Mooi Do2'tje.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Van voor naar achter
Van achter weer naar voor
Wat water hier verroert
Ontvangt geen oog of oor
Golven slaan op stenen
De stenen op elkaar
Met het horen van een liedje
Rollen er een paar
Zuiver is de lucht
Kraakhelder deze tijd
Wat roerloos ligt
Slaapt hier met zekerheid
Het droomt niet over ooit
Nu, of weleer
Het droomt voortdurend heen
En ontwaakt voortdurend weer
weet je wat het is, ik heb wel vaker hele lange dingen geschreven zeg maar rhymend, grote langere teksten, maar ik zie iedereen zo 5 woordne ofzo gebruiken dus denk mm laat ik dat is proberen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:22 schreef morgane het volgende:
Niet slecht! Alleen irriteer ik me nogal aan al het 'me', terwijl je halverwege laat zien dat je het woord 'mijn' toch wel kent
Hij's leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:51 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Laatste van mij, met plaatje erbij
Vanwege het plaatjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hij's leuk.
Maar waarom niet gewoon even de tekst hier zetten?
Willekeurige woordraapsels zijn het!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk, he, schrijf ik alleen maar kut-gedichten.
Ik vind deze eigenlijk beter dan menig ander die je hebt gemaakt, waarom dorostreept?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
zoals de bloemen, zijn de dagen
wie ze vertrapt
wie eraan voorbij loopt
is nodeloos vragen
alom staan ze
voor elk te plukken
al u hoeft te doen
is er even voor bukken
Nee, dat gedicht is vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:31 schreef cioran63 het volgende:
Ze zitten volgens mij met meer dan twee aan een tafeltje, Do2, of ontgaat mij iets?
Steun je niet iemand in een keuze?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:23 schreef FlyingFox het volgende:
Schade
Jij wilde altijd al werken met dieren
Jouw liefde was groot voor hond en gnoe
Ik heb je immer gesteund met die keuze
Zo breng je de mensheid geen schade meer toe
Die laatste twee regels, ja, die klinken niet, maar verder vind ik t een goede. Klinkt goed, slaat ergens op (mijns inziens).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat ik er geen reet aan vind, Pope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |