abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50085215
Het kopen van nieuwe meubels voor ons nieuwe huisje gaat lekker, en nu hebben we ons oog laten vallen op 2 fauteuils van Harvink: De Deining III.

Nu heb ik hem alleen overal in leer zien staan, en nergens met een stoffen bekleding zoals wij hem willen. Heeft toevallig iemand deze stoel in een stoffen uitvoering, en zoja kan die me dan vertellen hoe de achterkant eruit ziet? We zijn namelijk bang dat er een zichtbare rits aanwezig is, en dat willen we niet

Een foto van de achterkant van deze stoel in stoffen uitvoering zou helemaal geweldig zijn trouwens
Nikon D3 + aanhangsels en opschoefsels
  maandag 4 juni 2007 @ 12:01:40 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50086957
info@harvink.nl

Mss gaat dat wel het snelst.
pi_50087362
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
info@harvink.nl

Mss gaat dat wel het snelst.
Hehe, had ik net ook gedaan en ging inderdaad erg snel. De rits zit dus aan de onderkant van de zitting, maar toch blijf ik benieuwd naar de afwerking aan de achterkant
  maandag 4 juni 2007 @ 12:15:12 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50087412
Ah.
Enneh... als je ze nou om een foto'tje van de achterkant vraagt?
pi_50087971
Wij waren op excursie ook in de showroom bij Harvink in IJsselstein.

Omdat zij zelf daaro de stoffering doen, liggen er lekkere grote lappen van alle stoffen die zij gebruiken in de collectie.
Das makkelijker uitzoeken dan een knipstaaltje van 10 x 10 bij een woongigant.
Dus een aanrader.

Overigens de Deining en dr. Jazz stonden hoog op onze lijst.
pi_50088324
Bedankt voor de tip

De stof hebben we gelukkig al gezien, wordt exact dezelfde stof als op onze bank, maar alleen in een lichtgrijze tint (Hallingdal 130). Erg mooie site heeft die stoffenfabrikant trouwens: http://www.kvadrat.dk/

Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')