Sigh.quote:
Er zitten ook wat relationele posts tussen. Van meerderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef Swiffer het volgende:
hmmm
*vraagt zich de waarde van het topic af*
Euhm, nou ik heb anders flink geklaagd over m'n werk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef Swiffer het volgende:
jaaa neee zo bedoel ik t nie....
maar vandaag lullen we lucht zeg maar..
Het was zó luchtig, dat zelfs mijn maag zoiets had van.. Dudette? Are you kidding me?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef timmeeeh het volgende:
en herinneren jullie je Luchtig Toetje nog?! we werden opgelicht waar we bij stonden!
Ik las Bos (als in Wouter Bos)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:00 schreef timmeeeh het volgende:lucht
een zak chips bestaat ook voor het grootste deel uit lucht
en dan nog niet te spreken over Bros !
Volgens mij zag ik dat pasgeleden nog bij de Jumbo staan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef timmeeeh het volgende:
en herinneren jullie je Luchtig Toetje nog?! we werden opgelicht waar we bij stonden!
Dat klopt. Toen wilde ik nog tegen JD zeggen: "Hé, JééDéé. Zullen we dát weer eens proberen?". Maar toen dacht ik aan de tijden dat ik dat thuis at, en de momenten dat mijn maag zei van.. "Are you kidding?".quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef _krizip_ het volgende:
Volgens mij zag ik dat pasgeleden nog bij de Jumbo staan!
En best smerig ook...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Weggegooid geld dat luchtig toetje.
Jij denkt ook maar aan één ding.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:33 schreef JDude het volgende:
Een laag decolleté: Luchtig Tietje.
JA WAAR BEN JIJ?! JE BENT NIET OP JE WERK VOLGENS DE RECEPTIEquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef JDude het volgende:
Dat schijnt de man eigen te zijn.
Tieten, neuken en?quote:
Armen en voeten?quote:
Ik ben er wel, alleen mijn telefoon stond nog doorgeschakeld naar de receptie omdat ik net van buiten terugkwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
JA WAAR BEN JIJ?! JE BENT NIET OP JE WERK VOLGENS DE RECEPTIE![]()
![]()
Dan ist goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:54 schreef JDude het volgende:
Ik ben er wel, alleen mijn telefoon stond nog doorgeschakeld naar de receptie omdat ik net van buiten terugkwam.
Wouter Bros? ook een hoop lucht?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik las Bos (als in Wouter Bos)
Maar die Smits® Cloudy's® ook, ze zijn duurder en is heel veel lucht
quote:
Je weet niet eens hoe keilekker mijn lucht is!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Timmeeeh's lucht hoef ik dan weer niet.
Nu je het zegt... http://www.frieschevlag.nl/toetjes_luchtig_aardbei.aspquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef _krizip_ het volgende:
Volgens mij zag ik dat pasgeleden nog bij de Jumbo staan!
Nou deel het eens met me, wat gebruik je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef timmeeeh het volgende:
Je weet niet eens hoe keilekker mijn lucht is!
Ik hoor van menig vrouwmensch dat mijn nivea deodorantenspray erg goed te pruimen is. Daarnaast heb ik een selectie aan au de toilettes pour les hommes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou deel het eens met me, wat gebruik je?
En mag ik nu aan je snuffelen bij de meet?
Gelukkig heb ik daar nog altijd alleen mijn neus voor nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef timmeeeh het volgende:
En snuffelen mag altijd, maar denk erom, handjes thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |