quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef hamkaastosti het volgende:
pfff.. op m'n werk loopt het ook vaak op tot de 32 graden en daar zit ik dan met lange broek en net shirt..
aansteller
Bij een klein raam kan dat idd wel, maar ik heb alleen een groot klapraam (draaipunt in het midden) van 1:40 bij 1:40 en openslaande balkondeuren.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:38 schreef ivetje het volgende:
Bij ons hangt de slang van de airco door het bovenraampje. Zo'n klein klapraampje is dat. Hij helpt dan nog steeds goed hoorEn gordijnen dichthouden helpt ook alweer.
Een ventilator werkt bij zulke hitte niet meer...je verplaatst daarmee alleen de warme lucht en je krijgt dus net zo'n warme lucht terug in je bek![]()
boeie. gewoon zitten en werken en niet de homo die niet tegen wat warmer weer kan uithangen.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp niet dat je dan nog lekker op de werk blijft, bij een temperatuur van 32 graden
Hier zitten al die vrouwen ook altijd te blazen, zuchten, steunen en met blaadje te wapperen als het een beetje warm wordtquote:Op maandag 4 juni 2007 16:41 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
boeie. gewoon zitten en werken en niet de homo die niet tegen wat warmer weer kan uithangen.
Die dingen zijn niet alleen prijzig in aanschaf, maar kosten ook een godsvermogen aan energie.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:41 schreef Janetje het volgende:
[inkopt] Zet de schuifpui open [/inkopt]
Maar OT.. Wat dacht je van zo'n mobiele airco ofzo?
Wel wat prijzig natuurlijk.. Via markplaats of e-bay kan je wel wat goedkoops op de kop tikken..
Je baas hoort gewoon voor een aangename werkomgeving te zorgen. 32 graden is gewoon té warm.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:41 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
boeie. gewoon zitten en werken en niet de homo die niet tegen wat warmer weer kan uithangen.
Hij is student.. ik neem aan dat 'ie all-in woont.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet alleen prijzig in aanschaf, maar kosten ook een godsvermogen aan energie.
Energie en aanschafprijs boeien me niet eens zoveel, het is meer dat het gewoon bijna niet kan. Je moet toch altijd of een unit aan de buitenkant hebben of een slang en dat gaat beide gewoon niet lukken.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet alleen prijzig in aanschaf, maar kosten ook een godsvermogen aan energie.
Welkom in KLB.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:49 schreef ScudRaket het volgende:
Zeikerd 14.gif
Ze worden met het jaar krachtiger en zuiniger. Ook die dingen worden doorontwikkeld.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hebt ook airco's die dat niet hebben, gewoon een soort kastje dat je in een hoek van de kamer neerzet.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:47 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Energie en aanschafprijs boeien me niet eens zoveel, het is meer dat het gewoon bijna niet kan. Je moet toch altijd of een unit aan de buitenkant hebben of een slang en dat gaat beide gewoon niet lukken.![]()
Het leuke is ook dat de zomer niet eens echt is begonnen, bij een lange periode van warm weer is het nog veel extremer. En geloof me 40+ op je kamer is niet leuk meer.![]()
Dan zou ik naar huis gaan, want dan hoef je helemaal niet te werkenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef hamkaastosti het volgende:
pfff.. op m'n werk loopt het ook vaak op tot de 32 graden en daar zit ik dan met lange broek en net shirt..
aansteller
Ik doe het andersomquote:Op maandag 4 juni 2007 23:30 schreef shakaboem het volgende:
Hou je gordijnen dicht en de ramen open. Zo hou ik mijn kamer koel.
Pak je spullen, zeg de huur opquote:Op maandag 4 juni 2007 16:45 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Goed idee, zal het gebouw even draaien.![]()
Chigo jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef mac-ie-mac het volgende:
Heb hier contact met een airco fabriekant in China. 160 euro's voor een 9000 btu split unit. Minimale afname 50 pcs. Nou 50 fokkers misschien????
Ja een ventilator maakt het ook echt koeler.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:30 schreef thedude0 het volgende:
gewoon zo'n ventilator kopen bij de blokker, ze zijn redelijk goedkoop
trouwens die ventilatoren of ventilators ? van tegenwoordig zijn slechter dan die van laten we zeggen 5/6 jaar geleden, er komt minder lucht vanaf
als je het de verkeerde kant opricht dan voel je idd niets van de verfrissende wind die er vanaf komtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:36 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ja een ventilator maakt het ook echt koeler.![]()
Er zijn echt mensen die dat denken. RIP.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:36 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ja een ventilator maakt het ook echt koeler.![]()
Geef die eens aan mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb een airco. Het is hier nu rond de 17 graden.
Een diepvries op je slaapkamerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Ici-Paris het volgende:
ze je koelkast/diepvries deur open,
mits je die hebt
Heb wel een koelkast, tis een studentenkamer.quote:
Hmm, zet je koelkast wat korter bij een raam, kan de warmte beter wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:38 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Heb wel een koelkast, tis een studentenkamer.![]()
Waarschijnlijk dus ook onderdeel van het probleem.
Gaat niet lukken, zo heel groot is het hier niet en dit is het meest logisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hmm, zet je koelkast wat korter bij een raam, kan de warmte beter weg
In de zomer komen hier wel eens matties slapen omdat het hier altijd uber koud is.quote:
mijn posthistoryquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat ten drommel man, waar zoek je op om zulke oude topics te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |