quote:Op maandag 4 juni 2007 09:41 schreef Fc_k het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik ben alweer aan 't werk
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooiiiiiiiiiii alleen kippiee zei ze hoeven echt geen kaartjes te geven voor volgend jaar, want ik ga echt niet meer.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Just another funeral and
just another girl left in tears.
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb ook heul geen zin om mijn kamer op te ruimen, maar het wordt steeds erger... en ik ben net thuis van mijn werk.
Succes!![]()
Doe je goed, ik heb nog steeds niets uitgevoerdquote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
zooooooo, de hele bovenverdieping stofvrij, bedjes weer opgemaakt, alleen nog ff stofzuigen..
eten klaar, wasmachine draait...
Damn, i love flylady..![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
zooooooo, de hele bovenverdieping stofvrij, bedjes weer opgemaakt, alleen nog ff stofzuigen..
eten klaar, wasmachine draait...
Damn, i love flylady..![]()
![]()
Heb je dan wel een F5-scriptje geinstalleerd? Straks loop je nog zware RSI-klachten op.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Kwestie van geweaun geen geduld hebben.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je dan wel een F5-scriptje geinstalleerd? Straks loop je nog zware RSI-klachten op.![]()
![]()
Hoe komt het?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Die nieuwe OP wil niet lukken.
Da's dan wel weer lekker toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Te breed.
Ik loop ook gewoon te kutten![]()
Ik bedoelde het anders, maar lamaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Zo lukt het me nooit om vóór de volgende SC een mooie nieuwe table te hebben voor de OP![]()
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders, maar lamaar.![]()
Kan het niet gewoon op de oude manier?
Je hoeft toch helemaal niets goed te maken?! We houden toch wel van je.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ook om goed te maken dat deze SC OPloos is.
I know, maar die nieuwe OP artwork zit er zo mooi uit!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hoeft toch helemaal niets goed te maken?! We houden toch wel van je.![]()
![]()
Schiet dan eens een beetje op! Nou ben ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I know, maar die nieuwe OP artwork zit er zo mooi uit!![]()
Je gaat mij toch niet vertellen dat je dit ook al niet begrijpt...quote:
Ik weet best wat een onderonsje is, maar vroeg me af wie er eentje hebben volgens jou.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je dit ook al niet begrijpt...
een onderondje hebben met iemand...![]()
je bent lief hoor![]()
Bijna klaar....quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik weet best wat een onderonsje is, maar vroeg me af wie er eentje hebben volgens jou.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik weet best wat een onderonsje is, maar vroeg me af wie er eentje hebben volgens jou.
wat doe je nou?quote:
iedereen de Sc weer gillend verlaten?quote:
En?? doet ie ut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |