Is dat al zeker dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Perez weg naar de concurrenten, slim hoor.
Nee, maar het zou iig niet slim zijnquote:
Welke hoofdprijs? Geef eens een argument om hem voor meer dan 5 miljoen te verkopen...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:51 schreef El-Salvador het volgende:
Ajax gaaat de hoofdprijs vragen voor Perez en aangezien er weinig geld is in eindhove en rotterdam denk ik niet dat ie daarheen gaat.
Nee maar moet je zien hoe je 't schrijftquote:Op maandag 4 juni 2007 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het zou iig niet slim zijn.
quote:Interesse Ajax in Hongaarse belofte
--------------------------------------------------------------------------------
3 juni 2007 - door onze redacteur Daniël van Tulder
Volgens de Hongaarse website NB1 heeft Ajax interesse in de twintigjarige Hongaar Balázs Dzsudzsák. De aanvallende middenvelder van DVSC zou tevens in de belangstelling staan van een aantal clubs uit de Italiaanse Serie A en de Engelse Premier League.
Op de officiële site van DVSC meldt Dzsudzsák dat naast de Amsterdammers ook de Belgische club Anderlecht zou hengelen naar zijn diensten. Dzsudzsák heeft nog een contract bij de club uit Debrecen dat loopt tot 2010.
Dzsudzsák is een veelzijdige middenvelder die ook op de linksbuitenpositie uit de voeten kan. Het is een technisch begaafde voetballer die vaak uit afstandsschoten en vrije trappen doel weet te treffen.
quote:'Ajax aast op Zuid-Koreaan Cho'
--------------------------------------------------------------------------------
3 juni 2007
Ajax is geďnteresseerd in de Zuid-Koreaan Cho Jae-jin, zo meldt Sky Sports. Volgens Koreaanse media wil Ajax net als NAC Breda en FC Utrecht graag in zee met de international. Cho speelt momenteel voor Shimizu S-Pulse. De clubleiding van Utrecht zou inmiddels gesproken hebben met officials van die club over een transfer van de aanvaller.
Cho (25) voelt veel voor een overgang naar de Nederlandse Eredivisie, maar betwijfelt of het daarvan komt. "Het zou een fantastische uitdaging zijn om in Europa te komen spelen", aldus de speler tegenover Joynews. "Ik zou graag naar Nederland gaan, maar we zitten op dit moment nog in de onderhandelingsfase. Ik weet nog niet zeker wat de uitkomst wordt."
Volgens mij gaat ie naar die friezen, waarom weet ik niet..quote:Op maandag 4 juni 2007 08:30 schreef denthemen het volgende:
Als Perez maar niet naar Rotterdam of Eihoven gaat![]()
Dus gaat hij lekker ballen bij NAC of Utrecht?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:07 schreef TornadoDK het volgende:
ik denk niet dat van Geel, Perez aan de concurrent verkoopt. Al helemaal niet voor een laag bedrag
Lijkt wel Co Adriaansequote:Op maandag 4 juni 2007 10:09 schreef Cheiron het volgende:
ten Cate is ook wel een moeilijke kerel hoor. Bijna elke keer dat Perez de kans krijg om te spelen laat hij zn toegevoegde waarde zien. En toch stelt hij liever de Mul, een kwakkelende Babel of Mitea op. Niets ten nadele van deze spelers, maar ik zie Perez toch echt een klasse hoger spelen dan deze jongens.
Het doet mij toch een beetje aan als een "ik mag je niet gehalte" tegenover Perez, en dat vind ik kwalijk. Het is niet alsof je van kwaliteit overloopt voorin waarbij iemand als Perez absoluut toegevoegde waarde heeft.
BahStomme Henk
Inderdaad! Denk dat Adriaanse Perez er wel graag bij wil hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef Cordoba32 het volgende:
Terwijl Henk nog maar 1 seizoen wil aanblijven als trainer... Ben benieuwd hoe dit verder gaat..
Ja, vind je het gek? Ook als Wesley Sneijder weggaat, is hij volgend seizoen bankzitter. Lijkt me dus terecht dat hij weg wil, maar persoonlijk zie ik hem liever niet naar PSV vertrekken.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schijnbaar wel want hij wil weg bij het "almachtige" ajax![]()
Mooi voorstel jaquote:Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef Cheiron het volgende:
Jaar verhuren aan Twente dan? En weer terughalen als Henk weg is?
Zou leuk zijn, maar dan lever je alsnog kwaliteit in. Aissati is er nog lang niet...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef Nashje het volgende:
Perez ruilen met Aissati?
Dat snap ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef M0NTANA het volgende:
persoonlijk zie ik hem liever niet naar PSV vertrekken.
Zie jij hem wel graag komen dan?quote:

Zo oud?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:
Die Cho is in fifa2007 supergoed, dan word ie 95 ofzo...halen die gast
De kans is groot dat áls hij naar PSV vertrekt, hij het daar geweldig goed gaat doen.quote:
Ik denk dat Perez een welkome aanvulling is op de huidige selectie ja.quote:
Is er al meer bekend over welke spelers bij PSV gaan en blijven?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat Perez een welkome aanvulling is op de huidige selectie ja.
Denk dat hij met name goed zal functioneren in de "vrije" rol die Park had alleen dan aan de linkerkant....
Wtf moeten wij met De Guzmanquote:Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef w00h00 het volgende:
Perez ruilen met De guzman.
We halen toch ook spelers bij degradant ADO?quote:
Krijgen we dat weer. Delorge is een prima speler voor de breedte.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
We halen toch ook spelers bij degradant ADO?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |