Jawel hoor, ik heb het nog gezien....groene rotzooi was het.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, niemand heeft het toch kunnen zien? Wij in elk geval niet, zoals altijd als Brian door het lint gaat.
Van mij ook. Ben voorlopig nog ff aan het studeren en kan dus wel wat afleiding gebruikenquote:
Net als Jaap.... maar die had dan ook een reden... Eric schold hem uit.... Brian had niets werd plots agressief.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef schatje het volgende:
Brian gooide met Listerine naar Jaap. Natasia kreeg het ook in d'r ogen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian tegen Amanda : "De oorlog gaat nu beginnen. Het is geshift van Eric naar mij. De oorlog is verklaard, ik ben het slachtoffer"
Trustequote:Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef Liess het volgende:
K ga slapen, morgenvroeg wel lezen hehehe. hopelijk gaat Para door t lint en Para-tie het huis uit...
Dat klinkt echt para.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
B: Ik ga niet slapen, ze gaan echt allebei iets doen
A: Dan ga je dus nooit meer slapen
B: Nee lekker zacht op bed liggen en wachten tot ze mij komen aanvallen
Was nog geen minuut en toen kwam streamlock want Brian werd Para en beveiliging schoot huis in.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik ben ook steeds te laat de laatste tijd. Heb ik weer een Jaap ruzie gemist
Daar hadden Jaap en Huub het al over in de slaapkamer. Jaap zei "Ik heb er zo een officiële waarschuwing voor over, maar niet nu. Over een paar dagen!"quote:Op maandag 4 juni 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
Brian is bang dat ze zijn gitaren gaan breken....
Ik hoop het ook, dan is het EXIT voor Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:33 schreef Marelle het volgende:
Ik heb niets met Brian, maar ik mag hopen dat hij die walgelijke stoere Huub een flinke tik mag verkopen. Daar vraagt Huub om, wat een SUKKEL!!!!!!!
Ik hoop het ook. Exit Brian.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:33 schreef Marelle het volgende:
Ik heb niets met Brian, maar ik mag hopen dat hij die walgelijke stoere Huub een flinke tik mag verkopen. Daar vraagt Huub om, wat een SUKKEL!!!!!!!
Ik dacht toch echt dat Brian Jaap aanviel en Jaap verdedigde zich..maar daarna ging ik hier typen..Brian er uit Brian er uit...dus geen gevecht? Alleen maar listerine gooien..huh?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap komt z'n kussen halen.... Eric raakt over de zeik.... en begint te schelden.... Jaap pakt Lieke's Martini en wil het in Eric's gezocht gooien en wordt daarbij geraakt. Brian hoor dat Amanda alcohol in d'r gezicht heeft gekregen wordt para loopt naar beneden om een schoonheidsprodukt te pakkken.... gooit dat in Jaap's gezicht (raakt ook Natasia)...
Brian springt op Jaap... streamlock.
een reden had Brian ook wel... Zijn vriendinnetje werd aangevallen.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als Jaap.... maar die had dan ook een reden... Eric schold hem uit.... Brian had niets werd plots agressief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |