Ik stuur 12 artiesten en 12 titels in. Je geeft twee opmerkingen: een artiest fout en een titel niet geheel goed. Dat zijn 1 + 0,5 punten in mindering. 12 + 12 - 1 - 0,5 = 22,5quote:
Nja hercalculatie is wel een thema deze keer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:28 schreef Sequencial het volgende:
Ik stel voor de topictitel te wijzigen in
Dance ID Wedstrijdje, #35 Zonder Wipneus en Pim maar MET rekenmachines in de aanslag voor volhardende hercalculatie [afbeelding]
ik kom zelf toch steeds weer op slechts 10 punten voor mezelf uit
Inderdaad.. ik ben op een of andere manier vergeten iets, je hebt inderdaad 22,5 punten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik stuur 12 artiesten en 12 titels in. Je geeft twee opmerkingen: een artiest fout en een titel niet geheel goed. Dat zijn 1 + 0,5 punten in mindering. 12 + 12 - 1 - 0,5 = 22,5
Of vertel me wat ik nog meer fout had.
Ik had er 20.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:20 schreef Gitanki het volgende:
Aangepaste ende veranderde tussenstand (hopelijk ditmaal correct)
...
05. Rosstek: 19
...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opmerkingen:
e-wok: fout: 1, 2, 6 en 22 alsmede de remixes van 7 en 16
Sequencial: #26 fout.
Trancelocator: Alles, op #19 na, is goed.
![]()
Tot nu toe iedereen met 20 of meer punten en nog dicht opeen.
Dat met nog ruim 5 dagen te gaan.
Misschien dat ik binnenkort wat hints erin gooi over de tracks die nog niet geraden zijn.
[ Bericht 7% gewijzigd door Gitanki op 09-06-2007 16:14:17 ]Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
grappig! Ik sta er ook nog in. Al tijden niet meer geweest hier.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:55 schreef sink het volgende:
we zijn ondertussen weer enkele contests verder, dus een kleine update van de algemene statistieken..
er zijn enkele verschuivingen, en ik heb er de mensen met slechts 1 deelname onderaan gezet, zodat het wat realistischer oogt..
[[url=http://img45.imagevenue.com/loc791/th_76130_Fok0_34_Stats_122_791lo.jpg]afbeelding][/URL]
(clickable)
Hmja, ben nu wel benieuwd, welke tracks zijn er nog niet geraden danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:30 schreef Gitanki het volgende:
Misschien dat ik binnenkort wat hints erin gooi over de tracks die nog niet geraden zijn.
Woh, das snel!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef Gitanki het volgende:
Hoevaak is een track tot nu toe geraden?
Hierbij tel ik inzendingen met ontbrekende remixes of niet 100% juiste titel/ artiesten wel mee, maar halve inzendingen (enkel titel/ enkel artiest) niet.
Morgen volgen kleine hints naar de nog niet benoemde nummers.
iedereen die ooit heeft meegedaan staat erinquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
grappig! Ik sta er ook nog in. Al tijden niet meer geweest hier.![]()
Leuke nieuwe sig, TLquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |