quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hebben ze geen nummer met zuurvlees?
zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef sjeppert het volgende:
misschien dat lokale limburgse helden wel zon nummer hebben gemaakt
En dan nog een berg op de verzamel cd's "De Apres Skihut" (dont askquote:Tringeling
Ik heb een Boot
Sinterklaasboot
En nee, ik schaam me er niet voor, want ik luister er toch nooit serieus na. Check mn last.fm voor bewijsquote:Ik Heb 'n Toeter Op M'n Waterscooter
Tuut Tuut We Springen Parachute
Broodje frikandel
Wij Gaan Op Wintersport
etc etc.
gastquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:34 schreef slindenau het volgende:
En dan nog een berg op de verzamel cd's "De Apre Skihut" (dont ask)
Mazzelaar. Ik ben nog steeds op zoek naar de uncut versie van Cinema Paradiso, heb al een keer dezelfde per ongeluk besteld omdat ik dacht dat het de langere versie wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:01 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag de Limited Edition van Cinema Paradiso gewonnen op ebay![]()
![]()
En nog verkeerd geschreven ookquote:
maar je moest wel betalen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:01 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag de Limited Edition van Cinema Paradiso gewonnen op ebay![]()
![]()
Dat is dan wel weer zo...maar ik heb ook redelijk dure aankopen gedaan zonder het product eerst te hebben gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:10 schreef Mikkie het volgende:
Jawel, maar ik wil weten of dat ding een beetje fijn in de bediening is. Of 't een beetje kwalitatief fatsoenlijk aanvoelt, of het niet bestaat uit waardeloos plastic dat bij één keer scheef drukken afbreekt...
ik zie het ja ook een goede zaak, toendertijd hadden ze hem niet op voorraad. Coolsound is btw ook goed bevallen trouwensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:34 schreef Mikkie het volgende:
De achterhoek is niet echt in de buurt
Ik ga 'm wel gewoon bestellen bij Pick2Pay, toko waar ik 'm kan afhalen zit hier in de buurt. Shopreviews daarvan zijn erg goed, die van Coolsound wat minder (zie tweakers.net)...
quote:
ouwe achterhoekerquote:
dat is dus wat m`n broer ook dachtquote:Op maandag 25 juni 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als ik hier een bami bestel bij de friettent, krijg ik gewoon een bamihap
Misschien verstonden ze `m niet goed ofzo?omdat ie al bijna 10 jaar in Belgie woontquote:
quote:
je kan de stekker in je auto ff nakijken iigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Nee, dat kan morgen pas. Zitten wel stekkertjes op ofzo, maar ik zie morgen wel of 't past. Of kan ik dat nu al heel makkelijk zien
nee wel engelsequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik Grave Of The Fireflies (NL ondertiteling) zou kunnen bemachtigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |