Jojo +1quote:Op maandag 4 juni 2007 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oreo's
NRC ?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:22 schreef MREn het volgende:
De belangrijkste hint was dat het een (kwaliteits)krant is, en aangezien die in Nederland niet overvloedig aanwezig zijn, moet het niet zo lastig zijn.
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef geertp het volgende:
de dagelijkse gok maar raak vraag is vroeg vandaag
Zijn we er tenminste vanafquote:Op maandag 4 juni 2007 10:21 schreef geertp het volgende:
de dagelijkse gok maar raak vraag is vroeg vandaag
Die welquote:Op maandag 4 juni 2007 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Kenya?
Dat zijn 5 goeien, inderdaad in de landen van de lidstaten zelf...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:37 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Schotland (UK)
Rusland
Canada
Frankrijk
Japan
Square is vast niet chineesquote:Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Tiananmen Square
Ik zat net te bedenken om die vraag te stellen.... Raar???quote:Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef SaskiaR het volgende:
Hoe heet het Plein van de Hemelse Vrede in het Chinees?
Sas, ben je aan het klonenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken om die vraag te stellen.... Raar???
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef SaskiaR het volgende:
deng xiaoping
Ach natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef SaskiaR het volgende:
deng xiaoping
quote:In the fictional Star Trek universe, theWar is a war between the
and the Alpha Quadrant alliance of the United Federation of Planets, Klingon Empire, and the Romulan Star Empire.
Als Davinia online was geweest had ze het puntje voor mijn neus weg kunnen kapenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef Homdeck het volgende:
Je kunt PR net zo goed gelijk een punt geven![]()
Was volgens mij gisteravond op TVquote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef PhysicsRules het volgende:
is a drama series inspired by the real-life story of Allison DuBois. Patricia Arquette stars as a young wife and mother who, since childhood, has been struggling to make sense of her dreams and visions of dead people.
Degene die de 300ste post maakt. Dat is de regel. En het wordt niet in dank afgenomen als je wacht met het posten van nummer 300quote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wie start nummertje 800?
Ik heb 799 al gedaan (klotewerk)
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:26 schreef SaskiaR het volgende:
medium?
In de topiclijst. Of gewoon door te zien dat je de 300ste post maaktquote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hoe kun je zien hoeveel er geweest zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |