Bij de schapenkoppen!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef Kuukske het volgende:
Clauw is de enige met het goede antwoord. Waar is Clauw.
Dat is een geuzennaam voor het volk uit die Drechtsteden, voor jullie gaan denken dat ik Clauw uitscheld.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:53 schreef JDude het volgende:
Bij de schapenkoppen!
Ik wilde net vragen: "Wat is dat". Maar ineens staat het scherm vol antwoorden.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef JDude het volgende:
Dat is een geuzennaam voor het volk uit die Drechtsteden, voor jullie gaan denken dat ik Clauw uitscheld.
Oh, ik zie dat altijd een beetje als een geheelquote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef Ritchie het volgende:
Schapenkoppen is Dordt he
Ze zit nu in Zwijndrecht.
Nee, wij kwamen zelf wel met de informatiequote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
Ze sms'en. Zo uitgebreid werden JD en ik overigens niet besproken.
Mja. We zeggen voortaan wel niets meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:58 schreef JDude het volgende:
Nee, wij kwamen zelf wel met de informatie.
Nee Gequeie. Ik blijf gezellig hangen hier.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:15 schreef bassieVL het volgende:
Houd je dat net zolang als geen bier drinken?
Der ligt een erg brede sloot tussenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat altijd een beetje als een geheel.
Anders zou het wel heel rustig worden alhier.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee Gequeie. Ik blijf gezellig hangen hier.
Ja daarom. Ik moet jullie wel een beetje aansporen om te posten alhier.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:27 schreef bassieVL het volgende:
Anders zou het wel heel rustig worden alhier.
Dat laatste. Maar ik kan je verblijden. Ik ga over 20 minuutjes naar m'n oudjes.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik dacht dat jij moest werken K.?
Of heb je weer eens geen f*ck te doen? Luie dondert
Gezellig!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar ik kan je verblijden. Ik ga over 20 minuutjes naar m'n oudjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |