mogguh! geenidee. volgens mij was er wat onenigheid ofzow...?quote:
En waar is Ian when you need him?quote:
precies!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef Leandra het volgende:
Juist... 2 OP or not 2 OP... that is no question
hier begint ie woensdag. En aangezien ik bemoei-moeder ben valt de organisatie voor dit evenement op mijn bevallige schoudertjes...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
Is het alweer 4-daagse tijd?? Hier is het volgens mij pas over 3 weken ofzo... maar ik heb er sowieso weinig last van
eeeeeeej Veulerst!quote:
Geestelijk een beetje murm. En ik heb heel erg veel jeuk/zeer aan me bovenbeen.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
eeeeeeej Veulerst!![]()
alles goe?![]()
ik ben blij, mijn formulieren zijn terecht...![]()
Hoe kan dat nou?!quote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geestelijk een beetje murm. En ik heb heel erg veel jeuk/zeer aan me bovenbeen.
Maar ik ben wel blij, samsung had de oplossing om mijn ontzettend geve mp3-spelertje aan de praat te krijgen![]()
Yessss 2e ring en zaterdag, dus als het goed is heb ik een mazzeltjequote:Op maandag 4 juni 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zaterdag geweest? 2de ring?? Volgens de Televaag stellen ze een deel van het publiek een tegemoetkoming in het vooruitzicht.
Ik had gisteren een evenement waar champagne bij werd geschonken. En iemand stond naast me in te schenken maar deed dat zo onwijs lomp dat er een kwart fles over m'n been heen ging. Ik ben nogal gevoelig voor alcohol dus nu heb ik irritatie op me been. Paar dagen zinkzalf smeren zal wel zorgen dat het overgaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe kan dat nou?!![]()
en pijn/jeuk is altijd irritant.Wel weer gaaf dat je mp3 gevallie nu eindelijk aan de praat komt!
![]()
Volgens mij zag ik er net ook iets over op pagina 404 van teletekst staanquote:Op maandag 4 juni 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Yessss 2e ring en zaterdag, dus als het goed is heb ik een mazzeltje
klinkt goed!quote:Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik had gisteren een evenement waar champagne bij werd geschonken. En iemand stond naast me in te schenken maar deed dat zo onwijs lomp dat er een kwart fles over m'n been heen ging. Ik ben nogal gevoelig voor alcohol dus nu heb ik irritatie op me been. Paar dagen zinkzalf smeren zal wel zorgen dat het overgaat.
Er zat een productie foutje op de cd die bij de mp3 speler hoort. Daardoor zaten er geen drivers voor win2000 op. Maar die hebben ze met toe gemaild... En nou ben ik druk aan het volzetten![]()
Mooiiiiiiiiiii alleen kippiee zei ze hoeven echt geen kaartjes te geven voor volgend jaar, want ik ga echt niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik er net ook iets over op pagina 404 van teletekst staan
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7A68D19854A8F.html
En de telegraaf: http://www.telegraaf.nl/b(...)almende_Toppers.html
Sterkte... met het huishouden en de 4-daagsequote:Op maandag 4 juni 2007 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klinkt goed!
ik ga eens even huishouden.Heb door die pokkevierdaagse werkelijk nog geen klap uitgevoerd.
En het was hier al zo'n bende![]()
Volgend jaar is ook een beetje erg ver weg natuurlijk....... kunnen ze beter een beetje rap doen, de overige kaarten verkopen ze waarschijnlijk toch welquote:Op maandag 4 juni 2007 16:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooiiiiiiiiiii alleen kippiee zei ze hoeven echt geen kaartjes te geven voor volgend jaar, want ik ga echt niet meer.![]()
Ik heb ook heul geen zin om mijn kamer op te ruimen, maar het wordt steeds erger... en ik ben net thuis van mijn werkquote:
Ik ook niet, maar ik heb vanmiddag de hele woonkamer al zo ongeveer van z'n plek gehad om de stofzuiger overal langs te laten komen...quote:
Discipline!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb vanmiddag de hele woonkamer al zo ongeveer van z'n plek gehad om de stofzuiger overal langs te laten komen...![]()
Ehm... meer: het was hoognodigquote:
Die is er nietquote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
Bij de weg: Where The Schitzel is de OP?!![]()
Óp de kachel?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
Ehm... meer: het was hoognodig
Maar ons huishoudelijke babbeltje herinnerde me er wel gelijk aan dat er nog een was in de wasmachine zat.... die is er dus inmiddels ook uit.
En daar had ik meer moeite mee dan ik dacht: ik heb vorige week een kreukelblouse gekocht en die moet je dus uitwringen en er dan een knoop indraaien en zo laten drogen...
Daar was ik helemaal van slag vandaarbij.... waar laat je dat ding terwijl het droogt???
Sodemieter op... dat je pissed bent op BSOL omdat hij jou er onterecht van beschuldigde de COS te verneuken kan ik begrijpen, maar BSOL komt hier nooit dus ik zou niet weten waarom de SC ook verneukt moet worden omdat je je door een nobody laat vertellen dat je de COS verneukt??quote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is er niet![]()
Ik verneuk namelijk naast de COS nu ook de SC![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter op... dat je pissed bent op BSOL omdat hij jou er onterecht van beschuldigde de COS te verneuken kan ik begrijpen, maar BSOL komt hier nooit dus ik zou niet weten waarom de SC ook verneukt moet worden omdat je je door een nobody laat vertellen dat je de COS verneukt??
Nothing, als long as the destruction is not aimed at the place I call "home"quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
What's wrong with a little Destruction!?
Ik had gvd gisteravond die wiki al aangepast zodat al je groupies er in staan... zie jij dat gvd niet eens omdat je het niet gebruiktquote:Op maandag 4 juni 2007 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht nou maar verdomme.
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had gvd gisteravond die wiki al aangepast zodat al je groupies er in staan... zie jij dat gvd niet eens omdat je heb niet gebruikt
Kut MSN Smiliesquote:Op maandag 4 juni 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Komt allemaal goed.
Ik hoop alleen dat ik niet de Wiki vernietig in the process![]()
Wacht nou maarquote:Op maandag 4 juni 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kut MSN Smilies
Ehm nee... dat doe jij niet, jij blijft van de wiki af... copy only remember![]()
Het is je vergevenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
Sorry... ik ben van slag door het stofzuigen
Mooi.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
Lijkt me wel... ik ga zo toch koken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |