Kijk eens of je In the Mood for Love kan vinden. En aktie thriller, heb je Face/Off al? Fantastische film. En als je A HIstory of Violence zo goed vond, dan kan je misschien ook de andere films van onze vriend David gaan kijken, Videodrome is een aanrader. Ook Scanners, The Fly (remake), Dead Ringers, eXistenZ en Naked Lunch zijn tof. Spider heb ik nog niet gezien, maar die schijnt ook gaaf te zijn (en is pas uitgekomen hier in Nederland, wel bij DutchFilmWorks geloof ik).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef Dizer het volgende:
'n Avond. Morgen rondje FRS in de stad. Iemand nog tips op Arthouse en Aktie/Thriller gebied?
Ik heb van de week "A History of Violence" gezien en ik was helemaal van slag. Wat een mega goede film. Misschien iets in die richting?
Hmm, ik wou eigenlijk gaan voor wat nieuwere filmsquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Kijk eens of je In the Mood for Love kan vinden. En aktie thriller, heb je Face/Off al? Fantastische film. En als je A HIstory of Violence zo goed vond, dan kan je misschien ook de andere films van onze vriend David gaan kijken, Videodrome is een aanrader. Ook Scanners, The Fly (remake), Dead Ringers, eXistenZ en Naked Lunch zijn tof. Spider heb ik nog niet gezien, maar die schijnt ook gaaf te zijn (en is pas uitgekomen hier in Nederland, wel bij DutchFilmWorks geloof ik).
yoquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef pascalheister het volgende:
hoi
Hey die zag ik liggen. Leek me inderdaad wel wat. Maar hij was iets van 20 euro....quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef RuneRose het volgende:
Adams ębler (Adam's Apples) heeft het goed gedaan op het AFFF en is nu net een weekje op DVD uit. Misschien is dat wat voor je?
Heb je nu nog wel wat gekocht vandaag?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey die zag ik liggen. Leek me inderdaad wel wat. Maar hij was iets van 20 euro....
Yes:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je nu nog wel wat gekocht vandaag?
Ja, nieuwe films zijn nu eenmaal iets duurder dan wat oudere titels he.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey die zag ik liggen. Leek me inderdaad wel wat. Maar hij was iets van 20 euro....
Maar niet bij de FRS waar Dizer was dus?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:45 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, nieuwe films zijn nu eenmaal iets duurder dan wat oudere titels he.Hij is 15 euro.
Sorryquote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
wtf is er trouwens aan de hand met de OP?![]()
quote:
Nicequote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:02 schreef slindenau het volgende:
Begin je nu weer over je THX-certified reveicer
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:04 schreef slindenau het volgende:
Is het geen wijvenfilm dan? Niet dat ik iest tegen wijvenfilms heb, maar ik kan me voorstellen dat sommige macho pubertjes daar vrij afkerend op kunnen reageren.
Vrouwenfilm. Vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:04 schreef slindenau het volgende:
Is het geen wijvenfilm dan? Niet dat ik iest tegen wijvenfilms heb, maar ik kan me voorstellen dat sommige macho pubertjes daar vrij afkerend op kunnen reageren.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:16 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
LANG WEEKEND!!
![]()
![]()
Morgenvroeg vertrekken we voor een weekendje Londen [afbeelding] [afbeelding]
Thanks, dat zal wel lukkenquote:
In LONDONquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Thanks, dat zal wel lukken
Eens kijken of we wat dvd winkels kunnen plunderen
London baby!
opgeruimd staat netjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:16 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
LANG WEEKEND!!
![]()
![]()
Morgenvroeg vertrekken we voor een weekendje Londen [afbeelding] [afbeelding]
Waarom hoor ik dit Joey van Friends zeggen?quote:
whehequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dit Joey van Friends zeggen?
Dat je daarin durft te gaan lopenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:30 schreef Dizer het volgende:
Daarom juist! Dat zo een T-shirt die je opweg naar het strand draagt.
die 1e had Jan Jaap v/d Wal laatst ook aan bij DWHN.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef Dizer het volgende:
Play.com heeft wel leuke T-shirts liggen. Heb deze twee besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien marktplaatsquote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef drs_Kiwi het volgende:
coole shirts
(iemand nog een antwoord op m'n x-files vraag toevallig)
Zal ik 's in de gaten houden jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |