Die actrice was echt goeie typecasting, ze lijkt er precies op!!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wist wel wie je bedoelde maar wist haar naam niet
Laat maarquote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hoe heet dat meisje linksboven ook al weer?
Ellen (van Eddiequote:Op maandag 4 juni 2007 01:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hoe heet dat meisje linksboven ook al weer?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Is dat niet een andere naam voor een almanak?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ehmmm, de bekendste dan maar? Enkhuizer?
Bijna goedquote:Op maandag 4 juni 2007 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
11 vrouwen geen mannen?
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef MREn het volgende:
10 mannen en een vrouw?
Yup:quote:Op maandag 4 juni 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
11 vrouwen en een man
en dan de vrouw HIV besmet voor de kick?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
![]()
Dat zou een hell zijn, maar machtig om naar te kijken
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
quote:
quote:Dus na de geestelijk gehandicapten is het de beurt aan negen hitsige nichten, waarvan er één seropositief is. En we zeggen niet welke. Of dat wij kijkers het wel weten, maar zij in dat huis niet! Spannend. Dat noemen we dan Gaywatch!
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:59 schreef Siegfried het volgende:
Seminarie?
Eens, maar zij waren leukquote:Op maandag 4 juni 2007 01:58 schreef tong80 het volgende:
Nee. Lenny Bruce is leuk. En Richard Pryor. En Prins Claus
Youp is een van de grootste chagrijnige klootzakken die ik ooit heb meegemaakt. En zoooooo NIET leuk!!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Eens, maar zij waren leuk
Youp IS leuk
Ach, smaken verschillen. Ik ken hem helemaal niet als een chagrijn. Al kan ie het wel zijn, maar zo heb ik hem nooit gezien.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Youp is een van de grootste chagrijnige klootzakken die ik ooit heb meegemaakt. En zoooooo NIET leuk!!
'Je bent ongesteld, ik ga naar een ander huisje'quote:Op maandag 4 juni 2007 02:01 schreef Siegfried het volgende:
Maak af: "Muisje op het kruisje.."
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Je bent ongesteld, ik ga naar een ander huisje'
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Je bent ongesteld, ik ga naar een ander huisje'
Lebbis en Jansen??quote:Op maandag 4 juni 2007 02:05 schreef Siegfried het volgende:
Neen.. Je moet in de cabaretsfeer blijven.
Het komt van een duo.
Serieus?? Ik zat al diep na te denken welke duo's ik allemaal kende, en dit waren de eerste twee die me te binnen schoten. Dan heb je nog die twee die altijd vies doen, maar bijna nooit iets zeggen en Plien en Bianca.quote:
Ow, is Lebbes en Jansen toch niet goedquote:Op maandag 4 juni 2007 02:09 schreef Siegfried het volgende:
"Muisje op het kruisje, en gatje.."
ow, ik snapte de vraag verkeerd!!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef Siegfried het volgende:
Zal ik em maar geven? Men lijkt em hier niet te kennen..
Sweat dreams Tongquote:
matjequote:Op maandag 4 juni 2007 02:14 schreef Siegfried het volgende:
Lebbis en Jansen is wel goed, het is van hen..Maar het is niet het antwoord.
Niet op het padje.. Het gaat over de computer en de muis..
Nee, getogen wel. Geboren op een heel ander werelddeel.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
vlieland? geboren toch?
En MRen +1 maakt het afquote:Op maandag 4 juni 2007 02:27 schreef MREn het volgende:
Indonesie?
Niet voor mijquote:Op maandag 4 juni 2007 02:55 schreef MREn het volgende:
Ja, maar als ik dat had gezegd, werd het erg eenvoudig (denk ik).
quote:Op maandag 4 juni 2007 07:52 schreef Homdeck het volgende:
teddy kgb uit rouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |