Tof, 4 euro, je kan niet pinnen of chippen, is een automaat. Hij wisselt wel van briefgeldquote:Op maandag 4 juni 2007 18:43 schreef Tangarine het volgende:
Hey, en ik zei al dat ik ook komHoe duur is het?
Geregistreerd op: donderdag 13 november 2003 @ 11:16quote:Op maandag 4 juni 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehe, je moet mijn taakbalk nu eens zien
[afbeelding]
Met de computer kan ik vrij goed multitasken.
Met IRC aan het chatten
MSNen met een klasgenoot over de toetse
SMen is samenvatting van school
Muziekje
Mailprogramma (ik heb mail zie ik)
FTP voor een aantal cdtjes
Utorrent = dito
Paintshop pro voor foto's waarmee ik bezig was.
Ik blijf bezig
hij leeft nogquote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
na, vooruit, in deze post ik weer.
een heel klein beetje.
LEX!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
na, vooruit, in deze post ik weer.
een heel klein beetje.
ben je stuk?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, echt heel levendig ben ik niet meer.Maar dood zou overdreven zijn ja.
Doe nou nooit zulks een gekke dingen zoals niet posten enzoquote:Op maandag 4 juni 2007 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, echt heel levendig ben ik niet meer.Maar dood zou overdreven zijn ja.
Ja zwaar weekend gehad. En erg veel indrukken op mn nieuwe baan opgedaan.quote:
Jo he, jij hebt echt te veel snelstart icoontjes...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Renesite het volgende:
Oh! EN ALS IEMAND KLAAGT OVER MIJN OVERMATIGE HOEVEELHEID SNELSTART ICOONTJES! DIEGENE GA IK WURGEN!
het was voor mijzelf, Jesse_ en een paar anderen beter dat ik in het vorige deel niet postte.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe nou nooit zulks een gekke dingen zoals niet posten enzo!
Als iets stuk is kun je dat toch repareren met ducttape?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja zwaar weekend gehad. En erg veel indrukken op mn nieuwe baan opgedaan.Bevalt wel trouwens
En zo eens in de vier weekn kan ik zlefs een middag fokken vanaf mn werk als ik geluk heb, jaja.
materiele dingen wel ja...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:31 schreef maok het volgende:
[..]
Als iets stuk is kun je dat toch repareren met ducttape?![]()
kssssssssssssssssssst!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jo he, jij hebt echt te veel snelstart icoontjes...
Heb begrepen dat ze zaterdag bij Papendal zijn gesinaleerd, dat zou toch zeker 200 km verklarenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja he.
Dat ding had ook al 480 KM op de teller![]()
Ik heb een hekel aan water. En om vrouwen in bikini te bekijken hoef ik het ook niet te doen,mn bril beslaat toch in het zwembad.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:16 schreef freecell het volgende:
Oké:
Mee:
-Teigan
-Freecell
MIsschien:
- Tangarine
- Wiets
- Aryon
- DaD
wanneer weet iedereen het?
Uit bed komen is even kut, maar als je eenmaal in het water ligt, voel je je wel top
En daarbij is het niet eens verplicht baantjes trekken, de duikplank is zelfs omlaag
(al moet ik toegeven dat ik wel ging baantjestrekken)
Nog een voordeel: je ben de hele dag fris en blij.
had ie een bijl in zn nek? Dan was het Jesse_quote:Op maandag 4 juni 2007 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was Jesse_ net in de supermarkt? Iemand noemde me chagrijn.
Je doet gewoon je bril af en dan heb je dus een goed excuus om heel dicht bij de vrouwtjes te komen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan water. En om vrouwen in bikini te bekijken hoef ik het ook niet te doen,mn bril beslaat toch in het zwembad.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat een barrel zeg. Zelfs de geducktapete bolide van Alex is nog stukken mooier.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je doet gewoon je bril af en dan heb je dus een goed excuus om heel dicht bij de vrouwtjes te komen.
heheheheheh!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had ie een bijl in zn nek? Dan was het Jesse_
Goed dat je ut zegt, dan ga ik nu ff pinnen. Ben ik ook weer ff buiten en ga ik ff kieken of de skateboard baan beetje rustig is.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof, 4 euro, je kan niet pinnen of chippen, is een automaat. Hij wisselt wel van briefgeld
Ingang is rechts van de ingang van de vensterschool en bij de fietsenrekken, wijst zich wel.
Bij elkaar opgeteld sta ik op 7000..., maarja dat vond ik wat teveelquote:Op maandag 4 juni 2007 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn 5000e post is al geweest
![]()
het grote treintopic Deel 70![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |