Ja, ik vind het heel erg om te zeggen, maar ik kan hier toch wel van genieten...quote:
doen ze alleen als bij brian de stoppen dreigen door te slsaanquote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef Mika25 het volgende:
Fysiek geweld zonder dat er een streamlock is? Wel héél toevallig, zo de dag voordat er weer betaald moet worden voor de streams
Ik gok op 0 exits en 0 waarschuwingen
Tis nog een merkschoen ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef schatje het volgende:
Niet zo miepen Huub om een klapje met een schoen. Amanda idem dito om het spugen in d'r gezicht.
Dat is zo jammer hieraan he. Je weet dat er gewoon niets aan gaat gebeuren. Er is een clash, ze worden op tijd teruggefloten, nog een paar uur gezeik erachteraan en dat was het wel weerquote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Meh, er gebeurt toch net niks...
het wordt allemaal zo extreem voorspelbaar, en tot een echte uitbarsting komt het nooit.![]()
Zal trouwens ook wel weer niet mogen!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef farceman het volgende:
haha Huub en Jaap gaan dadelijk lekker schaken, kan para Brian niet slapen!
Ik hoor mensen vaker zeggen dat het een 'trapje' was. Nou, het was echt een venijnige trap hoor. Nena heeft niet meer kracht, maar heel haar ziel en zaligheid zat echt wel in die trap. Dat ze eruit moest was dan ook volkomen terecht.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De regels zijn niet meer zo streng. Was voorheen een glas Bacardi werpen al een OW en een trapje (Nena) een exit, zo gaat het nu niet meer. iedereen zit al dagen onder de krassen builen en butsen, tanden door de lip bij Huub en Eric. En er wordt niet meer opgetreden. Zelfs Listerine spuiten mag tegenwoordig.
Is de ambulance al onderweg voor de zoveelste slagaderlijke bloeding in de villa??quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef Ysblok het volgende:
volgens jaapio bloedt de wond van huub als een fucking rund
Het blijft irritant en opvallend dat aanvallen van Brian acuut worden weggedraaid. En dat terwijl we deze keer zelf de bewaking naar binnen zagen lopen. Waarom scheiden jullie de partijen?quote:
Dat was toch allang duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het hek van de dam, want dan mag je dus slaan.
Ohhh ik zat aan een rode kaart te denkenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Moment waarop hem het rood voor de ogen wordt. Zoals we net konden aanschouwen.
Kalmeren lukt niet, wat een droeve. Ik had hem (als uiterest kalme jongen) al 10 keer over de grens getrokken - en die tyfusrat met z'n snol ook!quote:
Je weet dat ik van je hou enzo...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Jezus, kan Jaap nou nooit eens een normaal formaat schaaltje nemen voor een midnightsnack?!
Daar kan verdomme een salade in voor een heel gezin.
Te link met Brian. Ze draaien hem niet voor niets acuut weg als hij gewelddadig wordt.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het geen goed idee zijn om de fysiek geweld-regel geheel af te schaffen?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef basicsaint het volgende:
Morele winnaar vanavond: Brian
Laudanum!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:15 schreef lorence1 het volgende:
brian: geen enkele drugs gaat mij helpen zoveel adrealine als ik heb
Ik ook van jou enzo....quote:Op maandag 4 juni 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou enzo...
Maar van Jaap blijf je af![]()
Je vergeet "stochfukkingnienohmaa?!?!".quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef mazaru het volgende:
Er zit echt een fucking gat in zijn schouder!![]()
om even met de bewoners mee te spreken![]()
Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het blijft irritant en opvallend dat aanvallen van Brian acuut worden weggedraaid. En dat terwijl we deze keer zelf de bewaking naar binnen zagen lopen. Waarom scheiden jullie de partijen?
Ik heb daar geen problemen mee en ben zeer bereid om hiervoor te betalen. Wat mij betreft mogen ze die regel van 'geen fysiek geweld' officieel versoepelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was toch allang duidelijk.
Eric loopt ook met een dikke lip, waar niks tegen wordt gedaan.
Huub klaagt nu over een klap met een schoen, maar liep zelf met stenen te gooien en te spugen.
Allemaal dingen die mogen, schijnbaar.
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook van jou enzo....
Maar het zijn allemaal een stelletje randdebielen daar in die villa...... ook Jaap![]()
De echte emoties krijg je pas te zien als ze die onzinnige ontslag-rondes afschaffen, mensen lopen zich nu constant in te houden omdat ze een backup nodig hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef agter het volgende:
Nu zie je de echte emoties bij de bewoners...
Ik ben ook zover. Laat ze elkaar maar verrot slaan. Allemaal in de ring en er op los slaan. De laatste die staat heeft gewonnen. Dan kunnen wij weer wat anders gaan doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel erg om te zeggen, maar ik kan hier toch wel van genieten...
Wat mij betreft is het okay dat ze wat meer geweld toe laten. Nu zie je de echte emoties bij de bewoners...
is cool, alles mag? dus ook snijden (en verdelen)?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou het geen goed idee zijn om de fysiek geweld-regel geheel af te schaffen?
Ze was ontoerekenings vatbaar na al die uren Brian .... Nena kan Amanda morgen kan komen aflossen...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor mensen vaker zeggen dat het een 'trapje' was. Nou, het was echt een venijnige trap hoor. Nena heeft niet meer kracht, maar heel haar ziel en zaligheid zat echt wel in die trap. Dat ze eruit moest was dan ook volkomen terecht.
Goh, volgensmij heb ik dat eerder gehoord maar dan andersom.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef PC eend het volgende:
Huub: brian, brian, brian...
Misschien kunnen ze die narcotiseur van de bergmankliniek even laten komenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:15 schreef lorence1 het volgende:
brian: geen enkele drugs gaat mij helpen zoveel adrealine als ik heb
Ik wil Brian wel eens zien op mescaline, datura of PCP...quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:16 schreef Donnie29 het volgende:
Dikke lip Eric, ongelukje in water.. Elleboog Eric richting Huub ook een ongelukje, dit is echt moedwillig slaan met een schoen, en dat moet een exit zijn. Als ze dit toestaan dan mag dus alles.
Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het blijft irritant en opvallend dat aanvallen van Brian acuut worden weggedraaid. En dat terwijl we deze keer zelf de bewaking naar binnen zagen lopen. Waarom scheiden jullie de partijen?
Gooien schijnt dus idd te mogen. Dat levert alleen een OW op. Maar als je een klap uitdeelt en het is duidelijk te zien dan lig je er gewoon uit. En dat is nu dus het geval. Er zijn wel eens tikjes uitgedeeld, maar dat was geen fysiek geweld te noemen. Deze met van Amanda met de hak van haar schoen was dat volgens mij wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was toch allang duidelijk.
Eric loopt ook met een dikke lip, waar niks tegen wordt gedaan.
Huub klaagt nu over een klap met een schoen, maar liep zelf met stenen te gooien en te spugen.
Allemaal dingen die mogen, schijnbaar.
Ik vind Amanda meer van het kaliber Tangoquote:Op maandag 4 juni 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
I never knew what hit me... it must be Prada![]()
Zou wel een goede zet zijn van de redactie.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef farceman het volgende:
Als Amanda nu geen exit krijgt weet ik het ook niet meer?
Nena moets voor een schopje weg? en Amanda slaat vol met een schoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |