Die van Natasia kwam toen midden in de nachtquote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar nooit 's nachts. Dus ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.
Gaat Eric een straatsgreep plegen?quote:Erics ‘nieuwe’ coup begint al aardige vormen aan te nemen. In gesprek met zijn kapster laat hij even los hoe hij over de hele situatie denkt. “Af en toe denk ik wel eens ‘wat doe ik hier?’”, zegt hij zachtjes. Wordt het de Leidenaar allemaal teveel? Het is toch lastig, thuis heb je dan weer geen privékapster die je hoofd masseert…
Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik denk dat die vanavond gaan komen. Is wel vaker gebeurd dat dat een beste tijd duurde.
En hij was te zacht..quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef 2live het volgende:
ik geloof sowieso niet dat er nog iemand exit gaat voor fysiek geweld, nena is net iets te vroeg geweest met haar trapje.
ha, dat staat dan ook zo mooi in verhouding tot slag met een naaldschoenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilona
Dat dat niet gaat gebeuren hebben ze dus al gezegd.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.
quote:
dat gaat echt niet gebeuren, ik kan me herrinneren dat ik een dag hoopvol heb zitten wachten nadat ze thee over huub had gegooid; niets. Dat was al een teken aan de wand.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Toch duim ik voor een exit. Van Amanda.
Helaaschquote:Op maandag 4 juni 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dat niet gaat gebeuren hebben ze dus al gezegd.
Tenzij je op de markt staat.. en stembanden getransplanteerd konden wordenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is ook donor. Daar wil toch niemand iets van hebben?
zijn die silliconen dan niet herbruikbaar?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is ook donor. Daar wil toch niemand iets van hebben?
Hahahaha dus dat!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:54 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk net dat filmpje van die ruzie gisteren... dat gegil van Brian nadat Amanda alcohol in haar oog krijgtIk kom echt niet meer bij...
Hoeft meit perse... Amanda kreeg volgens mij pas 's avond d'r waarschuwing nav het koffie incident...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
OW komen wel direct.. daar wachten ze niet mee.. Natasia kreeg hem ook direct met het verstoppen van de koffer van Ilona
Brian kan zijn PARAplu paraat houden, dus.quote:
Kwist niet eens meer dat ze die gekregen hadquote:Op maandag 4 juni 2007 11:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoeft meit perse... Amanda kreeg volgens mij pas 's avond d'r waarschuwing nav het koffie incident...
Je bedoelt dat Eric ook exit moet?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kwist niet eens meer dat ze die gekregen had
Ik ben nu dus ook niet meer zeker dat ze er geen krijgt.. Zou wel van de gekke zijn als er niets mee gedaan wordt..
Vond ik trouwens ook met het Huub/Eric incident
quote:
OW en exits komen niet altijd gelijk.... en de redactie heeft gisteren al aangegeven dat het geen exit wordt.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |