quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef MREn het volgende:
10 mannen en een vrouw?
Yup:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
11 vrouwen en een man
en dan de vrouw HIV besmet voor de kick?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
![]()
Dat zou een hell zijn, maar machtig om naar te kijken
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
quote:
quote:Dus na de geestelijk gehandicapten is het de beurt aan negen hitsige nichten, waarvan er één seropositief is. En we zeggen niet welke. Of dat wij kijkers het wel weten, maar zij in dat huis niet! Spannend. Dat noemen we dan Gaywatch!
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:59 schreef Siegfried het volgende:
Seminarie?
Eens, maar zij waren leukquote:Op maandag 4 juni 2007 01:58 schreef tong80 het volgende:
Nee. Lenny Bruce is leuk. En Richard Pryor. En Prins Claus
Youp is een van de grootste chagrijnige klootzakken die ik ooit heb meegemaakt. En zoooooo NIET leuk!!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Eens, maar zij waren leuk
Youp IS leuk
Ach, smaken verschillen. Ik ken hem helemaal niet als een chagrijn. Al kan ie het wel zijn, maar zo heb ik hem nooit gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Youp is een van de grootste chagrijnige klootzakken die ik ooit heb meegemaakt. En zoooooo NIET leuk!!
'Je bent ongesteld, ik ga naar een ander huisje'quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef Siegfried het volgende:
Maak af: "Muisje op het kruisje.."
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Je bent ongesteld, ik ga naar een ander huisje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |