We doen zoveel meer dan men denkt. Je ziet ons op fruitschalen liggen, of bij de groenteboer, en je denkt; goh, wat een luie kiwi. Maar intussen....quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Mooi. Ze waren mij nog nooit zo opgevallen.![]()
Je doet lelijk.quote:
Ik heb trouwens zo'n goude kiwi op. Best lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
We doen zoveel meer dan men denkt. Je ziet ons op fruitschalen liggen, of bij de groenteboer, en je denkt; goh, wat een luie kiwi. Maar intussen....
zespri gold? best lekker idd. mark my words: kiwi's are going to take over the worldquote:Op maandag 4 juni 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zo'n goude kiwi op. Best lekker.
En ik scrub me altijd met Kiwi Appel scrub van het Kruidvat.
Het moet gezegd dat kiwi een van de gezondste fruitsoorten is. Naast hoge concentraties vitamine C (1 kiwi = 166% van de dagelijkse behoefte) bevat het ook cholesterolverlagende pectine, aminozuren, bètacaroteen, foliumzuur, kalium, magnesium en is het een vetarme bron van vitamine E.quote:
Mja rauw is het halfquote:Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef JDude het volgende:
Witlof is rauw in een salade best lekker. Gekookt vind ik het niks.
Ja. Ontzettend. Zo antropofagisch als het maar kan. Antropofagischer kan gewoon niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als ik nu een fruitsalade eet he, maakt mij dat dan een antropofaag?![]()
Jep. En als veldmuis muizenvallen wegzet, dan valt dat onder genocide.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als ik nu een fruitsalade eet he, maakt mij dat dan een antropofaag?![]()
en dan op de eerstvolgende meet beschuit met veldmuisjes uitdelenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
Als ik kuukkruimels maak, ben ik zwanger.
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en dan op de eerstvolgende meet beschuit met veldmuisjes uitdelen
Hé. Ik zit er ook nog. Kijk eens uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |