Jij hebt al 5 kinderen en hij geen?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Het is duidelijk dat hij simpelweg niet in de buurt komt van mij kwa potentie.
Baak.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef dieselnoi het volgende:
hey ik dacht dat dit de klaagbak was!
Tjonge kerel, je zit echt met jezelf in de knoop he!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Maar hij heeft dus een rijke pappa en is naar een prive school gegaan. Daar kreeg hij intensief les, motivatie en een instructor die precies zegt wat hij moet antwoorden op een bepaalde examen vraag. Daarnaast krijgt hij pis gemakkelijke schoolexamens zodat ook al hij haalt hij een alleen maar onvoldoendes op het centraal examen dan heeft hij alsnog genoeg ruimte voor compensatie.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Roellio het volgende:
Ik vind je nogal arrogant en vervelend overkomen.
Ik erger me aan jou!
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef BlackJack het volgende:
Wow, ondanks je magnifieke intelligentie heb je weinig kaas gegeten van grammatica. Misschien weer een jaartje extra doen om die voldoende voor nederlands echt te verdienen?
Grammatica heeft weinig met intelligentie te maken, omdat grammatica regelmatig ONLOGISCH is. Je kunt natuurlijk alles uit je kop leren zodat je foutlous alles neer kunt schrijven, maar ach... niet iedereen heeft daar zin in.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef BlackJack het volgende:
Wow, ondanks je magnifieke intelligentie heb je weinig kaas gegeten van grammatica. Misschien weer een jaartje extra doen om die voldoende voor nederlands echt te verdienen?
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Roellio het volgende:
Ik vind je nogal arrogant en vervelend overkomen.
Ik erger me aan jou!
Inderdaad. Volledige onzin te verwachten dat een aankomend academicus een redelijk leesbaar verhaal kan schrijven. Uberhaupt is het onzin dingen uit je hoofd te leren. Zullen we het hele schoolsysteem maar opheffen? Lelijke kennisgaaring instituten dat het zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Grammatica heeft weinig met intelligentie te maken, omdat grammatica regelmatig ONLOGISCH is. Je kunt natuurlijk alles uit je kop leren zodat je foutlous alles neer kunt schrijven, maar ach... niet iedereen heeft daar zin in.
Een spellchecker installeren is dan weer wel intelligentquote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Grammatica heeft weinig met intelligentie te maken, omdat grammatica regelmatig ONLOGISCH is. Je kunt natuurlijk alles uit je kop leren zodat je foutlous alles neer kunt schrijven, maar ach... niet iedereen heeft daar zin in.
Dat deed Cho ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Ik erger me echt aan een jongen op de universiteit.
Jamaar die jongen had een persoonlijke coach die 'm alle antwoorden op de examens influisterdequote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
VWO op een prive school is echt niet makkelijk als je dat denkt.
uuuuuh???quote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
eindige voor de cito toets hoog in de 540 (ik geloof 548).
Ik was altijd de beste van mijn klas op de basisschool en in het begin van de middelbare school. Waarom hij wel en ik niet? Duidelijk hoor ik bij de beste van nederland
Dat was bij ons de docent zelf, maar toch...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef Burdie het volgende:
Jamaar die jongen had een persoonlijke coach die 'm alle antwoorden op de examens influisterde.
Ik vond zijn verhaal redelijk leesbaar en kon het best volgen. MIsschien omdat ik niet op iedere slak zout loop te strooien maar gewoon 'the bigger picture' zie!?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Inderdaad. Volledige onzin te verwachten dat een aankomend academicus een redelijk leesbaar verhaal kan schrijven. Uberhaupt is het onzin dingen uit je hoofd te leren. Zullen we het hele schoolsysteem maar opheffen? Lelijke kennisgaaring instituten dat het zijn![]()
alles behalvequote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef Burdie het volgende:
Verkapt "ik ga naar de universiteit'-topic.
Ben jij nou echt een voorstander van het competentie gericht onderwijs?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond zijn verhaal redelijk leesbaar en kon het best volgen. MIsschien omdat ik niet op iedere slak zout loop te strooien maar gewoon 'the bigger picture' zie!?
En ja, het huidige schoolsysteem mag wat mij betreft inderdaad op de schop, want dingen uit je kop leren is inderdaad zinloos, aangezien je 95% van al die stof binnen enkele jaren weer vergeten bent wanneer je het niet meer tegenkomt (oftewel geschiedenis, topografie, etc)
In plaats van dat zinloos leren (je leert dingen die je grotendeels niet nodig zult hebben, en je zult het dus ook weer spoedig vergeten), kun je in het onderwijs beter andere dingen leren aan studenten waar ze wel iets aan hebben, zoals dingen die men in de praktijk nodig heeft. Vervolgens moet je, zodra de student weet wat hij/zij wil gaan worden/doen, gericht onderwijs geven waarbij ze iedere dag in de weer zijn met die bezigheden die men later in dat beroepsgebied nodig heeft...
Maar goed, school is tegenwoordig gewoon een soort gevangenis/opvang voor kinderen om ze lekker bezig te houden, en van de straat af te houden... dus ik betwijvel of men overgaat op die kids ECHT les geven in dingen die van nut zullen zijn.
Nee, BlackJack heeft gelijk. Van een academicus mag je op z'n minst verwachten dat hij taalkundig competent is.quote:
Hij had nog niet 1 vak gehaald zei TS, dus zó veel bereikt ie nou ook weer nietquote:Op maandag 4 juni 2007 18:11 schreef mrbomb het volgende:
Ik snap wel dat het vervelend is om te zien dat zo'n jong door geld hetzelfde bereikt als jij door kennis.
Het gaat er toch om dát hij op de universiteit zit?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hij had nog niet 1 vak gehaald zei TS, dus zó veel bereikt ie nou ook weer niet
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:13 schreef OldJeller het volgende:
Van een academicus mag je op z'n minst verwachten dat hij taalkundig competent is.
dat extra jaar heeft kennelijk nog niet geholpenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Dus weer een jaar overnieuw alleen om Nederlands te maken.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:21 schreef Tomash het volgende:
[..]
dat extra jaar heeft kennelijk nog niet geholpen![]()
quote:over·nieuw (bw.)
1 [inf.] opnieuw
Dat zijn de mensen die nooit vrienden hadden en altijd als laatste werden gekozen bij gym.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:21 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ja en hij was ook altijd de beste op de basisschool.
Ken jij de TS goed genoeg om dit als onzin te beschouwen?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:26 schreef tbs-johny het volgende:
"Duidelijk hoor ik bij de beste van nederland "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O RLY?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:33 schreef Dickbride het volgende:
Universiteiten zijn highly overrated [afbeelding]
Niks verkapts aanquote:Op maandag 4 juni 2007 18:47 schreef Hijacking het volgende:
verkapt ik ben een huillie topic
Nee, ik ben ervoor om kinderen gewoon vooral onderwijs te geven in dingen waar ze iets aan hebben. Uiteraard taal en rekenen en engels etc... maar ook meer gym, meer creatieve vakken, meer praktijk-gerichte vakken zoals koken, voedsel, hygiene, sciale vaardigheden, verkeer, etc.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:08 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ben jij nou echt een voorstander van het competentie gericht onderwijs?![]()
Dat bestaat al: Het (V)MBOquote:Op maandag 4 juni 2007 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik ben ervoor om kinderen gewoon vooral onderwijs te geven in dingen waar ze iets aan hebben. Uiteraard taal en rekenen en engels etc... maar ook meer gym, meer creatieve vakken, meer praktijk-gerichte vakken zoals koken, voedsel, hygiene, sciale vaardigheden, verkeer, etc.
En zodra dan duidelijk wordt welke richting die kinderen op willen, later als beroep enzo, dan gewoon gericht onderwijs op die beroepsrichting
Ik snap wel waarom je als loser wordt gezienquote:Duidelijk hoor ik bij de beste van nederland maar ik word als loser gezien
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:12 schreef McGilles het volgende:
Heel afrika ergert zich aan jou omdat jij wel de kans hebt gehad om naar school te gaan!
quote:Nee je kan niet fokken met een echte kakker knakker
Wannabe! Zoals die Barend – Jan stakker.
Zag je nooit op de golf club of de hockey club
Met een gooise hockey trut, nee je was waarschijnlijk blut
Je komt niet uit een rijke buurt, je bent er naar verhuist.
Ik heb je stamboom na gepluisd, verkeerde mensen ingeluisd.
Dat je niet me mij kan fokken moet je kennelijk nog leren
Probeer nog een keer Homo! (homo) en ik laat je deporteren.
En daar kom ik weg mee! Pa zit hoog bij de VVD!
1 advies hou je stijl toch prive, want je flow maakt meer fouten dan een LPF’er
je stem is pauper en je punchlines niet al te clever
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |