Met die last-minute overwinningen ben je dan ook eerder een sadist dan een masochist.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En nee, ik ben niet 'The Prophet' (om het een beetje on-topic te houden).
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:59 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Met die last-minute overwinningen ben je dan ook eerder een sadist dan een masochist.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:59 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Met die last-minute overwinningen ben je dan ook eerder een sadist dan een masochist.
quote:
quote:
Een echte klassieker dusquote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef Gitanki het volgende:
...
De enige plaat die nog niemand raadde is nu nr. 03![]()
Een klassieker is het inderdaad, maar niet zo'n grote bekendequote:
Zelfde plaat onder verschillende namen uitgebracht dus... dan zouden beide titels goedgerekend moeten worden, niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:38 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Een klassieker is het inderdaad, maar niet zo'n grote bekende![]()
Ik zag dat je opnieuw had ingezonden, maar het is die ook niet helaas, het is een andere EP/plaat/versie, zeg maar
Eigenlijk wel hequote:Op woensdag 13 juni 2007 01:28 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Zelfde plaat onder verschillende namen uitgebracht dus... dan zouden beide titels goedgerekend moeten worden, niet?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef Curchulain het volgende:
Is mijn titel bij 8 nog steeds fout of ben je weer een punt vergeten?
quote:Curchulain: 5 onjuist, bij 8 de titel
Ja dat was bij de vorige. Die titel heb ik na die mededeling veranderd.quote:
Klopt alweer, helaas dacht ik toen dat je alleen nr. 26 had aangepast, maar de titel van nr. 8 is inderdaad nog steeds incorrect.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:27 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ja dat was bij de vorige. Die titel heb ik na die mededeling veranderd.
Ondanks de mededeling erboven dat het een update voor nrs. 8 en 26 wasquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Klopt alweer, helaas dacht ik toen dat je alleen nr. 26 had aangepast, maar de titel van nr. 8 is inderdaad nog steeds incorrect.
(excuses voor het laat reageren, moest weg gisteravond).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |