kedeng-kedeng kedeng-kedeng oe-oehhhhquote:
quote:
neuh, een piepschuimen door van 50 bij 30 cm vaart niet echt lekker en het gaat ook te langzaam om chill te zijnquote:
De KSC-trein liefie... jeweetwel, jij en ik... samen in zoeen coupeetje... gordijntjes dicht... lampje gedimd...quote:
Aha! Helder! Ik heb net de website van holmaatsepad gezienquote:Op zondag 3 juni 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neuh, een piepschuimen door van 50 bij 30 cm vaart niet echt lekker en het gaat ook te langzaam om chill te zijn
Een nieuwe boot zou ik wel willen hebben though.
Klein baylinertje ofzo
holmaatquote:Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha! Helder! Ik heb net de website van holmaatsepad gezien
oeh...MPG..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
De KSC-trein liefie... jeweetwel, jij en ik... samen in zoeen coupeetje... gordijntjes dicht... lampje gedimd...![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
De KSC-trein liefie... jeweetwel, jij en ik... samen in zoeen coupeetje... gordijntjes dicht... lampje gedimd...![]()
idd... explain...quote:
quote:
whehe....quote:
zodoendequote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
[KOFFIE SC #231] Koffiezuipende Nachtbrakers, altijd gezellg
jij, eer-ik, holmaat, in een bootquote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Heel oud verhaal van eer-ik wat uiteiniedlijk resulteerde in een boot
eens....quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee. De mensen in deze trein hebben een one-way ticket to paradise
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oldenzaal.......wat is dat...????...een sporthal ofzo...
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet betrokken bij dit verhaal! Ken het alleen maarquote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
jij, eer-ik, holmaat, in een boot![]()
![]()
![]()
jak
huuuu![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee. De mensen in deze trein hebben een one-way ticket to paradise
Jaja.. dan leg het ajb ff fatsoendelijk uitquote:Op zondag 3 juni 2007 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben niet betrokken bij dit verhaal! Ken het alleen maarHeeft ook niets te maken met een holmaat eigenlijk! Meer een verbastering van woorden
Een slaapzaal voor bejaarden?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Oldenzaal.......wat is dat...????...een sporthal ofzo...
![]()
![]()
![]()
Het is een lang verhaal!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja.. dan leg het ajb ff fatsoendelijk uitMisschien snap ik het dan ook
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een slaapzaal voor bejaarden?![]()
Ik hou van lange verhalenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
en ikweets dat jijweets dat ikweetsquote:
Als jij dat er van wilt maken, mag je dat best doen hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal even een kleine toelichting geven op de naam holmaatse pad, het heeft niks met homo's te maken what so ever.quote:
ik vind mooiquote:Op zondag 3 juni 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
olden zaal..... zaal voor "olden"... zaal voor ouden..... zaal voor bejaarden...
klinkt logisch
Dank je wel! Niemand kon het beter uitleggen dan jij!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal even een kleine toelichting geven op de naam holmaatse pad, het heeft niks met homo's te maken what so ever.
Het zit zo: ik was op vakantie met een maat van me incl. ouders enzo, jong nog, blabla, toen kwamen we daar 2 andere gasten tegen, en we gingen zuipen met hun.
Op een gegeven moment ging ik peuken halen, en omdat er niet bar veel bier meer was, zei ik: hou maar iets apart.
Een van die gasten verstond iets als holmaatse pad, en toen vroeg ie ook: zeg jij nou holmaatse pad?
Zo is het woord eigenlijk ter wereld gekomen, en wij hadden collectief een boot gekocht met onze vriendengroep, die omgedoopt is tot holmaatsepad.
Maar die heeft niet lang geleefd die boot, we hebben 'm tot 2 keer aan toe laten zinken
Dat is heul geen lang verhaalquote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal even een kleine toelichting geven op de naam holmaatse pad, het heeft niks met homo's te maken what so ever.
Het zit zo: ik was op vakantie met een maat van me incl. ouders enzo, jong nog, blabla, toen kwamen we daar 2 andere gasten tegen, en we gingen zuipen met hun.
Op een gegeven moment ging ik peuken halen, en omdat er niet bar veel bier meer was, zei ik: hou maar iets apart.
Een van die gasten verstond iets als holmaatse pad, en toen vroeg ie ook: zeg jij nou holmaatse pad?
Zo is het woord eigenlijk ter wereld gekomen, en wij hadden collectief een boot gekocht met onze vriendengroep, die omgedoopt is tot holmaatsepad.
Maar die heeft niet lang geleefd die boot, we hebben 'm tot 2 keer aan toe laten zinken
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
jij, eer-ik, holmaat, in een boot![]()
![]()
![]()
jak
huuuu![]()
absoluut... wijweetsen een heleboel samen hequote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das dan duidelijk dat wijweetsen..![]()
![]()
![]()
uit qué watte...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Frutsel het volgende:
Ben ik blij dat ik oorspronkelijk uit PlusKut kom...
dat lijkt me duidelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel! Niemand kon het beter uitleggen dan jij!
zekers te weten dat wijweetsen...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
absoluut... wijweetsen een heleboel samen he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mosterd, etc....quote:
Enschedequote:
De grens bij Nijmegen is dichterbij voor mijquote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als jij dat er van wilt maken, mag je dat best doen hoor![]()
En heerlijk slapen dat we d'r doen![]()
![]()
![]()
Heb jij niet te versnipperen ofzo?![]()
Je paspoort ofzo?![]()
* Frutsel illegale Papierversnipperaar bij oldenzaal de grens overzet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |