Werkt nietquote:Op maandag 4 juni 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, de regel: "Ten alle tijden je eigen kots opruimen." misschien een idee?
Schep het in zijn fucking bed ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef BttD het volgende:
[..]
Werkt niet. Doet ie toch niet. Enige manier die werkt is gewoon eye for an eye
![]()
tering zeg, wat een asoquote:Op maandag 4 juni 2007 00:10 schreef BttD het volgende:
[..]
Werkt niet. Doet ie toch niet. Enige manier die werkt is gewoon eye for an eye
![]()
Dat dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef Asmodean het volgende:
gatverdamme, de kots van je huisgenoot opruimenLaat die luie flikker dat zelfs doen, bij een keukendienst ruim je alleen de normale keukenrotzooi op.
Het moet toch een keer wegquote:Op maandag 4 juni 2007 00:15 schreef Apfel. het volgende:
Kots opruimen
iemand anders kots opruimen![]()
k zou t weigeren, maar goed
ga je over zijn vriendin heen kotsen terwijl ze in zijn bed ligt?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef BttD het volgende:
Ach, gelukkig kon ik me er op een relatief makkelijke manier vanaf maken. EN zaterdag is het 'the big payback'
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ga je over zijn vriendin heen kotsen terwijl ze in zijn bed ligt?
Keukendienstquote:
Klinkt als een enorme burgerlijke teringzooi dan dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:21 schreef MREn het volgende:
[..]
Keukendienst![]()
![]()
Toen ik nog in een studentenhuis woonden hadden we geen diensten, je maakte zelf eens schoon als het nodig was, en niemand maakte er een zooi van. Gewoon heerlijk volwassen mensen onder elkaar. Niets bierlijsten of schoonmaakroosters, dat is alleen voor onzelfstandigen.
Hij en een vriendinquote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ga je over zijn vriendin heen kotsen terwijl ze in zijn bed ligt?
Was jij niet die corporale Audentis dude ofzoietsquote:Op maandag 4 juni 2007 00:23 schreef Skv het volgende:
Schoonmaakdiensten!
Zit je op een of andere schrale campusflat ofzo?
toen ik in een studentenhuis zat waste je een bord af als je dat nodig had, schone borden waren er niet. je liep NOOIT op blote voeten door het huis, daar was het te smerig voor. als het zomer werd moesten we 9 maanden vuilnis van het dakterras verwijderen. het was verstandiger even naar de friettent beneden te lopen en daar naar de WC te gaan dan dat thuis te doen. dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:21 schreef MREn het volgende:
[..]
Keukendienst![]()
![]()
Toen ik nog in een studentenhuis woonden hadden we geen diensten, je maakte zelf eens schoon als het nodig was, en niemand maakte er een zooi van. Gewoon heerlijk volwassen mensen onder elkaar. Niets bierlijsten of schoonmaakroosters, dat is alleen voor onzelfstandigen.
Nee hoor, zit bij Taste.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:26 schreef BttD het volgende:
[..]
Was jij niet die corporale Audentis dude ofzoiets
Ahja, we zien wel weer met de rommel... Ik overleef het wel weer
Och, excessen komen soms voor. Permanente staat van ontbinding in een huis is ook niet allesquote:Op maandag 4 juni 2007 00:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
toen ik in een studentenhuis zat waste je een bord af als je dat nodig had, schone borden waren er niet. je liep NOOIT op blote voeten door het huis, daar was het te smerig voor. als het zomer werd moesten we 9 maanden vuilnis van het dakterras verwijderen. het was verstandiger even naar de friettent beneden te lopen en daar naar de WC te gaan dan dat thuis te doen. dat waren nog eens tijden![]()
Het is hier doorgaans best behoorlijk te doenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef Mikkie het volgende:
Wat is daar tof aan? Is het soms not done om fatsoenlijk opgeruimd te doen?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Catkiller het volgende:
Een schuin huis is burgerlijk, ja tuurlijk![]()
Stel varkens![]()
Heb je hem niet even de goede weg gewezen?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:44 schreef Skv het volgende:
Mijn huisgenoot is kwijt.
Hij is voor het laatst gespot om 3.00 uur vannacht, toen hij met een fiets de verkeerde kant op liep, gevolgd door een politie-auto. Hij was met de bus naar de stad gegaan en blijkbaar met de fiets terug. Tevens was hij zo zat dat hij niet meer kon praten.
Ben benieuwd, zal wel weer een nachtje cel zijn.
Het was zo weg hoor, je denkt toch niet dat ik dat spul ga aanraken.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:22 schreef Gesloten het volgende:
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op.
Laten we het gewoon weer hebben over het feit dat TS de kots van iemand anders opruimt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of intensive carequote:Op maandag 4 juni 2007 08:44 schreef Skv het volgende:
Ben benieuwd, zal wel weer een nachtje cel zijn.
Precies, gewoon op jezelf is velen malen beterquote:
Matig altijd dat veel mensen kennelijk uit willen stralen dat ze nooit of nooit echt student geweest zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 09:17 schreef Malle_beer het volgende:
Matig altijd dat studenten menen dat ze verantwoord in een zwijnenstal kunnen wonen, enkel omdat ze 'student' zijn.
Ik hoef geen ransbak te zijn om mezelf student te noemen, maargoed, als jij lekker in een stal wil wonen, doe je ding.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:43 schreef BttD het volgende:
[..]
Matig altijd dat veel mensen kennelijk uit willen stralen dat ze nooit of nooit echt student geweest zijn
je zit zeker bij een studentenvereniging om het telkens over burgelijk te hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 08:13 schreef BttD het volgende:
[..]
Het is hier doorgaans best behoorlijk te doen
En het is prima dat er regelmatig opgeruimd wordt, maar als je met zeven *STUDENTEN* in een huis woont kun je er niet vanuit gaan dat alles netjes blijft...
Het is toch ook verschrikkelijk burgerlijk om alles altijd super schoon te hebben en perfect op orde, alles netjes in een lijn, ordelijk, rechttoe/rechtaan...
Flikker toch op man, als je ons huis ziet is het echt brandschoon over het algemeen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:31 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Ik hoef geen ransbak te zijn om mezelf student te noemen, maargoed, als jij lekker in een stal wil wonen, doe je ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |