quote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
"Burgerlijk", "bazen".
Jij bent volgens mij een dikke vette kankerkakker.
OT: En terecht dat je de kots moet opruimen, anders ben een proleet en kun je niet bazen?
Hoor je mij dat zeggen?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:51 schreef LasTeR het volgende:
Kneus, wat is er mis met opgeruimd?
Kijk en dat vind ik dan weer overdreven. Hier wordt elke week grondig schoongemaakt, is meer dan genoeg. Is niet te doen zeg, elke dag poetsen, nergens voor nodig ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:16 schreef Just_4_fun het volgende:
Mensen die een troep maken van hun huis![]()
Luie varkens schoonmaken
ik stofzuig en dweil ook elke dag![]()
Ik houd van een schoonhuisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:17 schreef BttD het volgende:
[..]
Kijk en dat vind ik dan weer overdreven. Hier wordt elke week grondig schoongemaakt, is meer dan genoeg. Is niet te doen zeg, elke dag poetsen, nergens voor nodig ook.
het lijkt mij persoonlijk echt vreselijk om met zo'n iemand samen te moeten levenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:20 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
Ik houd van een schoonhuis
Sommigen zeggen dat ik smertvrees heb![]()
Nee dat niet en bij mij mag echt wel een feestje gegeven worden alleen zodra iedereen de deur uit isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
het lijkt mij persoonlijk echt vreselijk om met zo'n iemand samen te moeten levenIemand die zich echt over elk stofje enzo druk maakt... Je bent zeker ook allergisch voor van alles en nog wat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |