C&K'squote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is er te doen daar dan?
ISS/nikesb.org/ebay zijn ze te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef Dopke het volgende:
Hoi. Ik MOET deze units hebben:
http://www.rareairshoes.c(...)unk_SB_Tweed_Low.htm
Weet iemand waar die dingen online of offline te zijn verkrijgen? Ik zie alleen maar shops waar ze sold out zijn.
lol, ik ga alleen als Floyd een paartje klaar heeft liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik ben tot een uur of 15-16 in agga, dus ben min of meer wel in de buurt. Maar ik ga sowieso alleen als Shooto ook in de buurt is
Niet al te veel geloof ik en het werkt toch met een lotsysteem? Dat je lootjes moet kopen ofzo??quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef berent het volgende:
Die Patta x Asics Gel Lyte III, hoeveel zijn er daarvan?
jammer, dan mis ik alle HDTV geweld op een X20, het kan eventueel een dag later of deze week.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik moet werken van 10 tot 6 morgen dus dat gaat niet lukken.
Ik had ook gewoon die damn eyes moeten kunnen weerstaan van die tjik.
ook een puik idee natuu'kquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Anders kom je zowieso naar de sample sale toch?
Krijg woesndag examen uitslag, donderdag weer werken, vrijdag waarschijnlijk examen uitslag vieren, zaterdag werken.
80 in Amsterdam, 20 in Berlijn (Solebox), 50 in New York (Alife) en 50 in Japan (Mita)quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef berent het volgende:
Die Patta x Asics Gel Lyte III, hoeveel zijn er daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |