegeschiedenis van een epilepticus. Boeiend.
Daarnaast heeft hij er allemaal verhalen doorgeengegooid die hij blijkbaar half gehoord en begrepen heeft: nalezen kon hij ze niet. Maar ik gelukkig wel, dus ik begrijp wel wat hij bedoelt.
Nee, ingewikkeld wordt het voor de mensen die doen alsof het goddelijke openbaringen zijn. Voor mij niet.
[..]
Maar het dicht wel: de man was ziek, en de koran heeft daardoor nauwelijks een samenhang, een logica en erger nog: het heeft een chaotische opbouw en een stel onbegrijpelijke conclusies.
[..]
Ja.
Joden hebben hun gelijk, jij de jouwe en ik de mijne.
Fundi...
Ach man, lieg niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Tijdelijke huwelijken zijn nooit, behalve één enkele uitzondering in een zeer korte periode voor de volledige totstandkoming van de Islam ten tijde van een dreigende uitroeiing van de Moslims, toegstaan geweest in de Islam, dus dan kan je het moeillijk uitgeband hebben. Deze zeer zeldzame verschijnselen zijn bovendien heden ten dage van culturele aard en hebben verder geen basis in de Islam.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik ben geen soenniet, en al helemaal geen Marokkaan van afkomst. Ik ben Moslim, in Nederland wel te verstaan. Als je dan toch zo graag een cultuur wil bashen moet je bij de Nederlandse cultuur zijn, mafkees.
De sjieten waar jij het over hebt mogen mijn schoenen opeten en krijgen van mij mijn sandalen op hun hoofd. Geweldig toch dat sjieten in Iran de meerderheid hebben? Daar kan iemand echt gefrustreerd van raken, zeker als die persoon 3000 kilometer verder op woont en helemaal niet met die bananenrepubliek te maken heeft.
Jij bent precies de ziekelijke sjiet waar ik het over heb. Je voordoen als extreme sjiet, maar je nick vernoemen naar decadente homo's die elkaar anaal nemen op Hiv-feesten. Jij bent echt een aanwinst voor Iran.
Wat, profeet Ali?"Jullie" zijn echt machtsgeil. De schoonzoon toe-eigenen en kapen om vervolgens extra privileges te genereren. Heb eens eerst respect voor de Moeders van de Gelovigen, voordat je de schoonzoon van de profeet lastert en Israel van de kaart veegt.
Edit: misschien ben jij toch niet zo'n ziekelijke sjiet, maar een kloon die wel opstoken.
Zo jij bent echt hardleers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ach man, lieg niet.
Het is dagelijke praktijk in vele moslim-landen, van de Emiraten tot Indonesië.
Niks zeldzaam... Sunni's en Shii's doen allemaal hardstikke fanatiek aan prostitutie maar hebben er alleen een stel kutsmoezen voor.
Zo compleet nutteloos ben jij ook weer niet. Was even niet scherp.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef Masterix het volgende:
S7F suggereert bij de weg dat de islam uit zou zijn gestorven als ze niet tot hoererij over waren gegaan?
Interessant...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |