In feite zegt Tien dus dat Huub Amanda niet eens geraakt heeft toen hij wilde spugenquote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
dit is de weergave van Tien
[..]
Dus helaas Amanda jij bent de zwakste schakel.
Precies.. en andersom welquote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite zegt Tien dus dat Huub Amanda niet eens geraakt heeft toen hij wilde spugen
Dat siert ze dan wel weer.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite zegt Tien dus dat Huub Amanda niet eens geraakt heeft toen hij wilde spugen
Ziet ze die zo vaak dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik had niet verwacht dat het ooit zover zou gaan tussen jou en Huub."
Eric: "Echt een kutkind. Maar hij gaat hem nog wel krijgen"
Natasia: "alles wat je geft krijg je terug"
Eric: "Drie keer zo hard"
Natasia: "Ik dank God op mijn blote knieen voor mijn kids en mijn ventje. Anders zou ik het niet redden"
Ruzie bijleggen en danquote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef AnTjUh het volgende:
hebben amanda en brian weer quality-time??
Er wonen natuurlijk ook meer witte mensen in Nl, dus statistisch gezien niet zo vreemd, Natasja!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Natasia begint weer over de moord op Kloppenburg en Pim Fortuyn. Allemaal gedaan door witte mensen.
ik heb net weer betaald en 1 stream doet het (zie nu eric)quote:Op maandag 4 juni 2007 16:27 schreef Charmian het volgende:
Hebben alle mensen met dat gratis abonnement van een maand nu geen beeld meer?
Druk op stopknop, daarna opnieuw starten.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:40 schreef scanman01 het volgende:
Stream 3 bij mij. 60 k/s en zonder geluid
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |