quote:Op maandag 4 juni 2007 00:25 schreef farceman het volgende:
Je ziet wel dat Amanda gewend is met aggressieve jongens om te gaan
Jaap wilde een glas drinken naar Eric gooien, maar per ongeluk kam er wat in Amanda's ogen.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
OK nog een keer - wat was de aanleiding?
Jaap was getart door Erik en gooide een glas martini, die per ongeluk in Amanda's ogen kwam. Amanda stiert naar buiten en vliegt Jaap aan, Brian ziet dat en vliegt naar beneden pakt listerine en stiert naar boven en gooit het in Jaap's ogen. Toen streamlock.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
Ze moeten er gewoon no holds barred cagefighting van maken, dán wordt het pas leuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
DGK is opzich wel leuker sinds fysiek geweld gewoon mag.
That's it?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:25 schreef Soho het volgende:
[..]
Jaap wilde een glas drinken naar Eric gooien, maar per ongeluk kam er wat in Amanda's ogen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:25 schreef Liess het volgende:
Enige wat ik doe is Brian van je aftrekken gek!
Hoezo ik was aant winnen
Hahahaha
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
DGK is opzich wel leuker sinds fysiek geweld gewoon mag.
Och, niemand heeft het toch kunnen zien? Wij in elk geval niet, zoals altijd als Brian door het lint gaat.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:27 schreef Gigageil het volgende:
Chemische stoffen expres in iemands oog gooien. Als dit geen exit is voor Brian weet ik het niet meer......
Wat is het volgende? Iemand overgieten met alcohol en aansteken?![]()
Och, daar zijn we bijnaquote:Op maandag 4 juni 2007 00:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon no holds barred cagefighting van maken, dán wordt het pas leuk.
WTF? Hij gooide Lysterine in Jaap's ogen? Psychopath psychopath psycho psychopath psychopath...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft Listerine in haar oog gekregen toen Brian bezig was Japio onder te spuiten.
Dan zullen we ook wel weer een streamlock krijgen vrees ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:27 schreef Gigageil het volgende:
Chemische stoffen expres in iemands oog gooien. Als dit geen exit is voor Brian weet ik het niet meer......
Wat is het volgende? Iemand overgieten met alcohol en aansteken?![]()
Jaap komt z'n kussen halen.... Eric raakt over de zeik.... en begint te schelden.... Jaap pakt Lieke's Martini en wil het in Eric's gezocht gooien en wordt daarbij geraakt. Brian hoor dat Amanda alcohol in d'r gezicht heeft gekregen wordt para loopt naar beneden om een schoonheidsprodukt te pakkken.... gooit dat in Jaap's gezicht (raakt ook Natasia)...quote:Op maandag 4 juni 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
Hij sluipt rond als een roofdier dat zich voorbereidt op doden, ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:28 schreef grazygirl het volgende:
ik denk zomaar dat Brian nog niet klaar is met para zijn
Van mij mogen ze de hele nacht doorgaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:27 schreef Varen het volgende:
Huub en Jaap laten Eric met rust omdat Natas erbij slaapt, maar ze gaan nu terror op Brian richten
De spanningen met z'n vriendin de zwarte diva helpen ook wel een beetjequote:Op maandag 4 juni 2007 00:28 schreef grazygirl het volgende:
ik denk zomaar dat Brian nog niet klaar is met para zijn
Slim, kan Natasja niet "beschermen". Kan ze zowieso al niet met haar boobies.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:27 schreef Varen het volgende:
Huub en Jaap laten Eric met rust omdat Natas erbij slaapt, maar ze gaan nu terror op Brian richten
Te veel drank en het geintje van gisteren in het zwembad en in de steek gelaten door achterquote:Op maandag 4 juni 2007 00:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom is Eric eigenlijk doorgedraaid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |