quote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef Misanthropist het volgende:
Transactie code: 2425
Password: witten
nog 7 vrij
Ik doe mee, gezelligquote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef Misanthropist het volgende:
nog 7 vrij
Mooi, leuk!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Misanthropist het volgende:
[afbeelding]
Gaarne uw mening, daar ik de lettertypes c.q. logo's niet heb.
Done!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Sandyman het volgende:
@Chicken, kun jij de OP aanpassen met de nieuwe kop, en dan de andere screens verwijderen?
doe meequote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef Misanthropist het volgende:
nog 7 vrij
Oh ja, das waar ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:26 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je had ook kunnen copy-pasten uit de wiki
Dat heb ik gedaan... volgens mij zijn er meer lui die niet meer spelen... en ik weet niet 100% zeker of hij nog speelt (zie net een omzet staan van ¤ 21.720)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:27 schreef Sandyman het volgende:
En ik begrijp verder dat cyberronbin niet meer speelt, aangezien zijn naam is doorgekrast, misschien netter om dat dan gewoon uit de OP te verwijderen?
Geen idee, misschien voor de toekomst. Zelf vind ik het wel wat waard om achter de hand te houden, aangezien je ineens bedenkt "dat lijkt me ook wel wat om te verkopen" je anders wekenlang bezig bent om R&D op het juiste niveau te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef Eronymus het volgende:
Heeft het enig nut om wat R&D te doen in andere sectoren?? Ik kan de GH bouwen in de 3 sectoren waarmee ik verder wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |