Sigh.quote:
Er zitten ook wat relationele posts tussen. Van meerderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef Swiffer het volgende:
hmmm
*vraagt zich de waarde van het topic af*
Euhm, nou ik heb anders flink geklaagd over m'n werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef Swiffer het volgende:
jaaa neee zo bedoel ik t nie....
maar vandaag lullen we lucht zeg maar..
Het was zó luchtig, dat zelfs mijn maag zoiets had van.. Dudette? Are you kidding me?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef timmeeeh het volgende:
en herinneren jullie je Luchtig Toetje nog?! we werden opgelicht waar we bij stonden!
Ik las Bos (als in Wouter Bos)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:00 schreef timmeeeh het volgende:lucht
een zak chips bestaat ook voor het grootste deel uit lucht
en dan nog niet te spreken over Bros !
Volgens mij zag ik dat pasgeleden nog bij de Jumbo staan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef timmeeeh het volgende:
en herinneren jullie je Luchtig Toetje nog?! we werden opgelicht waar we bij stonden!
Dat klopt. Toen wilde ik nog tegen JD zeggen: "Hé, JééDéé. Zullen we dát weer eens proberen?". Maar toen dacht ik aan de tijden dat ik dat thuis at, en de momenten dat mijn maag zei van.. "Are you kidding?".quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef _krizip_ het volgende:
Volgens mij zag ik dat pasgeleden nog bij de Jumbo staan!
En best smerig ook...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Weggegooid geld dat luchtig toetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |