Het is hier doorgaans best behoorlijk te doenquote:Op maandag 4 juni 2007 01:01 schreef Mikkie het volgende:
Wat is daar tof aan? Is het soms not done om fatsoenlijk opgeruimd te doen?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Catkiller het volgende:
Een schuin huis is burgerlijk, ja tuurlijk![]()
Stel varkens![]()
Heb je hem niet even de goede weg gewezen?quote:Op maandag 4 juni 2007 08:44 schreef Skv het volgende:
Mijn huisgenoot is kwijt.
Hij is voor het laatst gespot om 3.00 uur vannacht, toen hij met een fiets de verkeerde kant op liep, gevolgd door een politie-auto. Hij was met de bus naar de stad gegaan en blijkbaar met de fiets terug. Tevens was hij zo zat dat hij niet meer kon praten.
Ben benieuwd, zal wel weer een nachtje cel zijn.
Het was zo weg hoor, je denkt toch niet dat ik dat spul ga aanraken.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:22 schreef Gesloten het volgende:
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op.
Laten we het gewoon weer hebben over het feit dat TS de kots van iemand anders opruimt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of intensive carequote:Op maandag 4 juni 2007 08:44 schreef Skv het volgende:
Ben benieuwd, zal wel weer een nachtje cel zijn.
Precies, gewoon op jezelf is velen malen beterquote:
Matig altijd dat veel mensen kennelijk uit willen stralen dat ze nooit of nooit echt student geweest zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 09:17 schreef Malle_beer het volgende:
Matig altijd dat studenten menen dat ze verantwoord in een zwijnenstal kunnen wonen, enkel omdat ze 'student' zijn.
Ik hoef geen ransbak te zijn om mezelf student te noemen, maargoed, als jij lekker in een stal wil wonen, doe je ding.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:43 schreef BttD het volgende:
[..]
Matig altijd dat veel mensen kennelijk uit willen stralen dat ze nooit of nooit echt student geweest zijn
je zit zeker bij een studentenvereniging om het telkens over burgelijk te hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 08:13 schreef BttD het volgende:
[..]
Het is hier doorgaans best behoorlijk te doen
En het is prima dat er regelmatig opgeruimd wordt, maar als je met zeven *STUDENTEN* in een huis woont kun je er niet vanuit gaan dat alles netjes blijft...
Het is toch ook verschrikkelijk burgerlijk om alles altijd super schoon te hebben en perfect op orde, alles netjes in een lijn, ordelijk, rechttoe/rechtaan...
Flikker toch op man, als je ons huis ziet is het echt brandschoon over het algemeen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:31 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Ik hoef geen ransbak te zijn om mezelf student te noemen, maargoed, als jij lekker in een stal wil wonen, doe je ding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |