Liever streamlock op Lieke's gezeik dan op Brian's para aanvallen.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
Neeeeee, geen Lieke gezeik nu, time for terror !
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:36 schreef Soho het volgende:
[..]
Liever streamlock op Lieke's gezeik dan op Brian's para aanvallen.
Het wachten is op het filmpje...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat Brian Jaap aanviel en Jaap verdedigde zich..maar daarna ging ik hier typen..Brian er uit Brian er uit...dus geen gevecht? Alleen maar listerine gooien..huh?![]()
De vuige sjluiperd!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef Gigageil het volgende:
Wat staat die gluiperd nou weer af te luisteren?![]()
ben het helemaal met je eens Avonne!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
een reden had Brian ook wel... Zijn vriendinnetje werd aangevallen.
Hoe komt het dat niemand hier het erg vindt dat Jaap alcohol in Amanda's gezicht gooide?
Omdat het "per ongeluk"was? Hij moet gewoon niet gooien.
Ach, ik haak af. Ik vind er echt geen ruk aan deze week.
*streams uit
Nee Lieke is handig bezigquote:Op maandag 4 juni 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Hupert een zelfingenomen arrogant en agressief kereltje![]()
Welkom in De Goude Kooi, alles voor de winst.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja, maar hij moet nu door zetten lijkt me.... hij eruit of Brian.... het wachten is op de volgende streamlock.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft ze niet gedronken vanavond?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:37 schreef grazygirl het volgende:
mandel is op zich wel goed bezig om para rustig te houden en zelf neit mee te gaan bekken maar kalm te blijven, dat dan wel weer
Het gebruikelijke liedje. Huub is onschuldig. Het was zijn jeugd, achter en Brian, vooral Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee Lieke is handig bezig![]()
![]()
Huub heeft geen zak gedaan tegen Brian, Jaap was bezig. En lieke zegt dat hij moet stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |