Liev!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, het gaat over Breda, dus ik dacht: "laat ik dat nu even delen met Breda."
Klagen over de opleiding is niet moeilijk, er valt genoeg te klagen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:56 schreef Kuukske het volgende:
Altijd klagen ende zeicken op de instantie die uiteindelijk een papiertje verstrekt waar zij een baan mee kunnen krijgen op HBO niveau met bijbehorend salaris. Ook al gaat dat gepaard met lessen die misschien niet eens aansluiten bij datgeen wat men wenst te doen.
Je hébt het papiertje straks wel en dat is waar de werkgever naar kijkt. Hoe de opleiding vormgegeven was kan de werkgever niet zo heel erg boeien.
Geen papiertje; geen baan. Althans.. niet zo makkelijk.
Ik doe er verder ook niets mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:07 schreef JDude het volgende:
Liev!
Alleen doe ik vrij weinig met die Frontpage video's.
Vier regeltjes tekst, opeens uit het niets afgebroken, en die video's doen het hier niet.
Het Radius was nog erger...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja maar dat gaat over het Florijn. Dat ís pure bagger.
Neen.quote:
Moet'ie vanmiddag naar het ziekenhuis of bedoel je Heineken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Er staat een flesje lauwe pis bij m'n collega op kantoor.
Heineken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:13 schreef JDude het volgende:
Moet'ie vanmiddag naar het ziekenhuis of bedoel je Heineken?
Ik wilde net zeggen dat ik moet zeiken. Maar ik zal er speciaal voor jou dan maar pissen van maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Hallo. Ik ben Kuukske. Ik ben boos. Ik ben van mening, dat mensen niet moeten zeiken. Ik ben tevens van mening dat die mensen die tóch zeiken NIET MOETEN ZEIKEN.
Daar heeft het geen fuck mee te maken. Mensen zeiken achter m'n rug om.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Ambtenaren zeiken al snel om niks, komt omdat ze niet gewend zijn om te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |